Dagtripfoto.
Re: Dagtripfoto.
Mistig & Donker enzo
had spijt dat ik spiegelreflex niet meehad.... gsm kan er toch minder mee om....
had spijt dat ik spiegelreflex niet meehad.... gsm kan er toch minder mee om....
Re: Dagtripfoto.
Daarnet nieuwe bandjes op de KTM laten gooien...
Direct eens gaan testen die handel
Direct eens gaan testen die handel
Re: Dagtripfoto.
Daarnet nog maar eens gaan spelen, moest nog eens fotoshoot doen
- Schussboelie
- Posts: 485
- Joined: 17 Jan 2021 17:00
- Location: Lommel
Re: Dagtripfoto.
En? De banden? Al wat getest?
If you're not living on the edge, you're taking up too much space
Re: Dagtripfoto.
Goh, nog niet super veel gereden sinds ze erop liggen.
Eerste indruk in veldbaantjes / modder: Groot verschil met de anakee wild die op de gsa lag.
Deze RallZ geeft vooraan veel meer grip zo lijkt het wel. De nopjes zijn kleiner in vergelijking met de Wild.
Met de KTM offroad geeft nu een goed gevoel, al moet ik zelf nog wennen aan de KTM.
GSA is makkelijker in lage toeren en bij KTM valt het op als tempo naar omhoog gaat dat het beter aanvoelt.
Enkel is mijn hoofd daar soms niet klaar voor....
Kortom: veldbaantjes met modder is meer vertrouwen dankzij de RallZ.
Op de baan is het gevoel hetzelfde als met de Wild. Enorm wennen en niet te snel willen gaan rijden.
GSA had tractiecontrole & abs. Die tractiecontrole greep effectief sneller in bij nat weer.
Nog geen natte asfalt gereden, maar ik vermoed dat de RallZ er niet persé beter mee zal omgaan.
zal dus oppassen worden aangezien er nu geen tractiecontrole is om te helpen.
voor het doel dat ik hem gekozen heb (meer modderspelerij in de winter) lijkt deze RallZ vrij goed (als is het natuurlijk geen full cross band).
Tot zover de inzichten van een Noob in de materie
Eerste indruk in veldbaantjes / modder: Groot verschil met de anakee wild die op de gsa lag.
Deze RallZ geeft vooraan veel meer grip zo lijkt het wel. De nopjes zijn kleiner in vergelijking met de Wild.
Met de KTM offroad geeft nu een goed gevoel, al moet ik zelf nog wennen aan de KTM.
GSA is makkelijker in lage toeren en bij KTM valt het op als tempo naar omhoog gaat dat het beter aanvoelt.
Enkel is mijn hoofd daar soms niet klaar voor....
Kortom: veldbaantjes met modder is meer vertrouwen dankzij de RallZ.
Op de baan is het gevoel hetzelfde als met de Wild. Enorm wennen en niet te snel willen gaan rijden.
GSA had tractiecontrole & abs. Die tractiecontrole greep effectief sneller in bij nat weer.
Nog geen natte asfalt gereden, maar ik vermoed dat de RallZ er niet persé beter mee zal omgaan.
zal dus oppassen worden aangezien er nu geen tractiecontrole is om te helpen.
voor het doel dat ik hem gekozen heb (meer modderspelerij in de winter) lijkt deze RallZ vrij goed (als is het natuurlijk geen full cross band).
Tot zover de inzichten van een Noob in de materie
Re: Dagtripfoto.
Ik heb een KTM LC8 990 Adventure uit 2007.
Re: Dagtripfoto.
Die van mij was een 2006. De waslijst aan fabrieksmankementen was legendarisch, maar het is met voorsprong de moto waar ik het meest plezier mee beleefd heb. Maar op 124.000 was het boeken toe, met de nikasil die door de uitlaten vloog en een bijhorend olieverbruik van 2,5 liter op 500km ...
Nil volentibus arduum
Re: Dagtripfoto.
Lol, slechts een klein verschil met het verhaal van Blackbert.
Re: Dagtripfoto.
Waaw …..nen echten 2takt
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.
Re: Dagtripfoto.
Amai niet
Dat er nog niemand zo ne parfum heeft uitgebracht, dat zou verkopen
Dat er nog niemand zo ne parfum heeft uitgebracht, dat zou verkopen
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.
Re: Dagtripfoto.
Elke morgen als ik naast het kanaal naar het werk fiets wordt ik ingehaald door een oud 2-takt brommerke.
Dat blijft ge de nodige kilometers rieken.... Brings back memories
Dat blijft ge de nodige kilometers rieken.... Brings back memories
Oldtimer BMW fanaat
Re: Dagtripfoto.
Zo'n motoke zou ik wel nog eens willen berijden. Kan niet anders dan leuk zijn. En dan misschien kopen. Van CRFkes heb ik mijn bekomst.