Wat is dat nu voor uitleg. Die zaak bestaat al een jaar of dertig, zo erg zal het daar dus wel niet gesteld zijn. En waarom je denkt dat een groot onderhoud bij Mototech minder duur zou zijn is me al helemaal een raadsel.Desmet heeft geen contente klanten, en zelf doen kan ik nie.
zelfdoeners..
Re: zelfdoeners..
Re: zelfdoeners..
Dan moet je dringend es een klapke doen met Pepijn & Vanja, hoe reuze content ze daar zijn...Wat is dat nu voor uitleg. Die zaak bestaat al een jaar of dertig, zo erg zal het daar dus wel niet gesteld zijn. En waarom je denkt dat een groot onderhoud bij Mototech minder duur zou zijn is me al helemaal een raadsel.Desmet heeft geen contente klanten, en zelf doen kan ik nie.
Ik dacht nie dat jij zooo content was bij Desmet, toch ?
Mototech is (van horen zeggen) go?d, en de werkuren zijn goedkoper.
Hautekiet vertrouw ik niet meer sedert die batterij affaire, maar in mijn buurt zijn er geen alternatieven.
Keep going
Re: zelfdoeners..
- ik zal u mijn facturen van Mototech ne keer tonen zelle, waarom denk je dat ik mijn laatste groot onderhoud zelf gedaan heb?
- 't is niet omdat er enkele mensen malcontent zijn, dat iedereen malcontent is. Ik was vroeger ook niet te spreken over Honda Van Gijsegem, en ik kende heel wat mensen die daar wel heel content van waren. Zomaar veralgemenen is een slecht idee.
- Ik ben altijd goed gesoigneerd geweest bij De Smet, nooit mis?rie mee gehad. Ik ben een paar keer bij Mototech geweest omdat ze dichter zijn. Maar mijn onderdelen bestel ik tegenwoordig weer in Waregem omdat de levertermijnen van Mototech bij mij altijd weken bedroegen. En Raketman beweert dat hij zijn gerief altijd binnen de vijf werkdagen heeft. Tja.
Ik versta niet wat uw probleem is. De dealer vindt gecorrodeerde stekkers, repareert die, rekent daar zijn prijs voor. Dat lijkt mij heel normaal. Had je liever dat hij daar niks aan had gedaan? Dan hadje bij je volgende reis waarschijnlijk in panne gestaan. Dan was het waarschijnlijk ook de dealer zijn fout geweest.
- 't is niet omdat er enkele mensen malcontent zijn, dat iedereen malcontent is. Ik was vroeger ook niet te spreken over Honda Van Gijsegem, en ik kende heel wat mensen die daar wel heel content van waren. Zomaar veralgemenen is een slecht idee.
- Ik ben altijd goed gesoigneerd geweest bij De Smet, nooit mis?rie mee gehad. Ik ben een paar keer bij Mototech geweest omdat ze dichter zijn. Maar mijn onderdelen bestel ik tegenwoordig weer in Waregem omdat de levertermijnen van Mototech bij mij altijd weken bedroegen. En Raketman beweert dat hij zijn gerief altijd binnen de vijf werkdagen heeft. Tja.
Ik versta niet wat uw probleem is. De dealer vindt gecorrodeerde stekkers, repareert die, rekent daar zijn prijs voor. Dat lijkt mij heel normaal. Had je liever dat hij daar niks aan had gedaan? Dan hadje bij je volgende reis waarschijnlijk in panne gestaan. Dan was het waarschijnlijk ook de dealer zijn fout geweest.
Re: zelfdoeners..
Ik had mijn banden 5.000 km opliggen voor ik naar de Pyrenee?n vertrok. Gezien mijn Michelins 14.000 km waren meegegeaan, dacht ik dat ik goed zat.banden zijn duur, dus daarom helemaal opgebruiken en 20k/25k met een setje is voldoende...
vroeger kon ik dat niet zo goed...
Nee dus. Ik heb de laatste rit zondag niet meer meegereden en ben langs de snelweg naar huis gereden, want met net geen 10.000 km zijn mijn beide Dunlops volledig kaal aan de linkerzijde. Rechts nog niet.
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: zelfdoeners..
sja, dan moet je minder linkerbochten nemen h?met net geen 10.000 km zijn mijn beide Dunlops volledig kaal aan de linkerzijde. Rechts nog niet.
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
Re: zelfdoeners..
Ooit heeft mijne garagist er eens nen dunlop achteraan opgelegd (wegens geen bridgestone op vooraad). Deze was reeds na 8000km 'kaal' geworden ... (bridgestone pas na 16k).... want met net geen 10.000 km zijn mijn beide Dunlops volledig kaal aan de linkerzijde. Rechts nog niet.
Hij was wel 'joviaal' dat hij de volgende bandenwissel slechts de helft heeft aangerekend (... en sindsdien moet ik betalen voor de vervangbrommer = vestzak/broekzak operatie zeker )
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...
Re: zelfdoeners..
Ik vind dat niet eens zo een abnormale prijs, een werkuur is tegenwoordig al snel 45, 50 euro per uur. Reken daar nog wat stukken bij en hopla! Maar ik zou dat niet graag zelf betalen voor een onderhoud. Dus doe ik dat liever zelf en leg ik beurten wat verder uiteen. Want een oliewisselke om de 6k of 12k vind ik dan weer van de pot gerukt. Tenzij ge maar 1k per jaar rijdt natuurlijk...Groot onderhoud op mijne ktm : 598euro, bij Hautekiet.
Re: zelfdoeners..
Same here. Wil het wel leren maar ik beschik ook niet echt over een werkplaats. Maar als alles goed gaat komt daar volgend jaar verandering in... en zelf doen kan ik nie.
Re: zelfdoeners..
Ik zal in het vervolg de rotondes langs de andere kant nemen.sja, dan moet je minder linkerbochten nemen h?met net geen 10.000 km zijn mijn beide Dunlops volledig kaal aan de linkerzijde. Rechts nog niet.
I am confused. Oh no, maybe not!
- den Bullet
- Posts: 1477
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: zelfdoeners..
Of een toerke in Albion doenIk zal in het vervolg de rotondes langs de andere kant nemen.
Re: zelfdoeners..
Wadoedegijdaarmee???? oeligan!...
't ergste vanal, mijne achterband is kaal nog even en den draad komt erdoor
9 d km das nog slechter dan op m'n smt
...
Da's toch ne originele pirelli scorpion AT, ni? [i:3u64clka] [color=#FF4000:3u64clka]euh ja[/color:3u64clka] [/i:3u64clka]
Na 14000km zit ik achter op +- 3mm daarmee, voor duikt 'em dan just onder de 4 mm...
Of is't bij jou alles of niks met gas en rem? Bandenspanning +- 2,6 bar?
Denk dat het door m'n remmen op de motor is?
Remmen achter gebruik ik voor stabiliteit, remmen voor gebruik ik de laatste meter(s) of als er iemand mij niet gezien heeft en de rest op de motor.
Misschien moet ik die gewoonte maar weer wat afbouwen, remblokjes kosten minder dan een band?
sig nature
Re: zelfdoeners..
Zijde zot !?
Misschien moet ik die gewoonte maar weer wat afbouwen, remblokjes kosten minder dan een band?
Re: zelfdoeners..
Wat zitte gulle allemaal te klagen .
Ooit op 4.000km een achterband kaal gereden op de zijkanten. Nochtans netjes voorgeschreven spanning enzo.
Wat toen wel jong en gek net als mijn toenmalige duo (Inge), aan de moto lag het niet, dat was een ouw bompa moto (TDM 900).
Band was een Pirelli Strada.
Gelukkig doe ik nu meer km's met een moto met 30pk meer, dat jong zot geweld is er blijkbaar toch uit .
8.000km met achterband op mijn Tiger, inclusief de Boucles de Theux (anders zeker 8.500km ?).
En nu is het nen Dunlop Roadsmart, kan der gelukkig voor een prijzeke aan geraken .
Ooit op 4.000km een achterband kaal gereden op de zijkanten. Nochtans netjes voorgeschreven spanning enzo.
Wat toen wel jong en gek net als mijn toenmalige duo (Inge), aan de moto lag het niet, dat was een ouw bompa moto (TDM 900).
Band was een Pirelli Strada.
Gelukkig doe ik nu meer km's met een moto met 30pk meer, dat jong zot geweld is er blijkbaar toch uit .
8.000km met achterband op mijn Tiger, inclusief de Boucles de Theux (anders zeker 8.500km ?).
En nu is het nen Dunlop Roadsmart, kan der gelukkig voor een prijzeke aan geraken .
Re: zelfdoeners..
Zappa, 't ligt aan uw jong zot geweld...!!!Wat zitte gulle allemaal te klagen .
..., dat jong zot geweld is er blijkbaar toch uit .
.
vast
sig nature
Re: zelfdoeners..
ik doe tegenwoordig geen 4000km op een jaar,
en dat met 2 sets velgen............en nog geen enkele set versleten
kga niet klagen van mijn bandenslijtage, wel van de verloren camionettekilometers ipv motokilometers
en dat met 2 sets velgen............en nog geen enkele set versleten
kga niet klagen van mijn bandenslijtage, wel van de verloren camionettekilometers ipv motokilometers
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Re: zelfdoeners..
181 bij redant , incl uitlijnen, locktite, ontvetten en velg afwrijven (want anders plakken die loodjes niet )
wie doet beter?
wie doet beter?
sig nature
-
- Posts: 240
- Joined: 05 Oct 2010 07:06
Re: zelfdoeners..
Voor twee nieuwe banden op de KTM?181 bij redant , incl uitlijnen, locktite, ontvetten en velg afwrijven (want anders plakken die loodjes niet )
wie doet beter?
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: zelfdoeners..
neeje just den achtersten (vind het wel al groot verschil met die van de smt 296 eu achteraan alleen)
sig nature