Re: Retourke Mont Ventoux... of toch bijna
Posted: 02 May 2013 21:47
het duidelijk bewijs dat een ktm nooit echt in panne kan staan, die start altijd
[url]
![Image](http://www.goedmotorrijden.be/images/icon_mrgreen.gif)
[url]
Het motorforum met een hoek af
http://motorpraat.be/
iets voor de mythbusters!!!het duidelijk bewijs dat een ktm nooit echt in panne kan staan, die start altijd![]()
[url]
mist busters???
maar 't blijft een ingewikkelde startprocedure...Waarom start een KTM niet, eigenlijk, 's morgens na een nacht buiten na een uur sneeuwrijden met alle lichten en handvatverwarming aan? Platte batterij. Prrt.
startkabels van de Ten: prrt.
startkabels van een andere KTM: prrt.
startkabels van een auto: prrt.
wiel tegen wiel: prrt.
batterij wisselen met die andere KTM: vroem!
wiel tegen wiel met die andere KTM, die een warm blok heeft: vroem aussi!
nummerplaten er terug aanhangen en rijden.
Ik denk deze redenering niet klopt. Want zelfs mijn batterij en de autobatterij konden het niet. Daarom denk ik dat uw zekering niet de beperkende factor was.Alleen is de zekering die daarin steekt trekt het duidelijk niet om er een andere motor mee te starten.
Vandaar dat Bert het bed gedeeld heeft met mijne ventDe meesten 'janetten' hebben wel een paar 'vriendjes',Dus janetten die rap koude handjes hebben en niet goed zien, blijven beter af een KTM?
dus dan is da ook geen probleem...
![]()
Kamer! In het bed was amper genoeg plaats voor Bert alleenVandaar dat Bert het bed gedeeld heeft met mijne vent![]()
Ik peis dat een avond straffe verhalen met foto's zich opdringt als ik dat hier zo hoor
Te dunne startkabelsIk denk deze redenering niet klopt. Want zelfs mijn batterij en de autobatterij konden het niet. Daarom denk ik dat uw zekering niet de beperkende factor was.Alleen is de zekering die daarin steekt trekt het duidelijk niet om er een andere motor mee te starten.
... van een KTM, bedoel je dan ? Ik heb toch al mijn 1100RT en mijn kameraad zijn FJR weten starten met startkabels.Ook met dikke lukte het niet... ge kunt niet genoeg contactoppervlakte maken op de aansluitingen van een motorbatterij...