1190R topic
Posted: 15 Aug 2015 12:14
Bon, even (technisch) resumeren na een paar maand 1190.
Remolie achter vervangen. Wordt zwart na een paar 1000km, niks ergs volgens dealer, blijft goed remmen, maar heb toch vervangen
Een kennis is bezig met een zijkofferrek op maat voor mijn alu Holan koffers. Wrsch klaar volgende week.
Topkoffer zelf erop gezet, nwe gaatjes geboord.
Een paar plastiek dingskes (ktm afterparts, 15 euro in totaal) gekocht om de warmte afgifte van het blok wat te verminderen, helpt deels. Niet genoeg eigenlijk.
De valbaar-zakjes vd 990 erop gehangen. En tanktas vd 990 ook.
Dealer gaat startmotor van superduke inbouwen onder garantie omdat ik startproblemen krijg. Batterij ook snel plat door alarm. En een pinker achteraan rechts heeft condensatie, wrsch ook garantie. Batterij zelf zou g??n garantie zijn.
De oem banden zijn na 6500km vierkant ah worden, wrsch plaats ik 50/50 banden (scorpion, scout, tkc70), maar kvind de moto te mooi & te duur om te gaan spelen eigenlijk.
Todo : hoger windscherm, ander zadel (of mijn airhawk) want t? hard. koppelingsolie vervangen/ontluchten (neutraal soms moeilijk te vinden). Balhoofd wat aandraaien, er is een soort krak bij hard remmen te voelen in het stuur.
Hoe de motor rijdt, daar is al genoeg over geschreven Maar toch : vriendelijk (in regenstand dan toch)(veel minder on/off dan 990), beestig veel macht, plezant rijden. Iets hoger wel dan de 990 en gewone 1190.
Maar ooit (budget) komt er toch terug iets licht offroadachtig wi...
Remolie achter vervangen. Wordt zwart na een paar 1000km, niks ergs volgens dealer, blijft goed remmen, maar heb toch vervangen
Een kennis is bezig met een zijkofferrek op maat voor mijn alu Holan koffers. Wrsch klaar volgende week.
Topkoffer zelf erop gezet, nwe gaatjes geboord.
Een paar plastiek dingskes (ktm afterparts, 15 euro in totaal) gekocht om de warmte afgifte van het blok wat te verminderen, helpt deels. Niet genoeg eigenlijk.
De valbaar-zakjes vd 990 erop gehangen. En tanktas vd 990 ook.
Dealer gaat startmotor van superduke inbouwen onder garantie omdat ik startproblemen krijg. Batterij ook snel plat door alarm. En een pinker achteraan rechts heeft condensatie, wrsch ook garantie. Batterij zelf zou g??n garantie zijn.
De oem banden zijn na 6500km vierkant ah worden, wrsch plaats ik 50/50 banden (scorpion, scout, tkc70), maar kvind de moto te mooi & te duur om te gaan spelen eigenlijk.
Todo : hoger windscherm, ander zadel (of mijn airhawk) want t? hard. koppelingsolie vervangen/ontluchten (neutraal soms moeilijk te vinden). Balhoofd wat aandraaien, er is een soort krak bij hard remmen te voelen in het stuur.
Hoe de motor rijdt, daar is al genoeg over geschreven Maar toch : vriendelijk (in regenstand dan toch)(veel minder on/off dan 990), beestig veel macht, plezant rijden. Iets hoger wel dan de 990 en gewone 1190.
Maar ooit (budget) komt er toch terug iets licht offroadachtig wi...