Na h??l veel bellen, mailen, twitteren en Facebooken met de SNCF zit er een beetje schot in de zaak te komen.
Ik krijg gisteren een mailtje van 2de lijns support aan 1ste lijns support (blijkbaar op reply to all geklikt) over die boze meneer die niet tevreden was omdat hij duurdere ticketten had en niet wou begrijpen dat de ticketten duurder worden op basis van beschikbaarheid en vraag. :stomstom: :stomstom: :stomstom:
Nee Rosanja (ik mag ondertussen Rosanja zeggen :luvjoe: ) heeft het nog steeds niet begrepen, wat ik haar niet echt kwalijk neem vermits ze de eerste klacht van mij verloren is. Na een reply to all van mijnen kant is er dan eindelijk wat in gang gezet geweest, ze moesten nu enkel nog de printscreens hebben van 19/2 waarop duidelijk is dat er zich een technisch probleem was. :schieten: :schieten: :schieten:
Tja, dan maar voor printscreens van 19/2 gezorgd, gelukkig hou ik wel alles goed bij
ogrollen: . Bijna had ik de screenshots doorgestuurd van het technisch probleem op 19/1, voor ik mijn bestelling gedaan had maar gelukkig heb ik dat op tijd gezien.
Me gusta la moto, me gustas tu.