Husqvarna TR650 Terra modificaties
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Als je nog eens van die zaken nodig hebt. Mijnen beste maat heeft een elektronicashop waar je zelfs voor een weerstandje terecht kan en hij kan die zaken ook krijgen. M.E.C Merksem. Naar Philippe vragen. Er extra vragen of specialekes kunnen daar ook gemaakt worden. Het is maar ter info natuurlijk.
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
ik heb mijn okkozje gekocht, ben bij de verzekeraar gepasseerd en dan zelf met heel de nest naar den DIVEn die zal niet voor direct zijn blijkbaar door een 'foutje' bij de verzekering gaan ze bij de DIV de hele aanvraag terug sturen en moet de hele reutemeteut weer opnieuw daarnaIk wacht vooral op die nummerplaat
"oh en ze hebben daar nen achterstand van zeker twee weken. Ik hoop da ge't niet te erg vindt"
Tot zover de hoop om der dit jaar nog mee te kunnen rijden
2 uurkes "het leven zoals het is" aanschouwen, 47 seconden aan 't loket en buiten
5 minuten later op't werk is gekeken, was al ingeschreven
volgende dag papieren met de postbode mogen ontvangen en betalen
als uwe verzekeraar ne serieuse mens is weet hij precies hoe lang het duurt om een okkazie via de post (ze kunnen ook ni anders, enkel nieuwe via internet) in te schrijven
de mijne die weet dat hij ni moet zeveren wist mij te zeggen datta 3 weken ging duren
heb het dus zelf gedaan
2 uur en 47 seconden
jommo... nagommenegank...
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
De MEC begot waar is den tijdAls je nog eens van die zaken nodig hebt. Mijnen beste maat heeft een elektronicashop waar je zelfs voor een weerstandje terecht kan en hij kan die zaken ook krijgen. M.E.C Merksem. Naar Philippe vragen. Er extra vragen of specialekes kunnen daar ook gemaakt worden. Het is maar ter info natuurlijk.
Vroeger toen we nog discobar hadden en onze elektronische sturingen zelf maakten kwamen we daar toch wekelijks over de vloer
Oldtimer BMW fanaat
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Da weettekik wel Suske, maar in dit geval ging het om een buitenlandse schone die ook nog es verblijfspapieren nodig had. Duurt da dan nie langer?als uwe verzekeraar ne serieuse mens is weet hij precies hoe lang het duurt om een okkazie via de post (ze kunnen ook ni anders, enkel nieuwe via internet) in te schrijven
Nie iedereen heeft zee?n van tijd of verlof op overschot om daar nen halve dag aan te spenderenik heb mijn okkozje gekocht, ben bij de verzekeraar gepasseerd en dan zelf met heel de nest naar den DIV
2 uurkes "het leven zoals het is" aanschouwen, 47 seconden aan 't loket en buiten
5 minuten later op't werk is gekeken, was al ingeschreven
volgende dag papieren met de postbode mogen ontvangen en betalen
Soit, ik ken der ook niks van. ik weet alleen da'k de komende weken nog nie zal rondtuffen met dat nieuwe speelgoed
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Ik had geen verlof
En nen buitenlandse voerde zelf in
Kost een paar eurocent en 5 minuten in het douanekantoor
Dan verzekering regelen en ALTIJD zelf div als 't nen okkozje is
En nen buitenlandse voerde zelf in
Kost een paar eurocent en 5 minuten in het douanekantoor
Dan verzekering regelen en ALTIJD zelf div als 't nen okkozje is
jommo... nagommenegank...
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Zoals we allemaal wel al lang weten : we hebben allemaal ons manier van doen, net zoals de susse. En enkel die van de susse is de beste.
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
in die zaken is er maar ??n goede leuze
[b:bucba6h5][color=#FF4000:bucba6h5]TRUST NO ONE[/color:bucba6h5][/size:bucba6h5][/b:bucba6h5]
u laten meedrijven op de stroom van de logge overheidsadministratie gecombineerd met de post is een recept voor teleurstelling, vloeken en dan heel lang wachten
mijne verzekeraar is mijne verzekeraar
daar heeft die verstand van
invoeren & inschrijven misschien ook maar ik vertrouw de belgische post, den div als beruchte overheidsinstelling, de loketbediende daar, de papiervreter van mijn verzekeringsmakelaar en de fakteur voor gene cent
resultaat
supersloerie ingeschreven op 1 dag
papieren volgende morgen met de post aangekomen
collega heeft de week ervoor net hetzelfde gedaan met de nieuwe BMW1200GS
demo
dus onmogelijk via internet verzekeraar
zelf naar div
zelfde dag ingeschreven
volgenden dag papieren in de bus
laatse GO!!!!!!! kwam uit luxemburg
langs douane met papieren
12?cent betaald of was't 21?
dan naar DIV
volgende dag plaat aan de deur afgeleverd
[b:bucba6h5][color=#FF4000:bucba6h5]TRUST NO ONE[/color:bucba6h5][/size:bucba6h5][/b:bucba6h5]
u laten meedrijven op de stroom van de logge overheidsadministratie gecombineerd met de post is een recept voor teleurstelling, vloeken en dan heel lang wachten
mijne verzekeraar is mijne verzekeraar
daar heeft die verstand van
invoeren & inschrijven misschien ook maar ik vertrouw de belgische post, den div als beruchte overheidsinstelling, de loketbediende daar, de papiervreter van mijn verzekeringsmakelaar en de fakteur voor gene cent
resultaat
supersloerie ingeschreven op 1 dag
papieren volgende morgen met de post aangekomen
collega heeft de week ervoor net hetzelfde gedaan met de nieuwe BMW1200GS
demo
dus onmogelijk via internet verzekeraar
zelf naar div
zelfde dag ingeschreven
volgenden dag papieren in de bus
laatse GO!!!!!!! kwam uit luxemburg
langs douane met papieren
12?cent betaald of was't 21?
dan naar DIV
volgende dag plaat aan de deur afgeleverd
jommo... nagommenegank...
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Ah awel, als je daar nog eens komt, Louis, Philippe ne goeiendag doen.De MEC begot waar is den tijdAls je nog eens van die zaken nodig hebt. Mijnen beste maat heeft een elektronicashop waar je zelfs voor een weerstandje terecht kan en hij kan die zaken ook krijgen. M.E.C Merksem. Naar Philippe vragen. Er extra vragen of specialekes kunnen daar ook gemaakt worden. Het is maar ter info natuurlijk.
Vroeger toen we nog discobar hadden en onze elektronische sturingen zelf maakten kwamen we daar toch wekelijks over de vloer
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Kan je de Terra nog zonder ABS krijgen?
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Dat dooske met zekeringen, kunt ge die afmetingen is doorgeven of een linkske
Kan interessant zijn voor de landcruiser
Ga de volledige elektriciteit herdoen
Kan interessant zijn voor de landcruiser
Ga de volledige elektriciteit herdoen
jommo... nagommenegank...
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
HierDat dooske met zekeringen, kunt ge die afmetingen is doorgeven of een linkske
Kan interessant zijn voor de landcruiser
Ga de volledige elektriciteit herdoen
en hier
en op eBay in alle mogelijke vormen
- duibhce Kaelann
- Posts: 2918
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Length: 3.314"Dat dooske met zekeringen, kunt ge die afmetingen is doorgeven of een linkske
Kan interessant zijn voor de landcruiser
Ga de volledige elektriciteit herdoen
Width: 2.467"
Height: 1.450" (height of the full unit if using the optional back mounting plate)
Ik heb er de "back mounting plate" op gezet om te vermijden dat er iets tegen de soldeerpuntjes op de achterkant van het printplaatje komt en daar kortsluiting maakt.
Meer info op: [url]
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
- duibhce Kaelann
- Posts: 2918
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Dees zijn pure zekeringeblokjes. De Fuzeblocks is iets geavanceerder, met ingeboude relais en 2 posities voor elke zekering. Eentje om steeds stroom te geven en eentje om enkel stroom te geven als de relais stroom krijgt van het contact (of ne schakelaar als je dat zou willen)
Eigenlijk zit het niet zo ingewikkeld in elkaar, je zou het zelf vrij gemakkelijk kunnen nabouwen.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Anku
Zeg, als ge extra licht nodig hebt en ge hebt geeb goesting om der opzichtige vodden aan te hengen, dees week stond er ene naasr mij met leds in de handkappen, gaf beestig veel licht
Zeg, als ge extra licht nodig hebt en ge hebt geeb goesting om der opzichtige vodden aan te hengen, dees week stond er ene naasr mij met leds in de handkappen, gaf beestig veel licht
jommo... nagommenegank...
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
en daarmee weten we ook meteen weer wat we aan de pappie kunnen vragen voor onze kerst der ligt hier nog een kapotte intercom... dat dozeke lijkt mij perfect voor een ombouwprojectjeEigenlijk zit het niet zo ingewikkeld in elkaar, je zou het zelf vrij gemakkelijk kunnen nabouwen.
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
mja, ook al aan gedacht...Anku
Zeg, als ge extra licht nodig hebt en ge hebt geeb goesting om der opzichtige vodden aan te hengen, dees week stond er ene naasr mij met leds in de handkappen, gaf beestig veel licht
maar met mijn track-record in 'op mijn doos gaan' staan die handkappen der nie op voor de stoere looks en ik betwijfel dat die ledlampekes een stevige crash zouden overleven
voor extra verlichting is er met het monteren van de handkappen nog wel een andere mogelijkheid naar boven gekomen. Maar daar zal mijn ventje nog wel over uitwijden. Of was het uitweiden?
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
- duibhce Kaelann
- Posts: 2918
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Het volgende op de todo lijst waren dus de bashplate en de valbaren installeren. Die bashplate had ik besteld bij Stephan van Scheffelmeier Metall, berucht van de modificaties die hij samen met Walter Colebatch heeft ontwikkeld voor de XChallenge.
Er waren een aantal andere merken die ik ook overwogen heb, maar de OEM Husqvarna bashplate (zoals die al voorgeinstaleerd was op Sofie haar Terra), de Touratech, Motorsportz en SW Motech bieden m.i. allemaal onvolledige bescherming voor de zijkant van het karter en voor de karterontluchting en de olieleiding die vooraan het blok omhoog lopen.
Altrider maakt ook een mooie bashplate, maar die moet dan weer uit de VS komen, met alle extra kosten vandien...
Bovendien was Stephan heel erg behulpzaam en heeft hij zijn standaard bashplate een beetje gemodificeerd om te passen met de SW Motech valbaren die ik er op wilde hebben. Stephan ging de SWM valbaren samen met de bashplate passen en aanpassen waar nodig en ze dan allebei aan me leveren. Ik krijg dus de volledige bescherming die ik wil en hij kan zijn design aanpassen voor de toekomst. Win-win.
de bashplate komt voorgeassembleerd, maar met alle spacers die bij de SWM valbaren zitten leek het me wat handiger werken om de brackets van de bashplate los te installeren en de plaat er dan tegen vast te zetten.
Wel goed oppassen dat je ze langs de juiste kant monteert, ze zijn niet symmetrisch (ask me how I know, I dare you)
Daarna de valbaren er tegen monteren. Die moeten op 3 plaatsen vast gezet worden en om de montage wat te vergemakkelijken heb ik een hoogtechnologische tool ontwikkeld om alles mooi op z'n plaats te houden terwijl ik de verschillende bouten in de juiste gaatjes mik.
De rechterzijde is hetzelfde als de linker. En wanneer beide helften aan elkaar vast gemaakt zijn is dat werkje gedaan.
Daarna kan de bashplate er tegen. Dat is maar een kwestie van in rubber opgehangen twee bouten vooraan en 2 klemmen achteraan.
Alleen is er wel heel erg weinig speling over tussen de bashplate en de valbaren:
Na wat overleg met Stephan en wat geexperimenteer met extra rondellekes van verschillende diktes rond de voorste bouten is alles dan toch mooi gepast.
Het geheel komt er dan zo uit te zien:
Stephan zal zijn design nog iets verder bijschaven voor de toekomst.
Er waren een aantal andere merken die ik ook overwogen heb, maar de OEM Husqvarna bashplate (zoals die al voorgeinstaleerd was op Sofie haar Terra), de Touratech, Motorsportz en SW Motech bieden m.i. allemaal onvolledige bescherming voor de zijkant van het karter en voor de karterontluchting en de olieleiding die vooraan het blok omhoog lopen.
Altrider maakt ook een mooie bashplate, maar die moet dan weer uit de VS komen, met alle extra kosten vandien...
Bovendien was Stephan heel erg behulpzaam en heeft hij zijn standaard bashplate een beetje gemodificeerd om te passen met de SW Motech valbaren die ik er op wilde hebben. Stephan ging de SWM valbaren samen met de bashplate passen en aanpassen waar nodig en ze dan allebei aan me leveren. Ik krijg dus de volledige bescherming die ik wil en hij kan zijn design aanpassen voor de toekomst. Win-win.
de bashplate komt voorgeassembleerd, maar met alle spacers die bij de SWM valbaren zitten leek het me wat handiger werken om de brackets van de bashplate los te installeren en de plaat er dan tegen vast te zetten.
Wel goed oppassen dat je ze langs de juiste kant monteert, ze zijn niet symmetrisch (ask me how I know, I dare you)
Daarna de valbaren er tegen monteren. Die moeten op 3 plaatsen vast gezet worden en om de montage wat te vergemakkelijken heb ik een hoogtechnologische tool ontwikkeld om alles mooi op z'n plaats te houden terwijl ik de verschillende bouten in de juiste gaatjes mik.
De rechterzijde is hetzelfde als de linker. En wanneer beide helften aan elkaar vast gemaakt zijn is dat werkje gedaan.
Daarna kan de bashplate er tegen. Dat is maar een kwestie van in rubber opgehangen twee bouten vooraan en 2 klemmen achteraan.
Alleen is er wel heel erg weinig speling over tussen de bashplate en de valbaren:
Na wat overleg met Stephan en wat geexperimenteer met extra rondellekes van verschillende diktes rond de voorste bouten is alles dan toch mooi gepast.
Het geheel komt er dan zo uit te zien:
Stephan zal zijn design nog iets verder bijschaven voor de toekomst.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
- duibhce Kaelann
- Posts: 2918
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Dat was natuurlijk nog niet het einde van de fun dit weekend. Er lagen ook nog die Symtec heated grip pads te wachten.
Het begin van de installatie is exact hetzelfde als voor de Oxford op Laouen haar Terra. Een beetje warmte, een lange schroevendraaier en veel WD40 om de handvaten los te werken van de plastic bussen waar ze op kleven. Maar in tegenstelling tot de Oxfords moet ik hier wel de bus aan de koppelingskant hergebruiken. Het process is eenvoudig: handvaten eraf, zelfklevende pads op de plastic bussen aanbrengen en handvaten er weer over schuiven. Ook hier helpt een goeie dosis haarlak.
het resultaat ziet er zo uit:
Voor de meegeleverde schakelaar heb ik een mooi plaatsje gevonden in de koplampunit, dus daar moet de cover even af.
Ik maak een gaatje in de plastic voor de bediening, maar die heeft een diameter van 20mm terwijl mijn dikste boor maar 15mm is. Met een beetje Makita-powered sculpteerwerk slaag ik er wel in om een min of meer ronde opening van 20mm te maken.
De kabels gaan erdoor en worden op maat ingekort. Met de bijgeleverde klemmen worden die aan de schakelaar vast gemaakt.
Met de schakelaar op z'n plaats ziet het er zo uit:
En langs buiten lijkt het alsof dat er allemaal vanaf fabriek al op zat.
Rest alleen nog de bekabeling door te trekken naar de Fuzeblock. Deze hangt aan de batterij met een extra zekering in een houder die ik van de Garmin kabel heb gerecupereerd. De zekering van de Garmin zit toch in de Fuzeblock. In principe zou ik toekomen met 10A, maar aangezien er nog extra verstralers op moeten gaan komen heb ik er maar ineens een 15A in gestoken. De Relais van de Fuzeblock wordt gestuurd vanuit het achterlicht en zowel de GPS als de handvatverwarming staan ingesteld om enkel met contact stroom te krijgen.
Het begin van de installatie is exact hetzelfde als voor de Oxford op Laouen haar Terra. Een beetje warmte, een lange schroevendraaier en veel WD40 om de handvaten los te werken van de plastic bussen waar ze op kleven. Maar in tegenstelling tot de Oxfords moet ik hier wel de bus aan de koppelingskant hergebruiken. Het process is eenvoudig: handvaten eraf, zelfklevende pads op de plastic bussen aanbrengen en handvaten er weer over schuiven. Ook hier helpt een goeie dosis haarlak.
het resultaat ziet er zo uit:
Voor de meegeleverde schakelaar heb ik een mooi plaatsje gevonden in de koplampunit, dus daar moet de cover even af.
Ik maak een gaatje in de plastic voor de bediening, maar die heeft een diameter van 20mm terwijl mijn dikste boor maar 15mm is. Met een beetje Makita-powered sculpteerwerk slaag ik er wel in om een min of meer ronde opening van 20mm te maken.
De kabels gaan erdoor en worden op maat ingekort. Met de bijgeleverde klemmen worden die aan de schakelaar vast gemaakt.
Met de schakelaar op z'n plaats ziet het er zo uit:
En langs buiten lijkt het alsof dat er allemaal vanaf fabriek al op zat.
Rest alleen nog de bekabeling door te trekken naar de Fuzeblock. Deze hangt aan de batterij met een extra zekering in een houder die ik van de Garmin kabel heb gerecupereerd. De zekering van de Garmin zit toch in de Fuzeblock. In principe zou ik toekomen met 10A, maar aangezien er nog extra verstralers op moeten gaan komen heb ik er maar ineens een 15A in gestoken. De Relais van de Fuzeblock wordt gestuurd vanuit het achterlicht en zowel de GPS als de handvatverwarming staan ingesteld om enkel met contact stroom te krijgen.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
- duibhce Kaelann
- Posts: 2918
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
De aandachtige lezer zal in beide vorige posts wel gemerkt hebben dat er al handkappen op de Terra staan. De mijne had ik al ge?nstalleerd na de handvatverwarming, maar ik was nog niet 100% tevreden van de spacers die ik gebruikt had. En, ik was nog aan het broeden op een goede manier om in de toekomst verstralers op het stuur of de handkapbeugels te monteren.
Toen ik vanochtend op zoek was naar andere spacers om de handkappen op de Terra van laouen te installeren kwam ik in mijn "big box of everything" toevallig wat onderdeeltjes tegen die beide problemen ineens oplosten. I love it when a plan comes together. Dju... waar is mijn sigaar...
De Barkbusters handkappen komen met een behoorlijk volledige montagekit voor alle mogelijke motoren.
Van de verschillende maten spanbussen heb ik er geen enkele nodig, want het stuur van de Terra heeft al een mooi voorgetapte draad in de juiste maat.
Aan de binnenkant van het stuur monteren de beugels op deze dingetjes, die eigenlijk voor de G650GS bedoeld zijn:
Het model voor de Terra moet veel verder naar de buitenzijde van het stuur gemonteerd worden, waardoor de spacers recht over het niet flexibele stuk van de stalen remleiding lopen (ook zichtbaar op de foto hierboven). Het is daarmee zelfs zo krap dat wanneer je de beugel mooi parallel met de remhendel monteert de spacer tegen de elleboog van de banjobout aan zit. Vandaar mijn keuze voor de G650GS beugels.
De stuurgewichten kunnen gewoon blijven zitten, ?n aan de binnenkant van de beugels.
Op de Terra moeten de beugels wel iets verder van het stuur af staan dan op de G650GS. Vandaar de nood voor extra spacers. Tijdens mijn gerommel door mijn doos met lossen onderdelen en overschotten was ik een setje risers tegengekomen die ik eerder van de Tenere had afgehaald. De ideale dikte ?n direct geschikt om straks verstralers op te monteren. ideaal, quoi!
Daarna moeten enkel nog de kappen op de beugels komen.
En de bijgeleverde deflectors op de kappen. We hadden hier nog wat reflecterende 3M tape liggen, dus die is op de deflectors aangebracht. Het resultaat ziet er goed uit.
Toen ik vanochtend op zoek was naar andere spacers om de handkappen op de Terra van laouen te installeren kwam ik in mijn "big box of everything" toevallig wat onderdeeltjes tegen die beide problemen ineens oplosten. I love it when a plan comes together. Dju... waar is mijn sigaar...
De Barkbusters handkappen komen met een behoorlijk volledige montagekit voor alle mogelijke motoren.
Van de verschillende maten spanbussen heb ik er geen enkele nodig, want het stuur van de Terra heeft al een mooi voorgetapte draad in de juiste maat.
Aan de binnenkant van het stuur monteren de beugels op deze dingetjes, die eigenlijk voor de G650GS bedoeld zijn:
Het model voor de Terra moet veel verder naar de buitenzijde van het stuur gemonteerd worden, waardoor de spacers recht over het niet flexibele stuk van de stalen remleiding lopen (ook zichtbaar op de foto hierboven). Het is daarmee zelfs zo krap dat wanneer je de beugel mooi parallel met de remhendel monteert de spacer tegen de elleboog van de banjobout aan zit. Vandaar mijn keuze voor de G650GS beugels.
De stuurgewichten kunnen gewoon blijven zitten, ?n aan de binnenkant van de beugels.
Op de Terra moeten de beugels wel iets verder van het stuur af staan dan op de G650GS. Vandaar de nood voor extra spacers. Tijdens mijn gerommel door mijn doos met lossen onderdelen en overschotten was ik een setje risers tegengekomen die ik eerder van de Tenere had afgehaald. De ideale dikte ?n direct geschikt om straks verstralers op te monteren. ideaal, quoi!
Daarna moeten enkel nog de kappen op de beugels komen.
En de bijgeleverde deflectors op de kappen. We hadden hier nog wat reflecterende 3M tape liggen, dus die is op de deflectors aangebracht. Het resultaat ziet er goed uit.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
ik wou eigenlijk de witte deflectors naar analogie van deze:
En de bijgeleverde deflectors op de kappen. We hadden hier nog wat reflecterende 3M tape liggen, dus die is op de deflectors aangebracht. Het resultaat ziet er goed uit.
maar bij de sets die we besteld hadden zaten standaard zwarte en nog es apart witte bijbestellen leek me nogal een idiote meerkost 'enkel en alleen omdat het er goed uitziet'
met die reflecterende tape heb ik toch nog hetzelfde effect me happy!
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be