Donald

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
Blackbert
Posts: 3510
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Donald

Post by Blackbert »

De onoverwinnelijke Donald T komt dus eind mei naar Hellhole Brussels, om eens uit te leggen waarom de NAVO obsolete is.

Lijkt mij een goede gelegenheid om hem uit te nodigen voor een waterboarding-sessie, iets waar hij toch liefhebber van is.

Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4523
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Donald

Post by zappa »

Krijg den indruk dat manneke pis, plaatselijk wat gekrompen is van 't verschieten van de mededeling? :shock: Of stel ik me in gedachten alles groter voor :mrgreen:

Nu ja ik hoorde dat the queen ook eens op bezoek gaat bij TruTru , zou hij haar ook bij de pussy grab-ben? :shock: Dat gaat ze vast stijlvol leuk vinden? :?
sig nature

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2934
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Donald

Post by duibhce Kaelann »

I hoor haar reactie al: "We are not amused" :lol:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Donald

Post by Muug »

ah verdikke, dit forum was één van de weinige fora wereldwijd waar over dien dikkop nog geen topic was gestart. :(

User avatar
Blackbert
Posts: 3510
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Donald

Post by Blackbert »

't Is gelijk een valling, vroeg of laat heddet zitten. :mrgreen:
grease up your baby for a ball on the hill

Mario
Posts: 739
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Donald

Post by Mario »

Muug wrote:ah verdikke, dit forum was één van de weinige fora wereldwijd waar over dien dikkop nog geen topic was gestart. :(
snekeer iets anders dan het zoveelste KTM-topic :P

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Donald

Post by Tom Thumper »

Mario wrote:
Muug wrote:ah verdikke, dit forum was één van de weinige fora wereldwijd waar over dien dikkop nog geen topic was gestart. :(
snekeer iets anders dan het zoveelste KTM-topic :P
Maar het blijft wel oranje! :dontknow:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Blackbert
Posts: 3510
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Donald

Post by Blackbert »

:mrgreen:
grease up your baby for a ball on the hill

Wipr
Posts: 1986
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Donald

Post by Wipr »

Raar figuur, dat mag zeker zijn maar ik heb al gemerkt dat iedereen zich simpelweg laat manipuleren door de media. DAT maakt me slechtgezind, niet Trump.
Het is zijn manier van voorkomen, het missen van enige protocollair gedrag en totaal geen politieke ervaring maar was het alternatief beter geweest?
En al die reacties op het net omtrent deze man. Zijn de mensen nu echt helemaal onwetende. Djeezes toch.
1 voorbeeldje: het inreisverbod van die bepaalde landen......al ooit een haan gekraaid naar de 16 landen die Joden weigeren?
Was Obama heiliger dan Mr Orange? Nee toch niet.
Enfin, kan hier wel een grondig lijstje zetten met argumenten hoor.
Nogmaals rare kwiet maar ze sturen je met oordelen waar ze je willen hebben de media. Schoon vergelijk De Mol: als ze alles lieten zien dan wist men na 1 aflevering hoe de vork aan de steel zat.

Diegene die hier lid zijn van illuminati, de vrijmetselaren de loge en andere voorname geheime instanties zullen weten dat alles daar geregeld wordt en meegenomen wordt naar de senaat, kamer enz enz.

Enfin, veel zaken toch, de vuilzakkenpolitiek komt van Belgische politiekers.

Manipulatie, manipulatie, manipulatie. Ni meer, ni minder.

En voor diegene met paardenkleppen op, even meegeven dat onze democratie slechts een illusie is van de vrij wil!!!
We weten maar een fractie van wat er gebeurt. En nog eens wat. Je suis Paris, je suis Brussels maar waar was je suis Nigeria, waar was je suis Istanbul enz enz.
Enkel als het ingegeven wordt met de paplepel kraaien we ernaar. Triest

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2934
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Donald

Post by duibhce Kaelann »

Wipr wrote:al ooit een haan gekraaid naar de 16 landen die Joden weigeren?
Toch even nuanceren. Er zijn 16 landen die Israeli's weigeren, maakt niet uit of die Joods, Christen of Jedi zijn. Joden zonder een Israelisch paspoort kunnen bvb nog steeds naar Iran reizen. Meer nog, er leeft een actieve Joodse minderheid in Iran waarvan de cijfers over hun omvang wel nogal uit elkaar lopen. Er zijn ook nog een aantal actieve synagoges in Iran en het wordt als een officiële godsdienst erkent in het land, net als het Christendom. In tegenstelling tot de Islam en het Zoroastrisme mogen die godsdiensten in het land wel niet "recruteren". Dus ze mogen geen moslims converteren of heilige boeken aan moslims verkopen (aan elkaar mag dan weer wel).
Het gaat uiteraard wel nog steeds om een inreisverbod, maar het is wel een heel stuk genuanceerder dan het vaak wordt voorgesteld.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Wipr
Posts: 1986
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Donald

Post by Wipr »

duibhce Kaelann wrote:
Wipr wrote:al ooit een haan gekraaid naar de 16 landen die Joden weigeren?
Toch even nuanceren. Er zijn 16 landen die Israeli's weigeren, maakt niet uit of die Joods, Christen of Jedi zijn. Joden zonder een Israelisch paspoort kunnen bvb nog steeds naar Iran reizen. Meer nog, er leeft een actieve Joodse minderheid in Iran waarvan de cijfers over hun omvang wel nogal uit elkaar lopen. Er zijn ook nog een aantal actieve synagoges in Iran en het wordt als een officiële godsdienst erkent in het land, net als het Christendom. In tegenstelling tot de Islam en het Zoroastrisme mogen die godsdiensten in het land wel niet "recruteren". Dus ze mogen geen moslims converteren of heilige boeken aan moslims verkopen (aan elkaar mag dan weer wel).
Het gaat uiteraard wel nog steeds om een inreisverbod, maar het is wel een heel stuk genuanceerder dan het vaak wordt voorgesteld.
Een goed inzicht :thumbsup:

In de hippie tijd was het : de wereld draait om sex, drugs en rock&rol en vandaag de dag doen we daar religie bij zeker?

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Donald

Post by Muug »

Yolo

User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Donald

Post by F M »

Wipr wrote:Raar figuur, dat mag zeker zijn maar ik heb al gemerkt dat iedereen zich simpelweg laat manipuleren door de media. DAT maakt me slechtgezind, niet Trump.
Trump is een minstens even grote manipulator dan de media, die constant iedereen voorliegt. En bij de minste kritiek of tegenwerking puberaal in het rond slaat.
En in tegenstelling tot de media heeft trump bv wel de vinger aan de rode knop.

Zulk een figuur aan de macht in het nog altijd machtigste land ter wereld doet mij met een grote zorg naar de toekomst kijken.

Ik hoop van ganse harte dat de media constant blijven tegengas geven, opdat Trump wordt verhinderd plaats te nemen in de rij naast de Poetins, Erdogans, ...
I am confused. Oh no, maybe not!

Koeno
Posts: 3261
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Donald

Post by Koeno »

Het maakt mij triest dat je eigenlijk quasi niet aan de waarheid kan geraken...
Dat het ene extreme plaats maakt voor het andere extreme...

En de gewone mens? Die gaat is een tourke rijden (tegen 70km/h) met de motor...

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: Donald

Post by pingu »

F M wrote:
Wipr wrote:Raar figuur, dat mag zeker zijn maar ik heb al gemerkt dat iedereen zich simpelweg laat manipuleren door de media. DAT maakt me slechtgezind, niet Trump.
Trump is een minstens even grote manipulator dan de media, die constant iedereen voorliegt. En bij de minste kritiek of tegenwerking puberaal in het rond slaat.
En in tegenstelling tot de media heeft trump bv wel de vinger aan de rode knop.

Zulk een figuur aan de macht in het nog altijd machtigste land ter wereld doet mij met een grote zorg naar de toekomst kijken.

Ik hoop van ganse harte dat de media constant blijven tegengas geven, opdat Trump wordt verhinderd plaats te nemen in de rij naast de Poetins, Erdogans, ...
Ge vergist u, het gaat in dit geval niet om liegen, maar om het presenteren van "alternatieve feiten". Alternatieve feiten die anders door de media zouden worden genegeerd, of op z'n minst "onderbelicht". Zoals de aanslag in Bowling Green...

Wat me trouwens nog meer verontrust, is dat er ook veel dichter bij huis niet zo nauw meer met "feiten" wordt omgesprongen (of is de armoede dan toch significant gedaald, en zijn alle rechters wel degelijk wereldvreemde politieke activisten).

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Donald

Post by Tom Thumper »

Wipr wrote:Raar figuur, dat mag zeker zijn maar ik heb al gemerkt dat iedereen zich simpelweg laat manipuleren door de media. DAT maakt me slechtgezind, niet Trump.
Het is zijn manier van voorkomen, het missen van enige protocollair gedrag en totaal geen politieke ervaring maar was het alternatief beter geweest?
En al die reacties op het net omtrent deze man. Zijn de mensen nu echt helemaal onwetende. Djeezes toch.
1 voorbeeldje: het inreisverbod van die bepaalde landen......al ooit een haan gekraaid naar de 16 landen die Joden weigeren?
Was Obama heiliger dan Mr Orange? Nee toch niet.
Enfin, kan hier wel een grondig lijstje zetten met argumenten hoor.
Nogmaals rare kwiet maar ze sturen je met oordelen waar ze je willen hebben de media. Schoon vergelijk De Mol: als ze alles lieten zien dan wist men na 1 aflevering hoe de vork aan de steel zat.

Diegene die hier lid zijn van illuminati, de vrijmetselaren de loge en andere voorname geheime instanties zullen weten dat alles daar geregeld wordt en meegenomen wordt naar de senaat, kamer enz enz.

Enfin, veel zaken toch, de vuilzakkenpolitiek komt van Belgische politiekers.

Manipulatie, manipulatie, manipulatie. Ni meer, ni minder.

En voor diegene met paardenkleppen op, even meegeven dat onze democratie slechts een illusie is van de vrij wil!!!
We weten maar een fractie van wat er gebeurt. En nog eens wat. Je suis Paris, je suis Brussels maar waar was je suis Nigeria, waar was je suis Istanbul enz enz.
Enkel als het ingegeven wordt met de paplepel kraaien we ernaar. Triest
Je bent de chem trails vergeten!

Tja, als een miljardair die zijn fortuin gemaakt heeft in vastgoed zich gaat voordoen als de verdediger van de gewone man en ervoor gaat zorgen dat die gewone (versta blanke) man (man dus!) het terug goed ga krijgen, dan heb ik enige vorm van wantrouwen. Maar voor de rest: :ricky:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Blackbert
Posts: 3510
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Donald

Post by Blackbert »

Sinds die Koekoek verkozen is ben ik een beetje meer het nieuws gaan volgen. Om te zien wat hij vandaag weer bedacht heeft, om mij te ergeren aan zijn ongelooflijk arrogante smoel en om te weten wanneer het echt tijd is om in te pakken.
Het journaal geeft die elementen, de programma's erna op canvas geven wat meer inzichten.
Ten eerste is 't weer eens bewezen dat je door veelvuldig op TV te komen de verkiezingen kan winnen. Of je nu in een eeuwigdurend kwisprogramma de plezante zat uit te hangen of gewoon de aandacht trekt door op boerse wijze de meest platte uitspraken te doen, het werkt.
Het kiesvee (als de meerderheid voor zo'n mensen stemt is dat wel gepast) trapt erin. Die gast zegt wat zij al jaren op café uitkramen als dé oplossing, dus dat komt goed. Feiten, dossierkennis en inzicht in het ruime geheel, da's voor geitenwollensokkenridders. Wij willen verandering. Ik niet, ik wil eindelijk eens verbetering.
Zoals de volgens mij verstandigste Belgische politieker zei: DT is een narcist in hart en nieren. Aandacht is het belangrijkst, de rest is bijzaak. Wat die mens allemaal uitgestoken heeft als zakenman is net waar die cafébollebozen het zo moeilijk me hadden. En dan maken ze hem grote baas.
Michael Van Peel vatte het mooi samen: de bullies aan de macht. De pestkoppen uit de school vroeger krijgen het overal voor 't zeggen. Trump, Poetin, Erdogan, Assad, en nog een resem die minder opvallen.
Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten van de Franse en Nederlandse verkiezingen. En wat de invloed gaat zijn in 2019, hier.
Hier. Michel schopt wel keet in Israël en maakt zich kwaad op Dewinter, maar intussen gaat het toch ongemerkt ook rustig de verkeerde kant op. We worden zo groen als Kermit, maar waarschijnlijk ook even dun, want elk bedrijf dat investeert in groen, mag dat doorrekenen aan ons of wordt bedolven onder overdreven subsidies. De tekorten in cijfers, niet in %, zijn erger dan onder DiRupo en halfweg hebben er nog niet veel hun doelstellingen gehaald. Behalve Francken waarschijnlijk. En zo'n noodtoestand/fase 3 is natuurlijk heel handig om ongemerkt een reeks maatregelen in te voeren die onze vrijheden op de helling zetten. Big Brother en varianten daarop zijn hier. Heb ik daar last van? Niet direct, maar ik hou niet van de gedachte dat iemand ergens achter een scherm ten allen tijde kan weten wat ik doe, waar ik ben en mij 'voor mijn eigen veiligheid' kan laten controleren door een overwerkte militair of agent.
Binnen enkele jaren beginnen er hier 2 aan hun 'echte leven'. Ik vrees dat ze veel gaan kwijt zijn wat wij als vanzelfsprekend zien.

"The Road" of "The day the earth stood still". In beide gevallen zijn ze de pineut.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Donald

Post by Muug »

Bert, ik heb u zelfs in 't echt nog nooit zoveel zinnen achter elkaar zien formuleren. :mrgreen: Straf :shock:
'k zit mij stillekes toch ook af te vragen naar welk werelddeel ik het beste zou verhuizen moest het hier al te gek worden.Canada? Noorwegen? Nieuw-Zeeland?
Voor de rest ben ik blij met mijn klein IQ dat niet in staat is om discours gelijk van wipr en duib te voeren, want ik weet dat allemaal niet. Maar gelukkig heb ik gewoon mijn gezond boerenverstand dat mij vertelt dat er rare dingen gebeuren.

Jaja, Urbanus wist het al, in 1974.....

User avatar
Blackbert
Posts: 3510
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Donald

Post by Blackbert »

Elke zinnige mens zal zich dat al eens afvragen denk ik.
Vastgoed in Zweden is spotgoedkoop. Maar die zitten ook in de EU, dus de regelneverij zal we doordringen tot daar ook. En die muggen in de zomer, hmm. ;)
Dus ja, Noorwegen, Canada, Nieuw Zeeland.
Groepsaankoop regelen? :mrgreen:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4523
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Donald

Post by zappa »

Blackbert wrote:Elke zinnige mens zal zich dat al eens afvragen denk ik.
Vastgoed in Zweden is spotgoedkoop. Maar die zitten ook in de EU, dus de regelneverij zal we doordringen tot daar ook. En die muggen in de zomer, hmm. ;)
Dus ja, Noorwegen, Canada, Nieuw Zeeland.
Groepsaankoop regelen? :mrgreen:
IJsland ! :blob5: en geen muggen :mrgreen: en als er daar nu 330000 mensen wonen of 330030 zal wel niet zo'n verschil maken?

's zomers met de moto/paard/4x4 en 's winters met de sneeuwscooter/paard/4x4 ...

trouwens in Canada hebben iets grotere muggen :shock:
sig nature

Post Reply