Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Locked
User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by zappa »

bompa wrote:Juist mijne guzzi verkocht :oops

Eentje bijgekocht waar ik met mijn beide voeten aan de grond kan :grin: toen ik er mee ging rijden :ohmy: zo licht en dat stuurt gelijk een fiets :grin:
guzzi die blauwe ?

en wat in de plaats, kben niet nieuwsgierig maar wreed curieus :wink:

Enne ook proficiat en veel licht stuur plezier h? :thumbsup:
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

zappa wrote:
bompa wrote:Juist mijne guzzi verkocht :oops

Eentje bijgekocht waar ik met mijn beide voeten aan de grond kan :grin: toen ik er mee ging rijden :ohmy: zo licht en dat stuurt gelijk een fiets :grin:
guzzi die blauwe ?

en wat in de plaats, kben niet nieuwsgierig maar wreed curieus :wink:

Enne ook proficiat en veel licht stuur plezier h? :thumbsup:
Ja die blauwe . Anne-Marie rijdt toch niet meer mee dus heb ik die maar weg gedaan :grin: .

Nu moet ik blijkbaar weer een nieuwe plaat aanvragen :confused2: op die guzzi stond al een nieuwe

In de plaats van die guzzi , ne naked 650 cc 4 cil , wel dag en nacht verschil als je daar opstapt en juist met de guzzi gereden hebt :grin:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by F M »

:waardeloos:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by F M »

the riding man wrote:Mijne nieuwe gaan ophalen en mee naar huis gereden. Amai wat een verschil. Ik had verwacht dat ik ongeveer dezelfde moto ging krijgen met meer vermogen. Niks van. Ne compleet andere moto, staat een pak hoger op zijn poten waardoor ik met een beetje fantasie zelfs een all-road gevoel krijg, maar dan wel met super strakke veren, motor draait een pak soepeler, kniehoek minder scherp dus aangenamer om langer op te zitten, meer ruimte op het zadel, echt een ongelooflijk goeie ruil gedaan. Awel kben echt content. Ook van den dealer trouwens, heeft overduidelijk veel meer product kennis dan de vorige.
:waardeloos:
I am confused. Oh no, maybe not!

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Mario »

allez bompa,
had jij die guzzi ook hier te koop gezet ?
was anders misschien ge?nteresseerd geweest

maar soit, goed dat je er al van af bent en veel plezier met de nieuwe :-)

waar heb je die eigenlijk gekocht en ging je ermee voor onderhoud ?

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

F M wrote::waardeloos:
Ja maar ik moet eerst nog naar de verzekeringsagent voor een tijdelijke verzekering om dan met de plaat van de guzzi
tijdelijk te mogen rijden en de moto zo naar huis te kunnen rijden , en dan zal ik er foto's van plaatsen . :grin:

Ik heb juist is gaan kijken maar de foto's zijn al van hun site af , en van tweedehands ook al .

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by the riding man »

Muug wrote: Allez allez, ge gaat mij nog goesting geven om het ook ne keer te proberen. Heeft uw collega nu uw kleine Duke overgenomen? Neen precies?
Dat was een welles nietes situatie. De ene moment zei hij dat het in orde was, dan moest hij weer naar de bank voor een lening, dan was dat voor de bank in orde maar moest hij er nog eens een nacht over slapen, dan hoor ik er weer niks meer van,... Ieder moet de dingen regelen naar vermogen en naar keuze, maar dat is niet de manier dat ik "zaken" wil doen. Ik zou hem in de eerste plaats niet zelf te koop hebben gezet, maar nu zat dat al zo in mijne kop dat ik dat er niet meer uit kreeg, ben naar Desmet gestapt en ne nieuwe uit de showroom gekocht en de 390 overgelaten. En heb daar tegen verwachtingen in ook nen hele schone deal gekregen. En die zijn veel meer van ktm op de hoogte dan de vorige dealer. Die me trouwens nog meer int zak gezet heeft dan ik in de eerste plaats al dacht. Ik dacht een 2015 model gekocht te hebben, staat ook op het gelijkvormigheidsattest. Maar in werkelijkheid gaat het over een overjaars 2014 model, Desmet kon dat zien adhv het framenummer. En dan was er nog dat peperdure onderhoud, dat komt dus omdat het 2014 problemen had met mapping en kleppen en er een update voor was uitgebracht. Die update wordt onder garantie uitgevoerd, de dealer kan dat terugvorderen van ktm. Maar den dief heeft dat dus volledig aan mij doorgerekend, dat verklaarde dus het uitzonderlijk hoge factuur voor een 1ste 1000km onderhoud. Dus dubbel int zak gezet. Na een deftig gesprek met Desmet, weet ik wat me te doen staat.

Maar dat was natuurlijk volledig off-topic.

@Zappa,
Duke 690R

@Muug,
goesting voor een Duke? Ge zult u dat niet beklagen, amai wat een masjien. Nu weet ik wat ze bedoelen met dat "ready to race" gehalte. Maar toch voldoet hij prima om er ook rustig mee te rijden, en echt waar ongelooflijk wendbaar. Er zijn niet veel mensen die met mijne moto mogen rijden, maar als gij dat wilt moogt ge er gerust den 28ste eens een klein stukske mee rijden.
De banden zijn voor mij persoonlijk wel te sportief, ik ben grote fan van de pilot roads, en die maat is beschikbaar voor den duke dacht ik. Dus dat vind ik al een grote meevaller. Maar eerst de deze al maar oprijden, voor opt circuit is dat natuurlijk de perfectie.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Mario wrote:allez bompa,
had jij die guzzi ook hier te koop gezet ?
was anders misschien ge?nteresseerd geweest

maar soit, goed dat je er al van af bent en veel plezier met de nieuwe :-)

waar heb je die eigenlijk gekocht en ging je ermee voor onderhoud ?
Ja ik weet het wel maar dat is zo in een keer gekomen ,ik ging (moest)gisteren mee winkelen , en in ' t naar huis rijden bij de Vrints binnen gereden, waar ik bijna al mijn moto's gekocht heb,en wat aan het kijken en passen geweest ,en er was er eentje dat mij wel aanstond , en zo wat aan de praat geraakt ,ik moest dan maar is afkomen met de guzzi ,ik vandaag erheen en kreeg een mooie prijs vond ik, en heb maar verkocht en aangekocht . het is eigenlijk snel gegaan

Met de guzzi ging ik naar den Delta voor onderhoud , een 600km geleden nog groot onderhoud laten doen,die was eigenlijk wel in orde

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Mario »

ah, den Delta doet dus nog onderhoud (aan Guzzi's) ?
vroeger was hij officieel dealer, maar da's precies al een tijdje niet meer want daar staan alleen maar scooters in de vitrine

misschien binnenkort maar eens bij Vrints binnen springen ;-)

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Mario wrote:ah, den Delta doet dus nog onderhoud (aan Guzzi's) ?
vroeger was hij officieel dealer, maar da's precies al een tijdje niet meer want daar staan alleen maar scooters in de vitrine

misschien binnenkort maar eens bij Vrints binnen springen ;-)
Toen ik die Guzzi particulier gekocht had , dacht ik waar moet in daar nu mee heen voor onderhoud,
en zo is op internet gezocht, en den Delta stond daar toen nog bij op , en omdat ik er vroeger ook al is kwam
heb ik dat gaan vragen of hij dat nog wilde doen ,en dat was geen probleem , en zo ben ik daar terug terecht gekomen

Ja en de Vrints ik kom daar graag , daar kan je al is vergelijken in verschillende modellen en merken, de moto's die ik daar kocht liet ik daar ook onderhouden , den deze dus ook weer. :wink:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

Lente in de lucht ... kriebels-veur-iet-nief horen daar precies bij :headbang: Proficiat allebei :thumbsup: en brengt den 28ste maar een vod mee om al dat kwijl van al die afgunstige bewonderaars af te kuisse :mrgreen: :grin:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by petervdc »

Wat gesoldeerd met een kameraad, en alles terug aaneengevezen.
T werkt :-)
Keep going

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by petervdc »

the riding man wrote:Mijne nieuwe gaan ophalen en mee naar huis gereden.
proficiat & have fun !!
Keep going

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by petervdc »

the riding man wrote:. Die me trouwens nog meer int zak gezet heeft dan ik in de eerste plaats al dacht.
Yep, ken ook zo'n verhalen...
:-(

Ik woon trouwens even ver nu van Desmet als den anderen, reden te meer om in Waregem es te gaan kijken.
Keep going

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by the riding man »

petervdc wrote:
Yep, ken ook zo'n verhalen...
:-(

Ik woon trouwens even ver nu van Desmet als den anderen, reden te meer om in Waregem es te gaan kijken.
Zeker doen! Zelfs totaal losstaand van de miserie dat ik met de dealer gehad heb, weten ze bij Desmet veel beter waar ze mee bezig zijn. Je voelt direct dat Ktm's hun specialiteit zijn (ook al doen ze ook nog andere merken). Algemeen gevoel zit een pak beter!
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by laouen »

vandaag alvast de tassen op de motor gehangen :pom:

nog een weekje en dan :ricky:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Drummer »

petervdc wrote:Wat gesoldeerd met een kameraad, en alles terug aaneengevezen.
T werkt :-)

:headbang: Ziede wel da get kunt ;-)

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by TRooPER »

laouen wrote:vandaag alvast de tassen op de motor gehangen :pom:

nog een weekje en dan :ricky:
gaan fietsen ????

en hoelang gaat ge fietsen en welken groten bocht gaat ge nemen....
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by duibhce Kaelann »

TRooPER wrote:en hoelang gaat ge fietsen en welken groten bocht gaat ge nemen....
We gaan naar Keulen. :mrgreen:
Met een klein omwegske via Krumlov, Spis, Uzhgorod, Synevyr, Truskavets, Oswiecim en de Sahara :ricky:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

TimS
Posts: 169
Joined: 30 Dec 2012 12:17

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by TimS »

the riding man wrote: Die me trouwens nog meer int zak gezet heeft dan ik in de eerste plaats al dacht.
En wie is dat dan als ik mag vragen?
Today is the tomorrow you were promised yesterday.

Locked