Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
User avatar
Stefke
Posts: 2897
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

OzzePaa wrote: 30 Oct 2022 23:17 Ge gaat me nu toch niet vertellen dat dat dezelfde bocht is als waar ik vorige week afstapte hé Stef ;)
Neenee, gij staat in La Gratiere, op deze baan wat verderop. Ik reed de overkant van het kanaal in Henripont.
Image
OzzePaa wrote: 30 Oct 2022 23:17 Trouwens ... zie ik daar een "wechselblinkend" ABS-lampeke op dat stoere GS-dashboard :?:
Jazeker, foutcode 6 of 7, ik weet het niet meer, relaisfout blijkbaar. Ik krijg het niet opgelost, zal er mij nog eens moeten aanzetten... :?

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Dagtripfoto.

Post by Blackbert »

Koeno wrote: 31 Oct 2022 08:47 Image

Gisteren op de herfstrit.
Tante Bavette mocht de ktm ook eens keuren...
Ne GS rijder in zijn overgang: ook op een KTM zijn de koffers steeds gemonteerd. ;)
grease up your baby for a ball on the hill

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Waar steek ik anders de mevrouw haar trui, thermische jas, sakosj, extra paar handschoenen en wat sleutelgerief voor de ktm? ;-)

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

In de topkoffer. ;)

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Die plaat is er niet meer op geraakt... ;-) derbij... das niet ready to race ;-)

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Koeno wrote: 31 Oct 2022 13:53 Die plaat is er niet meer op geraakt... ;-) derbij... das niet ready to race ;-)
En uw vrouw achterop wel? :pillepalle: :lol:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 31 Oct 2022 14:48
Koeno wrote: 31 Oct 2022 13:53 Die plaat is er niet meer op geraakt... ;-) derbij... das niet ready to race ;-)
En uw vrouw achterop wel? :pillepalle: :lol:
Meer gewicht opt achterwiel ... beter tractie in the dirt ... wheelies met twee vingers in de neus :?: ;) :mrgreen: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Dagtripfoto.

Post by Blackbert »

datebdallemaalnienodig, 't was zomer van 't weekend.
aan de andere kant, fijn dat uw madam gerust zit zonder topkoffer met de handen gewoon losjes in uw zij.
durft ze zo ook in slaap vallen?
grease up your baby for a ball on the hill

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Ze is gisteren 1 keer quasi in slaap gevallen.
bij rem-moment was het helmbotsingske...

De wederhelft vertrouwt mij wel.
probeerde ook rustig te rijden, maar de gashand moet nog wennen/oefenenen/beter worden.

ze vond de ktm evenwaardig aan de gsa...
al merkte ze wel op dat de ktm flukser reageert op gas geven...

Ook als we in't naar huis rijden aan het op/afrit-complex in aalst iets minder sociaal door de bochten vlogen gaf ze geen krimp...
't is een goe'ke die van mij...

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

"Mine is better then yours... " :laughing:

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Koeno wrote: 31 Oct 2022 19:47 ze vond de ktm evenwaardig aan de gsa...
Manneke :devil: Ga ne keer semi-sportief rijden met uw madam achterop, over honderd kilometer mottig slechte Vlaamse betonwegen, schandalig vol barsten, breuken, putten en bulten. Vraag haar dan ne keer of de KTM nog steeds evenwaardig is aan de GSA :devil:

Tweede test: gaat gij zélf ne keer die weg rijden, zo rap als je kan, asociaal hard. Hoe meer putten en bulten in de weg hoe beter. Doe die weg één keer met de KTM en één keer met de GSA. En laat mij 't verschil weten. :mrgreen:

Afin, ik wil maar zeggen: aan ultraslome snelheden zijn er véél moto's gelijkwaardig. Lol. :mrgreen:

Ik wil trouwens gerust met u meerijden, kwestie van eens te weten hoe goed/slecht de vering van die RS is. :grin:

User avatar
Stefke
Posts: 2897
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Image

Watersilo - 2012 - BEL Architecten
Image

Woning Roelants - 1962 - Willy van der Meeren
Image

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

Stefke wrote: 01 Nov 2022 16:36
Watersilo - 2012 - BEL Architecten
Image

watersilo? Ik zag daar ne grote zak friet in :grin: maar dan zag ik de moto staan, dat zou wel heel grote honger zijn :shock:
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Zonde van dien trap.
Dan doet er een architekt superveel moeite om een heel schoon gebouw te ontwerpen, dat geraakt aan al zijn vergunningen, en dan komt er enen van de brandweer (of whatever) lullen dat er een trap ontbreekt. :whip:

User avatar
den Bullet
Posts: 1475
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Dagtripfoto.

Post by den Bullet »

Muug wrote: 03 Nov 2022 09:50 Zonde van dien trap.
Dan doet er een architekt superveel moeite om een heel schoon gebouw te ontwerpen, dat geraakt aan al zijn vergunningen, en dan komt er enen van de brandweer (of whatever) lullen dat er een trap ontbreekt. :whip:
Zonder dienen trap moet ge daar een duikerspak aandoen ...

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

den Bullet wrote: 03 Nov 2022 10:47
Muug wrote: 03 Nov 2022 09:50 Zonde van dien trap.
Dan doet er een architekt superveel moeite om een heel schoon gebouw te ontwerpen, dat geraakt aan al zijn vergunningen, en dan komt er enen van de brandweer (of whatever) lullen dat er een trap ontbreekt. :whip:
Zonder dienen trap moet ge daar een duikerspak aandoen ...
't was e graptjen hoor :oops: ik weet ook wel dat dat zijn nut zal hebben.
Maar toch.... :whistling:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Dagtripfoto.

Post by duibhce Kaelann »

den Bullet wrote: 03 Nov 2022 10:47 Zonder dienen trap moet ge daar een duikerspak aandoen ...
als ge niet de trap zou gebruiken, maar gewoon beneden door de deur zou wandelen hebt ge ook geen duikerspak nodig, het water zou er uitgelopen zijn. :P
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

duibhce Kaelann wrote: 03 Nov 2022 11:06
den Bullet wrote: 03 Nov 2022 10:47 Zonder dienen trap moet ge daar een duikerspak aandoen ...
als ge niet de trap zou gebruiken, maar gewoon beneden door de deur zou wandelen hebt ge ook geen duikerspak nodig, het water zou er uitgelopen zijn. :P
Inderdaad.
Dus: duikerspak aan, de trap op lopen, in 't water duiken, naar beneden zwemmen, en daar dan de deur open doen om anderen binnen te laten.
Of zoiets. :freak:

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Muug wrote: 31 Oct 2022 20:26
Koeno wrote: 31 Oct 2022 19:47 ze vond de ktm evenwaardig aan de gsa...
Manneke :devil: Ga ne keer semi-sportief rijden met uw madam achterop, over honderd kilometer mottig slechte Vlaamse betonwegen, schandalig vol barsten, breuken, putten en bulten. Vraag haar dan ne keer of de KTM nog steeds evenwaardig is aan de GSA :devil:

Tweede test: gaat gij zélf ne keer die weg rijden, zo rap als je kan, asociaal hard. Hoe meer putten en bulten in de weg hoe beter. Doe die weg één keer met de KTM en één keer met de GSA. En laat mij 't verschil weten. :mrgreen:

Afin, ik wil maar zeggen: aan ultraslome snelheden zijn er véél moto's gelijkwaardig. Lol. :mrgreen:

Ik wil trouwens gerust met u meerijden, kwestie van eens te weten hoe goed/slecht de vering van die RS is. :grin:
Ik voel een milde vorm van aversie tov de GSA :whistling:
Of een grote adoratie van KTM :devil:
Ik zit nog steeds in de ontkenningsfase :peepwall:

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Koeno wrote: 03 Nov 2022 13:08
Muug wrote: 31 Oct 2022 20:26
Manneke :devil: Ga ne keer semi-sportief rijden met uw madam achterop, over honderd kilometer mottig slechte Vlaamse betonwegen, schandalig vol barsten, breuken, putten en bulten. Vraag haar dan ne keer of de KTM nog steeds evenwaardig is aan de GSA :devil:

Tweede test: gaat gij zélf ne keer die weg rijden, zo rap als je kan, asociaal hard. Hoe meer putten en bulten in de weg hoe beter. Doe die weg één keer met de KTM en één keer met de GSA. En laat mij 't verschil weten. :mrgreen:

Afin, ik wil maar zeggen: aan ultraslome snelheden zijn er véél moto's gelijkwaardig. Lol. :mrgreen:

Ik wil trouwens gerust met u meerijden, kwestie van eens te weten hoe goed/slecht de vering van die RS is. :grin:
Ik voel een milde vorm van aversie tov de GSA :whistling:
Of een grote adoratie van KTM :devil:
Ik zit nog steeds in de ontkenningsfase :peepwall:
:w00t: :w00t: :w00t:
De GSA is een fabuleuze moto. Zonder enige twijfel. Ware het niet dat ik het met hoogpoters stilaan wat gehad heb, dan had er hier een Anniversary Edition gestaan. Maar 't is dus een RS geworden, die trouwens ook zo'n rood framepje heeft. :thumbsup:
MAAR ! Om te weten hoe goed jouw 1200GSA-schokbreker is, zou ik daar eens hooligangewijs wild mee moeten rijden over net niet opgebroken wegen. Bij een 1100GS en een 1150GS kon de schokbreker dat absoluut niet aan. Dat ding begon gewoon te stuiteren, als een basketbal. Dat gaat je niet overkomen bij zo'n KTM :mrgreen:

Aan wélke ontkenning lijd je dan? :dontknow: :laughing:

Locked