de topkoffer er mee induwen?vet on wheels wrote:hoe kan ne gele moto een zwart gat vullen???
D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
dag wimpie
gij komt ook alleen nog maar op motorfora om uwe moto te verkopen zeker?
gij komt ook alleen nog maar op motorfora om uwe moto te verkopen zeker?
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
Ha de Muug, formerly known as Mcb?Muug wrote:dag wimpie
gij komt ook alleen nog maar op motorfora om uwe moto te verkopen zeker?
Toen ik onlangs alweer voor een verscheurende keuze stond, heb ik nog eens aan jou gedacht.
Ik kwam namelijk opnieuw in de verleiding om een Versys aan te kopen, niet de 1000 maar de kompleet uitgeruste 650. Jij hebt ooit(2008?) nog eens komen rijden met mijn Versys van destijds. En ja, het heeft niet veel gescheeld of ik had er opnieuw ??n. De nieuwe rijdt idd nog beter maar ik heb het hier al eens gezegd, eens je verslaafd bent aan de grenzeloze soepelheid van een 3-cylinder , dan is elke 2-cylinder een regelrechte bokkige mislukking.(met een stevige korrel zout)
Ook de dealer(BMC) is moeilijk te overtreffen. Dus is het terug een Triumph geworden.
Ik frequenteer idd nog slechts zelden motorfora maar ik gebruik/misbruik(?) ze wel als ik iets met 2 wielen moet aan de man brengen. Dus minstens om de twee jaar?
De praatjes, het gelummel, de roddels en het eeuwige geleuter over allerhande motorakkefietjes, het is niet echt meer aan mij besteed. Met ne moto moet er gereden worden, niet er over lummelen.
Een beetje filosoferen daarentegen, over de leuke dingen des levens, dat mag nog wel. Misschien dat het ooit nog wel terugkomt, wie weet?
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
ha! je ga van 't weekend de allroad rit van BMC meerijden?wwwimmm wrote:
sig nature
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
Gaan ploeteren in Vlaamsche Velden? :zotteke:zappa wrote: ha! je ga van 't weekend de allroad rit van BMC meerijden?
Nee, sorry, daar pas ik voor. Ik zou het niet kunnen maar ook en vooral, ik vind het zonde zowel voor mens als materiaal. Maar wie het graag doet moet dat vooral blijven doen. Een kinky orgasme is ook een orgasme. :gieren:
Met 250cc machines en tot max. 400/500cc vind ik het nog kunnen, maar om zo onder een 'lompe' allroad terecht te komen, daar pas ik voor. :sick:
En dienen SLR is ook al op leeftijd h?(1997). 't Is de bedoeling dat hij mij door het 3-maand lange zwarte gat loodst, en dus wil ik hem wat ontzien.
Ik ga nu niet beweren dat het een uniek stuk is, maar toch, echt veel zie je die niet meer. Misschien is het wel den dienen waar de WIPR op staan kwijlen heeft toen hij nog in zijn pubertijd zat? 'k Zal hem maar snel eens een stevige poetsbeurt geven, kwestie van geen vieze ziektes op te lopen. Hier en daar zitten er zowaar nog van die witte korstjes op? :kots:
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
Mijne vet protesteert ook niet als ik hem betaal met zwart geld... ogrollen:vet on wheels wrote:hoe kan ne gele moto een zwart gat vullen???
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
Altijd grappig, dat ophemelen van de grenzeloze soepelheid van die driecylinder, ne mens zou nog gaan vergeten dat de klassieke 4-in-lijn - de meest soepele en trillingsvrije motorconfiguratie sinds ettelijke decennia - ook nog bestaat !wwwimmm wrote:, eens je verslaafd bent aan de grenzeloze soepelheid van een 3-cylinder , dan is elke 2-cylinder een regelrechte bokkige mislukking.(met een stevige korrel zout)
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
't is waar.... filosofeer en gezever genoeg op dit forum, maar er wordt hier zeer weinig - t? weinig - ?cht over moto's en motorrijden gepraat. En meerdere mensen zijn van die mening, dat weet ik. En de grap is dat diezelfde mensen dan op ?ndere motorfora w?l over moto's gaan schrijven/praten/afspreken om te gaan rijden..... begrijpe wie begrijpen kan ogrollen:wwwimmm wrote: De praatjes, het gelummel, de roddels en het eeuwige geleuter over allerhande motorakkefietjes, het is niet echt meer aan mij besteed.
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
zal wel weer beteren als het "beter" motorweer is (ook al rijd ik momenteel ook elke dag nog :p )
maar andere sites/fora werken met kalenders... Heeft zijn voor en nadelen...
Hier wordt meestal een beetje naar 't weer gekeken...
Andere moeilijkheid is, dat sommigen elkaar hier al jaar en dag kennen...
En binnen geraken bij zo'n groep is soms wat onwennig...
zeker als ge nen asociaal zoals mij zijt :p
maar andere sites/fora werken met kalenders... Heeft zijn voor en nadelen...
Hier wordt meestal een beetje naar 't weer gekeken...
Andere moeilijkheid is, dat sommigen elkaar hier al jaar en dag kennen...
En binnen geraken bij zo'n groep is soms wat onwennig...
zeker als ge nen asociaal zoals mij zijt :p
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
Tja, mijne motor staat al een tijdje in de garage aan de druppellader. Veel zin om te rijden heb ik voor het moment niet...Muug wrote:'t is waar.... filosofeer en gezever genoeg op dit forum, maar er wordt hier zeer weinig - t? weinig - ?cht over moto's en motorrijden gepraat. En meerdere mensen zijn van die mening, dat weet ik. En de grap is dat diezelfde mensen dan op ?ndere motorfora w?l over moto's gaan schrijven/praten/afspreken om te gaan rijden..... begrijpe wie begrijpen kan ogrollen:wwwimmm wrote: De praatjes, het gelummel, de roddels en het eeuwige geleuter over allerhande motorakkefietjes, het is niet echt meer aan mij besteed.
En dan komt WWWWWWim hier op 2 dagen tijd zijne moto verkopen aan een veels te hoge prijs, terwijl de mijne (volgens velen hier nochtans van een supermerk) totaal geen interesse wekt.
Daar word ik stil van.
I am confused. Oh no, maybe not!
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
Een veel te hoge prijs? Een moto is waard wat een zot er voor geeft. Als er dus een zot is die de gevraagde prijs geeft voor die moto, dan is die moto dat dus waard. Als er geen zot is die geeft wat jij voor uw moto vraagt, dan vraag je te veel, of je moet beter zoeken naar zot die het wel wilt geven...F M wrote: Tja, mijne motor staat al een tijdje in de garage aan de druppellader. Veel zin om te rijden heb ik voor het moment niet...
En dan komt WWWWWWim hier op 2 dagen tijd zijne moto verkopen aan een veels te hoge prijs, terwijl de mijne (volgens velen hier nochtans van een supermerk) totaal geen interesse wekt.
Daar word ik stil van.
En ja, ik ben ook al verschillende keren erg verbaasd geweest wat zotten geven voor een tweedehands Triumph maar dat zijn dan ook d? mooiste, d? beste en d? betrouwbaarste moto's.
Me gusta la moto, me gustas tu.
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
maar FM, ik wist niet eens dat uwe moto te koop stond
heb je er wel genoeg ruchtbaarheid aan gegeven
mogelijk zitten ook alle KTM-zotten op dit forum en die zijn natuurlijk allemaal bediend ogrollen:
als ik moet kiezen tussen een KTM en een Triumph, waarbij het een gelijkaardig aanbod betreft, dan wist ik het wel
misschien winterbanden op uw KTM zetten, mogelijk is er dan meer interesse ?
heb je er wel genoeg ruchtbaarheid aan gegeven
mogelijk zitten ook alle KTM-zotten op dit forum en die zijn natuurlijk allemaal bediend ogrollen:
als ik moet kiezen tussen een KTM en een Triumph, waarbij het een gelijkaardig aanbod betreft, dan wist ik het wel
misschien winterbanden op uw KTM zetten, mogelijk is er dan meer interesse ?
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
Met beide merken gereden, weliswaar in verschillende cilinderinhoud (Tiger 800 <-> KTM 1190) en mijn voorkeur gaat toch (zonder enige twijfel) naar het oranje merk. Rijbeleving, kwaliteit, degelijkheid etc allemaal top.
Al was de kwaliteit en degelijkheid op de Tiger ook wel dik ok. Buiten de veren ( :kots: ) kon ik er weinig op zeggen, maar qua rijbeleving zit de KTM toch een pakje hoger (al is dat puur persoonsgebonden natuurlijk).
Soepelheid: koop u een Nissan Leaf, blijkbaar ongelooflijk soepel.
@FM: geen zorgen, die geraakt wel verkocht. Binnenkort is het weer lente en beginnen mensen rond te kijken naar iets nieuws. En je weet trouwens ook niet aan welke prijs de Triumph uiteindelijk is buitengegaan.
Al was de kwaliteit en degelijkheid op de Tiger ook wel dik ok. Buiten de veren ( :kots: ) kon ik er weinig op zeggen, maar qua rijbeleving zit de KTM toch een pakje hoger (al is dat puur persoonsgebonden natuurlijk).
Soepelheid: koop u een Nissan Leaf, blijkbaar ongelooflijk soepel.
@FM: geen zorgen, die geraakt wel verkocht. Binnenkort is het weer lente en beginnen mensen rond te kijken naar iets nieuws. En je weet trouwens ook niet aan welke prijs de Triumph uiteindelijk is buitengegaan.
Today is the tomorrow you were promised yesterday.
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
Ik heb nochtans ook al eens een KTM verkocht, en ook dat heeft nog niet te lang geduurd. Ik heb hem wel al na 8 maanden terug verkocht. Rommel verkoopt nu ??nmaal moeilijk, oude rommel al helemaal niet, tenzij per kg?F M wrote: Tja, mijne motor staat al een tijdje in de garage aan de druppellader. Veel zin om te rijden heb ik voor het moment niet...
En dan komt WWWWWWim hier op 2 dagen tijd zijne moto verkopen aan een veels te hoge prijs, terwijl de mijne (volgens velen hier nochtans van een supermerk) totaal geen interesse wekt.
Daar word ik stil van.
't Kan natuurlijk ook zijn dat ik zotten aantrek (soort zoekt soort? ) maar daar lig ik nu eens nie wakker van. Den Explorer is dan wel 3 maand te vroeg verkocht, die nieuwe oude sprinkhaan kleurt alweer mijn dag. En dat gedaver van een ??ncylinder is bovendien een weldaad voor mijn bloedsomloop en stoelgang.
Het toekomstig Tijgerke zal daarom echter niet minder met open armen ontvangen worden.
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
echtwaar zo ne 4 pitter is toch echt wel saai, zo nen triple is toch wel een bron van onuitputtelijk rijplezierMuug wrote:Altijd grappig, dat ophemelen van de grenzeloze soepelheid van die driecylinder, ne mens zou nog gaan vergeten dat de klassieke 4-in-lijn - de meest soepele en trillingsvrije motorconfiguratie sinds ettelijke decennia - ook nog bestaat !wwwimmm wrote:, eens je verslaafd bent aan de grenzeloze soepelheid van een 3-cylinder , dan is elke 2-cylinder een regelrechte bokkige mislukking.(met een stevige korrel zout)
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
Stefke wrote: echtwaar zo ne 4 pitter is toch echt wel saai, zo nen triple is toch wel een bron van onuitputtelijk rijplezier
Bof ...eentje van mijn kaliber ...zorgt toch geregeld voor een ' waaaauuuwww' momentje
- duibhce Kaelann
- Posts: 2926
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
Ik zou denken dat een 6-in-lijn of een flat-six toch wel nog een stuk soepeler en trillingsvrijer zijn.Muug wrote:ne mens zou nog gaan vergeten dat de klassieke 4-in-lijn - de meest soepele en trillingsvrije motorconfiguratie sinds ettelijke decennia - ook nog bestaat !
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
flauwe opmerking, ge weet even goed als ik dat dat exotica is.duibhce Kaelann wrote:k zou denken dat een 6-in-lijn of een flat-six toch wel nog een stuk soepeler en trillingsvrijer zijn.Muug wrote:ne mens zou nog gaan vergeten dat de klassieke 4-in-lijn - de meest soepele en trillingsvrije motorconfiguratie sinds ettelijke decennia - ook nog bestaat !
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
En zijn er dan nog veel 4-in-lijns op de markt ?
I am confused. Oh no, maybe not!
D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
GSX (Street / Race) -reeks bij suzukiF M wrote:En zijn er dan nog veel 4-in-lijns op de markt ?
CB (R / F)-reeks bij honda
Z - reeks bij kawasaki
FJR / XJR / YZF R6-R1 / FZ8 / XJ6
ik denk dat als ge alles optelt ge der h??l wat bij elkaar krijgt,
maar geen adventure bikes met een 4 cilinder op eerste zicht...