Zappa ?

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Post by Muug »

We horen niks meer van onze lieve Zappa? Cong?? Teveel werk? Iemand een idee? Image

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zappa ?

Post by Muug »

face-hoe ?

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zappa ?

Post by F M »

Ik had net willen zeggen dat we niets meer horen van Muug, maar ik zeg het dus niet.
I am confused. Oh no, maybe not!

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Zappa ?

Post by Wipr »

Het is hier in het algemeen vrij stil. Stiller dan gewoonlijk bedoel ik

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zappa ?

Post by Muug »

Ik had net willen zeggen dat we niets meer horen van Muug, maar ik zeg het dus niet.
ik was anderhalve week op verlof. Image

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zappa ?

Post by Muug »

Het is hier in het algemeen vrij stil. Stiller dan gewoonlijk bedoel ik
Ah, ik maak me hierover geen illusies. Er zijn altijd periodes waarin het wat stiller is. Het is Paasvakantie, niet vergeten, dat heeft een impact, al die papa's die met de kinders op reis gaan. Verder is het aantal berichten ook onderhevig aan een soortement van spiraal, neerwaarts of opwaarts : hoe minder berichten er geplaatst worden, hoe minder er gereageerd zal worden, en omgekeerd.
En ook niet vergeten dat dit forum gewoon ??n van de heel vele is. Moeilijker om het bos tussen de bomen te vinden. Verder heeft elk heeft zijn eigen handvol sites die hij of zij regelmatig bezoekt en ik ga er gemakshalve van uit dat dit forum bij de meesten ergens vanachter in 't rijtje hangt. Ze hebben dan alles al elders gezegd en hebben logischerwijs geen zin meer om dat hier ook nog ne keer over te doen. En dan zijn er ook nog de mensen op wier tenen ik in de afgelopen vijftien jaar getrapt heb - al dan niet per ongeluk. Die hebben waarschijnlijk ook geen goesting meer om hier nog iets te vertellen (hoewel ze wel meelezen). Image

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Zappa ?

Post by zappa »

EINDELIJK VRIJ !!!!![/size:yfd333e1]


van virale infecties en paarden uit de oudheid, op mijn lapterop Image

en zo'n tablet, das toch maar een placebo zenne Image


Ja sorry eeeeiiiii, en ik sta gelijk wat achter, van fotokes. Had ik al gezegd dat ik naar Wales geweest ben? En 2 x Flanders Fields en Noord Frankrijk en ne keer den trans Imageoni??

Maar nu eerst gaan werken Image met dit uitzicht voor mij :

Image


Image Image Image dat ga lastig worden...

en geloof het of niet "das boot" is voor 't eerst buiten gekomen dit jaar en ja hoor...... nu maar hopen dat het niet maal 2 is want ik reed voorop. Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Zappa ?

Post by zappa »

Nvaaers forum? Image


Imageoni
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zappa ?

Post by Muug »

lol
ik zal het even aanpassen Image

edit, ziezo, het is aangepast : wallonie.

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zappa ?

Post by Muug »

EINDELIJK VRIJ !!!!![/size:3g4ynjyu] van virale infecties en paarden uit de oudheid, op mijn lapterop Image

Ha, dat kan ook een reden zijn natuurlijk Image

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Zappa ?

Post by Tom Thumper »

lol
ik zal het even aanpassen Image

edit, ziezo, het is aangepast : wallonie.
Image Walloni? is wel met een hoofdletter, net als Antwerpen, Waasland, Belgi?, Andalousi? en Muggenziften! Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zappa ?

Post by Muug »

lol ook naar het schijnt Image
Het is trouwens Muugenziften. Image

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Zappa ?

Post by TRooPER »


Image
rijdt gij met nen elentrieken broembroem dat ge uwe verlengkabel moet meesleuren Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Zappa ?

Post by zappa »


rijdt gij met nen elentrieken broembroem dat ge uwe verlengkabel moet meesleuren Image
das voor andere motomerken uit de nood te helpen Image .... moet trouwens nog vertellen dat Tuur iemand mee ne BMW 1200 LT ongelukkig gemaakt heeft Image ergens vorige week....
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Zappa ?

Post by Theo »


rijdt gij met nen elentrieken broembroem dat ge uwe verlengkabel moet meesleuren Image
das voor andere motomerken uit de nood te helpen ;) .... moet trouwens nog vertellen dat Tuur iemand mee ne BMW 1200 LT ongelukkig gemaakt heeft Image ergens vorige week....
Vandaar die verwittiging voor flitsers?

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Zappa ?

Post by zappa »


rijdt gij met nen elentrieken broembroem dat ge uwe verlengkabel moet meesleuren Image
das voor andere motomerken uit de nood te helpen ;) .... moet trouwens nog vertellen dat Tuur iemand mee ne BMW 1200 LT ongelukkig gemaakt heeft Image ergens vorige week....
Vandaar die verwittiging voor flitsers?
vanwege...

en omdat ik me daar geen halve minuut kan op concentreren, en Tuur terug d'r wat over gaat Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Zappa ?

Post by zappa »



ik sta gelijk wat achter, van fotokes.
Ben na 2 oorlogsritten in W-Vl ook nog eens naar N Fr gaan "crossen"

De hel van het Noorden !! Image ondergaan

ne holle weg, vol natte krijt !!! brokken en boomstammen en andere afval/rommel en afentoe was dat smal spoor ineens weggespoeld en ging het verticaal ne meter naar benenden Image

'k had geen kou Image

Image

Image

Door de beek, maar er stond VEEL stroming Image

Image


Image

Even een drink stop in een huisstofmijt caf?eke

Image

Image

soms kruip/sluip door wegjes ( ideaal zo'n holle weg om uw "plus besoin" troep in te gooien, zoals een baal stro...)

Image

of om de 10 meter een val te zetten voor oa vossen, stonden ook andere modellekes voor marterachtigen, dassen en katten Image

Image

ineens stopt daar enen wreed hard Image

Image

lag prikkeldraad over de weg en dat was in zijn wiel, remschijf en ketting gedraaid ....

knipperdeknip

Image

was ongeveer 160 km van half 10 en om half 4 waren we terug Image Image had ik al gezegd dat Wales stevig was ? gewoon peanuts daar tegen Image

Normaal was het de bedoeling om in 2 groepen te rijden, de mannen en een groepje vrouwen, maar die stuurden hun kat Image waardoor er in ??n groep gereden werd....

Benedikte en Iris waren er wel.

En voor Iris op haar yam tracker met trial bandjes = chapeau Image ze heeft het tot rond de middag vol gehouden, maar na het ongelijke gevecht tegen het natte krijt (ondanks het droge weer lag het op overgroeide baantjes nog steeds nat) was ze eind haar energie en is terug naar de camping gereden.

Vanaf dan schoot het tempo ineens omhoog, en mijn energie level naar omlaag Image

Moest ge dat iedere week doen, ge zou het wel gewoon worden.... en 's avonds niet aan tafel tijdens 't eten in slaap vallen Image





Zappa ?


is morgen weer dada Image Image
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Zappa ?

Post by bompa »

Oei ik wilde hier maar schrijven wa helpt en hoe ik het vroeger dee maar blijkbaar is da ni in goei aarde gevallen
Dus maar verwijderd

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zappa ?

Post by Muug »

kom bompa, toont ne keer uw kast vol bekers, want met zo'n training gaat ge toch af en toe iets gewonnen hebben?

Post Reply