Koeno wrote:Wipr wrote:Logisch lijkt me gezien de broedermoord binnen het gamma maar zoveel jaren heeft het 1190blok toch niet meegegaan of gaat de tijd nu echt zo snel?
ik dacht 2013 in het gamma gekomen?
ik denk dat de 1190 en 1290 adventure vrij dicht op elkaar zitten...
dan is de 1090 en 1290 een logischere aanvulling van het gamma?
al denk ik dat ze die 1050 nog niet hadden moeten laten varen, tenzij de A2-versie van hun adventure er nog aankomt dit jaar...
Je kan de 1090 zonder probleem krijgen als A2 hoor.
Ik heb een mooi testritje gedaan met de 1050 destijds en vond het een waar plezier. De enige reden dat ik deze niet gekocht had was de meerprijs tgv de duke690. Achteraf dik spijt van gehad want zoveel meer was het niet maar goed.
Ik vond het in street modus geen sensationele motorkrachtbron maar bochten nemen gingen met de vingers in de neus. Eigenlijk naar mijn gevoel makkelijker dan met de Duke.
Ik weet nog dat Zappa zei dat enkel de sportmodus leuk zou zijn en de streetmodus het gevoel gaf niet vooruit te gaan.
Het verschil dat zij het 990 gevoel kende en ik van een 390 kwam.
Maar eerlijk, gaat allemaal meer dan snel genoeg toch?