Moto tent

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Post by petervdc »

[url]
[url]
Keep going

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Moto tent

Post by duibhce Kaelann »

wel leuk.

Maar dat soort tenten is niet echt nieuw. Deze is al een tijdje op de markt. Het grote probleem met dat soort tenten is vooral de pakmaat en bij sommige ook het gewicht. Dat maakt ze eigenlijk minder geschikt om lange reizen mee te maken. Zeker als het meer avontuurlijke reizen zijn.

De hele uitleg op de motorsite over het verbergen van de motor in Kazachstan is ook wel een beetje overdreven. Ondertussen al tientallen reisverhalen gelezen over die regio en nog nergens gehoord dat het nodig was om de motor verdekt op te stellen bij het kamperen...

Wij hebben ook wel een tent van die afmetingen waar in principe een motor (en als het moet 2) in kan, maar die zal denk ik vooral nog gebruikt gaan worden als we een tijdje op dezelfde plaats willen kamperen. Anders zal het toch een wat kleiner tentje zijn dat veel compacter inpakt, lichter is en liefst ook kan blijven rechtstaan zonder dat er per se haringen in de grond moeten.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Moto tent

Post by petervdc »

Ongeveer hetzelfde dus, en 200$ goedkoper...

Hoh, lijkt me toch handig, zo'n tent.
Je kunt erin rechtstaan om je aan te kleden, moto/koffers staat binnen, makkelijker uit/inpakken als het regen giet...
Keep going

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Moto tent

Post by laouen »


De hele uitleg op de motorsite over het verbergen van de motor in Kazachstan is ook wel een beetje overdreven. Ondertussen al tientallen reisverhalen gelezen over die regio en nog nergens gehoord dat het nodig was om de motor verdekt op te stellen bij het kamperen...
As if zo'n joekel van een tent niet gaat opvallen en mogelijke 'geinteresseerden' buiten gaat houden ook Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Moto tent

Post by Stefke »

ksie ni in waarom de moto in de tent moet staan. dat stinkt, ge kunt uw wasdraad niet spannen en ge kunt niet altijd tot bij uw tent rijden. En dan nog stel dat'm omverkiepert dan is het gelijk uw laatste dag (conge) geweest... Image


Image
hoogtijd dat ik nog eens zo'n reiske doe trouwens[/size:2bca9yl6] Image

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Moto tent

Post by Cotthem »

ksie ni in waarom de moto in de tent moet staan. dat stinkt, ge kunt uw wasdraad niet spannen en ge kunt niet altijd tot bij uw tent rijden. En dan nog stel dat'm omverkiepert dan is het gelijk uw laatste dag (conge) geweest... Image


Image
hoogtijd dat ik nog eens zo'n reiske doe trouwens[/size:2m57suui] Image



Image Waar is da?
"...the path is the destination"

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Moto tent

Post by Muug »

ha,
als ge ne keer op de foto klikt, gaat er een vensterke open en dan gaat ge kunnen lezen waar. Image

Ik dacht trouwens dat het in Schotland was, een baaitje waar we twee jaar terug geweest zijn. Maar dat was het dus niet. Hoewel het er ongelooflijk veel op gelijkt.

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Moto tent

Post by Blackbert »

Noorwegen.
grease up your baby for a ball on the hill

Post Reply