Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Dagtripfoto.

Post by duibhce Kaelann »

Stefke wrote: 03 Feb 2023 12:29 Ojawel. Die staat hier in een verloren hoek wat stof te vangen... :roll:
is het genoeg stof zodat ik er nog eens Honda op kan tekenen? :whistling:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

duibhce Kaelann wrote: 03 Feb 2023 13:07 is het genoeg stof zodat ik er nog eens Honda op kan tekenen? :whistling:
:mrgreen: moet lukken!

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Wie zoekt die vindt...
Ik denk dat ik alleen al dit jaar toch al een keer 10 voorbij dat lensje gereden ben...
Image

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Dagtripfoto.

Post by Marsman »

rechts, net achter den boom.
A12??
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Dagtripfoto.

Post by Mario »

A12 in Wolvertem
rechts het Neromhof; is ooit nog onderdeel geweest van een of ander geboorteprogramma van de nazi's

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Gisteren eens bij mijne kameraad geweest

Image

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Hij versteende van angst toen hij u zag. :shock:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

In Brussel bleven we dit jaar wat op onze honger zitten om op één plek eens op véél moto's te gaan zitten :roll: dus vandaag den FJR over-ent-weer naar Utrecht gestuurd voor een bezoekje aan de "Motorbeurs" aldaar.
Dat beloofde met twee keer 90km Hollandse 100-per-uur-snelweg incluis niet echt een landschappelijk schoon stuurdagtripje te worden, maar achteraf wat mij betreft wel de moeite :!:
Wat is me dat zeg :o zoveel motogerelateerde things-and-stuff onder één dak 8-) Een ech' geselliche boel ; een toffe sfeer die je enkel onder Hollandse gelijkgestemden aantreft. ;)
Vijf reuzehallen bomvol volk maar toch blijft het raar genoeg luchtig kuieren tussen vanalles op en in verband met ijzer-op-twee-wielen. Merkdealers zie je er niet, maar elke zichzelf respecterende Hollandse motoboer staat er met een allegaartje aan "okkasjonz". Veel aandacht voor (iconische) oudjes ook : o.a. mijn natte droom uit de zeventiger jaren in meerdere kleurkes.
Maar natuurlijk ook nieuw, exclusief en vooral duur speelgoed ... o.a. Italiaans race-spul-voor-op-straat. Er werd dus naar hartelust gepast en proef-gezeten, onderhandeld en aankoopbons ondertekend. Royal Enfield was opvallend goed vertegenwoordigd : misschien omdat één van de "randanimaties" bestond uit een serie dirt-track-races op Himalayans. Voorts is een "beurs" natuurlijk niet volledig zonder een berg ander onmisbaar stuff, gaande van helmpies, jassies, broekies, botjes en handschoentjes, verrekt tof knutselgereedschap 8-) , poetsgerief en gadgets en het broodje gebakken beenham smaakte trouwens verrukkelijk. Je kon er bovendien zelfs je coiffuur weer in een toonbare snit laten knippen ;) :lol: :thumbsup: Voor herhaling vatbaar :!: :headbang:

Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Waaaw.
Wij konden niet gaan, spijtig, want ik had er echt wel zin in.
Je beschrijving herinnert me aan een motorbeurs zoals ze in Brussel twintig jaar of meer eerder georganiseerd werden. Gezellig, en massa's spulletjes die enkel daar te koop zijn. (Omdat er toen nog geen online webshops waren. )

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Image
:? Bon, mij toch lelijk mispakt vanmorgen...

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Gij zot! :shock:
But, then again, it's better to grow old then to grow up. :mrgreen:

Ik heb een kwartierke voor 't vertrek de standkachel van ons campertje gestart zodat het binnen lekker warm was. Dan met de syncro met zijn nieuwe Agili :thumbsup: s M+S bandjes naar het station gekacheld. :rayof: :thumbsup:

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Muug wrote: 08 Mar 2023 11:00 Gij zot! :shock:
Dat is nog zacht uitgedrukt... :wall:
Blijkbaar alleen regen om 6u30 in 9100. Wel al sneeuw in 1500. Dankzij een nieuwe procedure kan ik van thuis uit niet meer in het systeem van het werk. Kan dus ook niemand bereiken om af te bellen. Ik overweeg om 7u om toch te vertrekken, grote (snel)wegen leken mij wel ok te liggen. Ik vertrek omdat het mij wel ok lijkt in 9100 en dus de planning niet overhoop wil gooien wegens barstensvol. Ik kan de klanten toch ook niet zomaar in de kou laten staan toch...? Helaas weer te goed willen doen. Volgende keer blijf ik gewoon thuis, dat ze het zelf oplossen :furious3:

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Dagtripfoto.

Post by Mario »

Zijn de klanten opgedaagd? :lol: :?

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Stefke wrote: 08 Mar 2023 12:24Dankzij een nieuwe procedure kan ik van thuis uit niet meer in het systeem van het werk. Kan dus ook niemand bereiken om af te bellen.
Ah, jullie hebben daar ook van die moderne managers, die nog nooit in hun leven iets praktisch moeten organiseren hebben. 8-)

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Dagtripfoto.

Post by Raketman »

Ik ben dus gewoon thuisgebleven. En ze't zelf laten oplossen :twisted: :mrgreen: . Ik heb verwittigd wie ik kon verwittigen, diegenen die door iemand anders gingen verwittigd worden zijn dan kennelijk niet verwittigd. Spijtig, maar de dagen dat ik lijf en leden riskeerde om door dergelijke omstandigheden te rijden zijn gepasseerd.
Nil volentibus arduum

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Dagtripfoto.

Post by Blackbert »

uhu.

vanmorgen: ha, 't sneeuwt.
tegen de middag: blijft precies redelijk liggen.
om 14u: toch niet.

dus zoals 't eerder deze week in mijn hoofd gekropen was, van 2490 naar 3560 gekacheld, droog, en net in de regen terug. voelde mij bijna weer 10 jaar jonger. :ricky:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Mario wrote: 08 Mar 2023 12:38 Zijn de klanten opgedaagd? :lol: :?
Yep, zat netjes te wachten, anderen ook netjes op tijd terwijl ik begrepen had dat die verwittigd waren... :furious3:

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Gisteren naar het personeelsfeest van't werk met een klein détourke.
na een tijdje knutselen deed het terug deugd om te rijden :-)
Image

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

En dan vandaag iets vettiger gaan rijden...
Image

Jopet
Posts: 823
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Dagtripfoto.

Post by Jopet »

toen ik uit de bocht ging....

Image
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

Locked