Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Kletsen over moto's en andere motodingen.

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Die heeft toch een tijd onder de grond gezeten volgens mij. :shock:


User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Mario wrote: 08 Mar 2023 13:09 zou dat gekeurd geraken :?:
Wat denk je? 8-)

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3445
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Blackbert »

hoeft niet, dat is een euh, ding uit de fitness. just de gewichten ontbreken.
zijne pk50 vespa heeft wel nog een 8-) factor.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by duibhce Kaelann »

is dat die van Den Ben? :mrgreen:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

duibhce Kaelann wrote: 09 Mar 2023 11:36 is dat die van Den Ben? :mrgreen:
:Oscar:

Hetgeen waar Blackbert naar verwijst:
Image

Image

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Struikel.
Voor de verzamelaar. :thumbsup:

Echte Randy Mamola, speciale blauw-witte serie uit 2002 (slechts 2000 machines geproduceerd waarvan 20 in België).
Onberispelijke staat, nooit gereden in de winter.
Verkrijgbaar met helmen, gereedschap en mechanisch boek.

https://www.2dehands.be/v/motoren/motor ... ndy-mamola

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Stefke »

Vééééél te duur, snap ook niet waarom die zoveel geld gaan. Buiten de kleuren is er eigenlijk niks anders aan dan aan de gewone versie... Jawel zo'n kleppendeksle met een schuurvlakje aan. En verder staat die nog op oude banden. Enfin, 't is maar wat de zot er wil voor geven... 8-)

Stoffel
Posts: 482
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Stoffel »

Dat wil wel al wat zeggen als ze op uwen km teller al een stickertje plakken om uw olie regelmatig te checken :mrgreen:
Dat heb ik bij geen 1 van al mijn Honda’s al tegen gekomen :twisted:
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

Den deze, doet mij wat... zo proper, zo origineel, zo jamjam:
https://www.2dehands.be/v/motoren/motor ... rv650-rd03


en deze feitelijk ook, omdattem er proper uitziet en dus uitnodigd om vuil gemaakt te worden:
https://www.2dehands.be/v/motoren/motor ... 250la-2020

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1218
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by TuttoTerreno »

Van diene laatste zegt mijn verstand dat ik beter wel zoiets koop (maar de 300cc versie).

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Stefke »

Stoffel wrote: 29 Mar 2023 19:52 Dat wil wel al wat zeggen als ze op uwen km teller al een stickertje plakken om uw olie regelmatig te checken :mrgreen:
Dat heb ik bij geen 1 van al mijn Honda’s al tegen gekomen :twisted:
bij mij hangt dat stickertje er ook al 22 jaar op... 8-)
Image

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Koeno wrote: 29 Mar 2023 19:56 Den deze, doet mij wat... zo proper, zo origineel, zo jamjam:
https://www.2dehands.be/v/motoren/motor ... rv650-rd03


en deze feitelijk ook, omdattem er proper uitziet en dus uitnodigd om vuil gemaakt te worden:
https://www.2dehands.be/v/motoren/motor ... 250la-2020
Die AT vind ik toch pokkeduur.

Raar dat die CRF geen andere vering vooraan heeft.

CrfKes..... ik weet het niet. Ze hebben echt wel weinig pks hoor.

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

Ah, ik wist niet dat pk's een issue was?
ik wist dat jij niet blij was met de rechtuit stabiliteit?

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Raketman »

Ik denk dat wij bij veel moto's uit onze jeudigere jaren denken dat ze veel te duur zijn. Maar die eerste modellen van de AT zijn zo lichtjes cultbikes aan't worden...Dit gezegd zijnde, ik zou het er ook nooit aan geven zenne.
Nil volentibus arduum

Stoffel
Posts: 482
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Stoffel »

Die AT’s zijn altijd vrij duur geweest, wou er altijd eentje in mijn garage maar nooit gedaan omdat ik ze te duur vond.
Verschillende types zijn de laatste jaren opgeslagen, een andere favoriet van mij is een VTR SP1…die stijgen ondertussen harder in prijs dan de inflatie :lol:
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by OzzePaa »

Stefke wrote: 29 Mar 2023 21:45
Stoffel wrote: 29 Mar 2023 19:52 Dat wil wel al wat zeggen als ze op uwen km teller al een stickertje plakken om uw olie regelmatig te checken :mrgreen:
Dat heb ik bij geen 1 van al mijn Honda’s al tegen gekomen :twisted:
bij mij hangt dat stickertje er ook al 22 jaar op... 8-)
Image
Tiens ... hier staat nochthans ook zo een bejaard koppel, maar die zijn blijkbaar vrijgesteld van regelmatig olie-checken ;) :lol:

Image

En mij zo'n echt, uniek origineel plakkertje aanschaffen is me wat prijzig :o
Maar dus nog steeds gewoon te bestellen als je persé wil herinnerd worden aan iets waar je eigenlijk niet zou moeten aan herinnerd worden :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

Da's toch zoals de gemiddelde Amerikaanse wagen op zijn spiegels de stickers heeft:
"Objects are closer than they appear."

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Yamaha XT600 Tenere met 3AJ motorblok. Heel mooi gerestaureerd. De prijs doet wat pijn. :(

https://www.2dehands.be/v/motoren/motor ... xt600z-3aj

Honda NX250 als nieuw. Prijs is toch ook wat overkill. :geek:

https://www.2dehands.be/v/motoren/motor ... a-nx-250-j

Post Reply