NORWAY, the BUDGETWAY

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by laouen »

Noorwegen staat hier nog altijd op de verlanglijst, maar om de een of andere bizarre reden zakt dat verder en verder naar beneden in de ranking Image

De hoofdreden daarvoor is dat het denk ik te duur is voor wat het is. Toch op dit moment. Ik wil veel en lang en ver reizen, maar liefst zonder daar een budget tegenaan te gooien waar ik elders 5 keer zoveel mee kan doen of 5 keer zo lang mee weg kan Image

Zoals ik het nu zie, zal Noorwegen iets zijn voor als ik het geld en de tijd heb om der op't gemak van te genieten. Voorlopig ik wil nog teveel te snel en te goedkoop Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Cotthem »

Noorwegen is niet goedkoop, maar ik dacht (in de wetenschap dat altijd alles duurder wordt), tis nu dak moet gaan voor dat het nog duurder gaat worden, voor motorrijden niet meer een hobby gaat zijn voor de werkmens, maar enkel voor de gefortuneerden.
"...the path is the destination"

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Muug »

Cotthem en andere koters,
dank voor de schone foto's.

En alleen voor Cotthem : dank voor de pr?chtige onnnozele praat bij de plaat. Image Image Image Die jacuzzi ! Image

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Muug »

als budget en afstanden ?cht een "issue" zijn - om ne keer een modern woord te gebruiken - dan moet ge simpelweg beginnen in het zover mogelijke Azi? en ne rugzak met teensloefkes. Maar z?ker geen moto, en motorpak, en camelbak, en benzinebak....

wat dat betreft zat Lies (wie kent ze nog?!) meer in de goeie richting dan ons. Image

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Blackbert »

Ik ken die nog. Image

Maar mijn goesting om met 15 kilo op m'n rug rond te sletsen is niet zo groot.
Die 2 kwieten zaterdagavond hebben heel op 't einde er een financieel plaatje bij gelegd: afgezien van de aankoop van de motorfietsen, tassen, pak: 50? per dag, all in. Om dat te realiseren moet je wel Europa verlaten en ook niet naar Noord-Amerika trekken.

Plak daar Cotthem zijn betoog aan vast: Nu Europa verkennen, als dat echt te duur wordt: een DRZ en Verwegistan Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by laouen »

Ik ken die nog. Image

Maar mijn goesting om met 15 kilo op m'n rug rond te sletsen is niet zo groot.
Image

dat gaat me te traag Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Muug »

Ik ken die nog. Image

Maar mijn goesting om met 15 kilo op m'n rug rond te sletsen is niet zo groot.
Image

dat gaat me te traag Image
ivm die kilo's : als ge het principe toepast van die twee reizigers van zaterdagavond, dan heb je zoveel gewicht niet nodig, gewoon een zakske van Delhaize met een paar kousen en twee onderbroeken en t-shirts is dan genoeg Image En vergeet uw mok niet om de was in te doen. Image

Maar dat "te traag", daar kan ik geheel inkomen. Image

Maar ik heb n?g een argument om niet op reis te willen gaan met het openbaar vervoer, nl. ge komt enkel waar dat openbaar vervoer passeert, en stopt. En da's niet tof.

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by petervdc »

??n van de laatste dingen die mijn pa zei tegen mij, enkele weken voor hij stierf in Indonesi? was: "doe wat ge graag doet, wees niet afhankelijk van diene properen oprit voor uw huis, laat staan de sjieken otto die daar op moet staan. Als ge oud zijt en ge zit in uwe stoel terwijl een jong gedecolleteerd verpleegsterke uwen appelsien voorkauwt, zijn er twee opties: of ge denkt glimlachend terug aan de mooie dingen die je intensief hebt meegemaakt of je denkt aan het feit dat je toch je gebuur jaloers hebt kunnen maken met je mooie wagen.... Waarmee denk je dat je het meest indruk gaat maken op dat knap verpleegsterke?"
Awel, dat vind ik superschoon gezegd !!
Keep going

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by petervdc »

Wij hebben ginder maar een fractietje gezien eigenlijk. 2015 Rondje Scandinavi? is zo een wild plan wat in mijne kop spookt maar das zeker 3, denk eerder 4 weken van huis..... Image
I'm in !
Edit : tzal idd >= 3 weken zijn peis ik... (en mijn madam vond 2 weken al lang)
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Muug »

en geen ene foto van de schone dochter, verdikke ! Image

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by petervdc »

en geen ene foto van de schone dochter, verdikke ! Image
Jammer h?, twas een schoontje wi Image
Keep going

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Harald »

en geen ene foto van de schone dochter, verdikke ! Image
"Echte" schoonheid is niet digitaal vast te leggen volgens mij, daarom geloof ik Cotthem op zijn woord en droom rustig verder om ginder zelf eens een stukje taart te gaan eten. Image

Aan de verslaggevers, fotografen, filmmakers ... Image

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Cotthem »

Oh...maar ik heb nog een laatste reeks fotootjes hoor.....als ik eens tijd heb dees week
"...the path is the destination"

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Muug »

Tijd maken !

Prioriteiten stellen !

Of veel taken tegelijk dezelfde prioriteit geven, gelijk mij Image Zo wissel ik al weken constant af tussen sleutelen aan de moto, een keukenberging afwerken, een lampenversterker in elkaar vijzen en de afwas doen. Image

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Cotthem »

Tijd maken !

Prioriteiten stellen !

Of veel taken tegelijk dezelfde prioriteit geven, gelijk mij Image Zo wissel ik al weken constant af tussen sleutelen aan de moto, een keukenberging afwerken, een lampenversterker in elkaar vijzen en de afwas doen. Image
Image das multitasken Image
"...the path is the destination"

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by laouen »

Hm, gij hebt mijn dia's van mijn tweep?ka-reis door Marokko nog niet gezien blijkbaar. Image D??r is het pas leeg. Image Een beetje t?, zelfs, als ge in panne staat. Image
nope, lijkt me ideaal voor een donkere herfstavond Image
we gaan zo stilaan naar putteke winter... hoe zit het met die lamp voor de diaprojector Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Muug »

die zijn hier. Via internet besteld. Image De winkels hebben dat niet meer op voorraad. Image

Excuus trouwens, de winter begint maar op 21 december. Image Maar inderdaad, op een herfstavond zal het niet meer lukken. Al was het maar omdat hier bijna twee kuub dozen van de Ikea liggen. Met de inhoud er nog in. En als die weg zijn kunnen we onze zetels verzetten en een diascherm opzetten.

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by petervdc »

en geen ene foto van de schone dochter, verdikke ! Image
Is Jess ook goed ? Ook een schone dochter wi Image
Keep going

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by petervdc »

twas ni alleen de madam diet lang vond Image
Eu, yep...
Jaja, makkelijk hoor als je als koppel samen wegbent Image

Enfin, ze leert ook rijden nu, met een ER5-ke. Kpeis nie dat offroad voor haar een optie is, kzal al blij zijn als we samen onroad een reisje kunnen doen...
Keep going

Post Reply