Zeg, instructeurs

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Post Reply
Mario
Posts: 737
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Zeg, instructeurs

Post by Mario »

verschieten jullie soms niet wat er bij jullie komt aangewaaid ?
of zitten jullie niet met schrik 's avonds als sommige 'leerlingen' weer naar huis vertrekken (in de zin van, 'hopelijk komt het goed') ?

ikzelf ben lang geen complete motorrijder, maar ik heb toch al grote ogen getrokken bij de (on)kunde van sommige medecursisten
da's wel een klein beetje een egoboost, want ik dacht/denk van mezelf vaak dat ik maar een prutser was/ben, maar sommigen bakken het dus bruiner als ik

alle lof natuurlijk voor die mensen dat ze ten minste de stap zetten om een cursus te volgen, maar het zet wel aan het denken (hoeveel zetten die stap niet en blijven aanmodderend rondrijden ?) en je moet maar hopen dat ze inderdaad enkele van de aangeleerde zaken in de praktijk omzetten

User avatar
Muug
Posts: 11866
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Zeg, instructeurs

Post by Muug »

Mario wrote:verschieten jullie soms niet wat er bij jullie komt aangewaaid ?
of zitten jullie niet met schrik 's avonds als sommige 'leerlingen' weer naar huis vertrekken (in de zin van, 'hopelijk komt het goed') ?
Jazeker (ik ben ex, trouwens).
Iemand die met moeite het schakelen onder de knie krijgt bvb. En dan moet ge haar dat attest geven waarmee ze achter haar voorlopig rijbewijs kan gaan. En ge moogt dat niet weigeren. :yikes:

Of ne politie-agent die een zwaantje wilt worden en daarom eerst zijn motorijbewijs moet halen :mrgreen:

Of ne jonge gast die al jaren racet en efkes wat wheelies en rolling stoppies demonstreert (was ik helaas niet bij). :wav:

Of bloedmooi jonge vrouwen die ge me raad en daad bijstaat :P

Of ouw madammekes die met moeite met ne velo kunnen rijden. :whip:

Of jonge machookes met teveel testosteron die peizen dat ze 't kunnen (dat zijn de ergste)

Afin, big fun eigenlijk :blob1:

Maar helaas het verdient gene zak. :devil:

petervdc
Posts: 3497
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Zeg, instructeurs

Post by petervdc »

Muug wrote:Maar helaas het verdient gene zak. :devil:
Hoe is dat met Raket trouwens ? Sedert zijn ongeval geen instructeur meer, of hoe zit dat...
Keep going

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Zeg, instructeurs

Post by diskeletloetje »

petervdc wrote:
Muug wrote:Maar helaas het verdient gene zak. :devil:
Hoe is dat met Raket trouwens ? Sedert zijn ongeval geen instructeur meer, of hoe zit dat...
Dat is zo...
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Zeg, instructeurs

Post by diskeletloetje »

petervdc wrote:
Muug wrote:Maar helaas het verdient gene zak. :devil:
Hoe is dat met Raket trouwens ? Sedert zijn ongeval geen instructeur meer, of hoe zit dat...
Dat is zo, maar wees gerust : hij leeft nog :) Hij is me dinsdag op de scheldedijk gepasseerd met zijn Repsol-spel, dus dat rijdt ook weer! :thumbsup:
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Zeg, instructeurs

Post by diskeletloetje »

petervdc wrote:
Muug wrote:Maar helaas het verdient gene zak. :devil:
Hoe is dat met Raket trouwens ? Sedert zijn ongeval geen instructeur meer, of hoe zit dat...
Dat is zo, maar wees gerust : hij leeft nog. Dinsdag is hij mij op de scheldedijk voorbij gestoken met zijn Repsol-spel, dus dat rijdt ook weer! :thumbsup:
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Zeg, instructeurs

Post by Gunter »

Muug wrote:
Mario wrote:verschieten jullie soms niet wat er bij jullie komt aangewaaid ?
of zitten jullie niet met schrik 's avonds als sommige 'leerlingen' weer naar huis vertrekken (in de zin van, 'hopelijk komt het goed') ?
Jazeker (ik ben ex, trouwens).
Iemand die met moeite het schakelen onder de knie krijgt bvb. En dan moet ge haar dat attest geven waarmee ze achter haar voorlopig rijbewijs kan gaan. En ge moogt dat niet weigeren. :yikes:

Of ne politie-agent die een zwaantje wilt worden en daarom eerst zijn motorijbewijs moet halen :mrgreen:

Of ne jonge gast die al jaren racet en efkes wat wheelies en rolling stoppies demonstreert (was ik helaas niet bij). :wav:

Of bloedmooi jonge vrouwen die ge me raad en daad bijstaat :P

Of ouw madammekes die met moeite met ne velo kunnen rijden. :whip:

Of jonge machookes met teveel testosteron die peizen dat ze 't kunnen (dat zijn de ergste)

Afin, big fun eigenlijk :blob1:

Maar helaas het verdient gene zak. :devil:
Als ge ziet hoeveel je moet doen voor dat papierke van brevet IV, welke verantwoordelijkheid je hebt als je nieuwbakken leerlingen de eerste keer mee de openbare weg op neemt en dat vergelijkt met het uurloon... pffft
Maar het is zo plezant, nu alleen die fucking modelles nog... :angry:

Marreke
Posts: 107
Joined: 07 Mar 2015 15:46

Zeg, instructeurs

Post by Marreke »

Schakelen ging vanaf de eerste minuut goed. Vooral gas en rem waren bekend. En dan nog veeeeeel jaren rijervaring met een koekblik dus verkeersinzicht was er ook wel.
Toch ben ik Theo, mijn instructeur, dankbaar voor de vele goede tips en zijn geduld.

Nee, ik zou noooooit motorrijles willen geven en ik heb heel veel respect voor de mensen die dat willen en kunnen.

User avatar
Muug
Posts: 11866
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Zeg, instructeurs

Post by Muug »

Gunter wrote:Maar het is zo plezant, nu alleen die fucking modelles nog... :angry:
Aha ! :headbang:
Mondeling examen (en al de rest) dus ook al achter de rug? Niet gemakkelijk eh !
De modelles kan in principe geen probleem zijn, je hebt immers al je stage achter de rug, bent dus niet meer geheel groen. Alles goed voorbereiden, goed uitleggen, u niet laten afbluffen en dat komt in orde. :ricky:

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Zeg, instructeurs

Post by Gunter »

Muug wrote:
Gunter wrote:Maar het is zo plezant, nu alleen die fucking modelles nog... :angry:
Aha ! :headbang:
Mondeling examen (en al de rest) dus ook al achter de rug? Niet gemakkelijk eh !
De modelles kan in principe geen probleem zijn, je hebt immers al je stage achter de rug, bent dus niet meer geheel groen. Alles goed voorbereiden, goed uitleggen, u niet laten afbluffen en dat komt in orde. :ricky:
Nee helemaal niet gemakkelijk, kan mij niet herinneren dat ik in mijn schooltijd zo hard gestudeerd heb :oops:
Ik had wel nogal ne speciale stagemeester :ricky:
Nee serieus ik had het onderschat...

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

Zeg, instructeurs

Post by Bas »

Of een dochter die een sloot zag en bleef kijken naar de sloot, ja hoor ze ging er op de kop in!

Vaders (ik) was volledig over de rooie op de instructeur.....

Hij (gelukkig) stuurde vaders weg van de rijles.....het kwam goed en de dochter haalde haar A2 :wav:

Post Reply