Vieze Goesting Rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:
Tom Thumper wrote:Bij deze wens ik mij officieel aan te melden als zijnde kandidaat om achter uw gat te rijden. :ricky:
eila eila zijt gij zo goed aan de beterhand? ! YES ! :rayof:
Zo goed? Dat valt nog een beetje af te wachten maar het kriebelt heel hard! :P
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Tom Thumper wrote:Bij deze wens ik mij officieel aan te melden als zijnde kandidaat om achter uw gat te rijden. :ricky:
De application form in drievoud is, geheel ende correct ingevuld, goed ontvangen :thumbsup: Onderhavige documenten en richtlijnen worden u eersdaags ter studie electronisch-gewijs toegezonden.
P.S. Gelieve inderdaad de voorgestelde rijvolgorde aan te houden want anders gaan ik niks zien ;) :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Vieze Goesting Rit

Post by fore »

Abajaat (3x) ... 8-)
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

fore wrote:Abajaat (3x) ... 8-)
Oe :?: :o Gij ook aan de beterhand ofwah ;) :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Vieze Goesting Rit

Post by TRooPER »

en dat kan zeker geen dagske vroeger, zo op een woensdag = morgen dus,
dat komt beter uit voor mensen met weinig geduld.....en vooral voor mijn planning

morgen ook vieze goesting rit:...............
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

Aaaaaaach ik wil die al zo lang keer rijden, bij goe weer!!!!

En ben die dag thuis......


Just zit ik momenteel mee ne kop gelijk ne aquarium, met zo'n naakt spel autostrade doen is nogal fris, aan b, b, b en 't kopje. :?

Mag ik morgen avond beslissen of ik ga kunnen, = ontsnot, in de veronderstelling dak mee mag? :mrgreen:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

zappa wrote:Aaaaaaach ik wil die al zo lang keer rijden, bij goe weer!!!!

En ben die dag thuis......

Just zit ik momenteel mee ne kop gelijk ne aquarium, met zo'n naakt spel autostrade doen is nogal fris, aan b, b, b en 't kopje. :?

Mag ik morgen avond beslissen of ik ga kunnen, = ontsnot, in de veronderstelling dak mee mag? :mrgreen:
En gelijk hebde, want het is een schoneke :sweetheart: ... maar nu bennik just, omdat TT nie zo happig is op kiiiiiiiiilometers ottostraat voor een evenlang ritje, aant kijken welke (evenzo interessante!) toerkes er passeren in de buurt van Thumper-town :?
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Koeno »

Willen: Ja.
Kunnen: Nee
-> Varadero heeft vooraan ne slick dat moet vervangen worden;
-> Sevenfifty is niet klaar voor verre tochten :p

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Koeno wrote:Willen: Ja.
Kunnen: Nee
-> Varadero heeft vooraan ne slick dat moet vervangen worden;
-> Sevenfifty is niet klaar voor verre tochten :p
Smijt uwe Vara moggevroeg bij de bandenboer binnen en 'em zal 's avonds er wel opliggen toch ;) :?:
't Wordt een vree schoon dagske inallegeval : zeunt om dat te laten schieten als er niks in de weg is :thumbsup:

Er bleken wel wat toerkes in of omtrent Thumper-town te passeren en zodoende staan volgende ter keuze : DonderdagToerke (rechts-klik en "link opslaan als")
Helaas geen Woensdagtoerke voor mij Troop, alhoewel de goesting er alle dagen wel is, ist morgen klein-mannen-dag :sweetheart:

@Zappa : dat Pajottenland-ritje wordt ZEEEEEEKER in de nabije toekomst onder de wielen geschoven, maar als je donderdag genoeg bekwikkeld bent en het ziet zitten tot Aarschot te komen : ge moet zelfs geen officieel aanvraag meer doen hé ;) :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Harald »

Eeuuhh donderdag, is dat nen feestdag?
Ik moet werken :(

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Harald wrote:Eeuuhh donderdag, is dat nen feestdag?
Ik moet werken :(
Nee helaas alleen ne goe-weerdag voor de werkende mens, 'kweetet ...
Is uw Teske trouwens alweer paraat :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Harald »

Bandjes staan goed, druppelaar staat groen. Kwestie van ze uit haar hoekje te halen. Miss morgen is naar t werk ermee.
Ze moet haar tapje onderaan haar buikje ook eens laten uithalen zodat ze voorzien kan worden van nieuwe inwendige fluïde.
En dan een nieuwe vriend voor haar zoeken die haar niet te veel in een donker hoekje laat staan.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Vieze Goesting Rit

Post by TRooPER »

OzzePaa wrote: Er bleken wel wat toerkes in of omtrent Thumper-town te passeren en zodoende staan volgende ter keuze : DonderdagToerke (rechts-klik en "link opslaan als")

dat lijkt zelfs op een 'campeer5dageninthumpertownbrraaaappppp'

:mrgreen:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Vieze Goesting Rit

Post by fore »

OzzePaa wrote:
Er bleken wel wat toerkes in of omtrent Thumper-town te passeren en zodoende staan volgende ter keuze : DonderdagToerke (rechts-klik en "link opslaan als")
Waar/welk uur ... is't verzamelen :?:

... en 'k neem nen duo mee ... dus de off-raod-stukskes moette eerst asfalteren ... :whistling:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Tom Thumper »

fore wrote:
OzzePaa wrote:
Er bleken wel wat toerkes in of omtrent Thumper-town te passeren en zodoende staan volgende ter keuze : DonderdagToerke (rechts-klik en "link opslaan als")
Waar/welk uur ... is't verzamelen :?:

... en 'k neem nen duo mee ... dus de off-raod-stukskes moette eerst asfalteren ... :whistling:
Ik heb just OzzePaa voorgesteld om de rit in de andere richting te rijden en dan kunnen we gewoon bij mij thuis starten met een stevige tas koffie. Nu nog afwachten of OzzePaa dat goed gaat vinden... :dontknow:

Ik stuur je al een PM met mijn adres, contact gegevens en technische info over de koffie enzo. :ricky:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

fore wrote:
OzzePaa wrote:
Er bleken wel wat toerkes in of omtrent Thumper-town te passeren en zodoende staan volgende ter keuze : DonderdagToerke (rechts-klik en "link opslaan als")
Waar/welk uur ... is't verzamelen :?:

... en 'k neem nen duo mee ... dus de off-raod-stukskes moette eerst asfalteren ... :whistling:
Ondertussen hebdal nieuws uit Thumper-city vermoed ik :thumbsup:
Het wordt dus de GSCVL-Asfaltversie :ricky:
Dus geen zorgen maken over uw tjoeppekes Forre ;) :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Vieze Goesting Rit

Post by fore »

OzzePaa wrote: Dus geen zorgen maken over uw tjoeppekes Forre ;) :lol:
Neenee, maar 'k ben meer bezorgd om de tjoeppekes van m'n duo(-ette) ... :lipsrsealed2:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

Even op goehel mapz gekeken, en 't is klein anderhalf uur van bij mij, en niet via ottostaat 2 u. Mijn snotvallingeu is nu wel beter. Tegen welk uur vertrekken jullie? Ik kan dat bestand hier ook niet opendoen/ afhalen, mijn smartfoon flipt erop en via pc lukt 't niemeer.
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Tom Thumper »

We zouden vertrekken rond 9 uur. Als het kriebelt kom je maar af. Je weet mijn huis wonen?
Me gusta la moto, me gustas tu.

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Vieze Goesting Rit

Post by fore »

Dus:
Om 9h00 gaat de startvlag naar beneden ...
GSVCL Asfalt-rit in omgekeerde richting ... (... die garmin-mannen kennende, 'k zal maar zien da'k een goed herkenbare kont volg ... :mrgreen: )

Wat heb ik geleerd deze week:
... bus kettingvet meepakken ... :ugeek:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Locked