verdrietig

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Mario
Posts: 739
Joined: 23 Oct 2009 11:35

verdrietig

Post by Mario »

susse wrote:Mario, pensioensparen is een mooie naam voor een proper opgezet spel van de overheid
ze geven u zogezegd een kans op een beter pensioen, terwijl het een spaarrekening met belastingvoordelen betreft
als ge dan uw centekes wa vroeger wilt afhalen zijde meer kwijt dan dat het ooit zou opgebracht hebben

dat ne helderdenkende mens gelijk gij u aan zo iets laat vangen.... :ohmy:
susse, je hebt een straffere bril nodig :grin:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

verdrietig

Post by Tom Thumper »

laouen wrote:
diskeletloetje wrote: Als ge veel moet betalen, is 't teken dat ge veel verdient of dat ge te weinig voorheffing betaalt.
En als't hier zo slecht is, probeer het dan eens in -ik zeg maar wat- Sierra Leone of Syri?...
zover moet ge nie gaan... Montenegro is een EU lidstaat met de bijhorende EU levensstandaard, maar het gemiddelde maandloon is er wel maar 400 EUR :blink:
Mijn droom om te emigreren was snel over :whistling: :unsure: :ermm:
Het is niet omdat er in Montenegro Euro's uit de flappentapper komen, dat Montenegro ook lid is van de eu. Maar voor de rest hebt ge wel gelijk. Een vriend van mij had een aantal jaren geleden plannen om in Lissabon te gaan werken. Kerel heeft een heel goei job bij den televies, werk vinden was voor hem geen probleem. Maar toen kwam het loon ter sprake en was zijn goesting rap over.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

verdrietig

Post by Cotthem »

diskeletloetje wrote:
petervdc wrote:Klopt.
En tis een apeland ook h?... profiteurs komen met alles weg, het ocmw betaalt wel (maw, de werkende mens dus).
En mensen die alles in orde proberen te doen worden aan alle kanten geript.
Gans je leven sparen, 20% op je pensioensparen inleveren, 30% kwijt op je erfenis etc
Kheb soms ook zin om aan alles mijn gat te vegen, niet meer te gaan werken, en te gaan doppen & profiteren.
Fuck ? :-(
Als ge veel moet betalen, is 't teken dat ge veel verdient of dat ge te weinig voorheffing betaalt.
En als't hier zo slecht is, probeer het dan eens in -ik zeg maar wat- Sierra Leone of Syri?...
Ik wil gerust 50 euro per maand minder verdienen voor meer gravelwegen en bergen, meren en wouden in Belgenland.....
"...the path is the destination"

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

verdrietig

Post by laouen »

Tom Thumper wrote:
[url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Montenegro ... opese_Unie]Het is niet omdat er in Montenegro Euro's uit de flappentapper komen, dat Montenegro ook lid is van de eu.
excuus... ge hebt gelijk! Maar... ze zijn kandidaat-lidstaat en hebben een overeenkomst met de Schengenzone waardoor er vrij verkeer is. En het dagelijkse leven is er misschien goedkoper dan hier, maar als ik hoor wat de huurprijs van een garage in de hoofdstad is :blink: Voor die prijs huurden wij ons appartementje in Leuven :blink: inclusief garage :shock:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Post Reply