Een tijdje geleden een nieuw scherm en pinlock besteld voor mijn Xlite helmpje in de winkel waar ik mijn helm had gekocht....na anderhalve maand kreeg ik eindelijk het verlossend telefoontje dat "alles" binnen was. Ikke direct naar daar en wat bleek, ze hadden enkel de pinlock. "OE?...en daarnet zeg je aan de foon dat alles binnen is. Verkoper voelde nattigheid met als gevolg tal van problemen met invoerder-verhalen en Itali? is een moeilijk land-theorie?n. Vriendelijk bedankt, mijn voorschot terug gevraagd ("...ah...da ga nie mijnheer de ontevreden klant, kan je wel een kadobon geven...

" ....

. :motten: :ruzie: :schieten: .."jawel via een kredietnota gaat dat wel mijnheer de verkoper

) voor de kadobon heb ik dus vriendelijk bedankt. De verkoper nen dikke knuffel gegeven en gezegd dat ik wist dat hij daar niks kon aan doen en besloot dan maar wat klikkerdeklik te doen op het internet. Het is een beetje tegen mijn principes eigenlijk, want dat internetkopen is een doodsteek voor winkels, maar ja...

. Na 10minuten gevonden en een ver vreemd land en na 15min was de betaling al achter de rug (7euries duurder door transport). Drie dagen later ringring aan de deur. Twas mijnheer DHL met een compleet setje scherm. Ikke blij. Nu is mijn vraag. Kan ik die buitenlandse factuur ook inbrengen.....in mijn belastingen uiteraard
