Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Mario wrote: 25 Oct 2022 12:55
Muug wrote: 25 Oct 2022 12:05 Oei oei ne GS zonder asfalt onder zijn wielen! :shock:
en zelfs dan (en ondanks zijn op de foto manifeste overgewicht) laat hij de KTM achter zich :mrgreen:
Da is om de GS naar achteren te trekken. :mrgreen:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Oeioei, dat wordt hier al direct geëscaleerd tot een race...
Vergeet dan vooral niet:
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind
The race is long and in the end, it's only with yourself

User avatar
Schussboelie
Posts: 480
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: Dagtripfoto.

Post by Schussboelie »

Koeno wrote: 25 Oct 2022 13:44
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind
The race is long and in the end, it's only with yourself
Baz Luhrmann! :sweetheart:
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Koeno wrote: 25 Oct 2022 13:44 Oeioei, dat wordt hier al direct geëscaleerd tot een race...
Ne race :roll: Typisch voor een GS-bezitter om te denken in termen van races, de zeldzame keren dat ze rijden.
KTM-rijders daarentegen, voor hen is racen de standaard attitude, het alledaagse. :mrgreen:

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Dagtripfoto.

Post by Raketman »

Ik krijg zo stillekes het gevoel dat, als ik ooit nog nen Niddy wil, dat ik best niet te lang meer ga wachten of ze worden

-1- megazeldzaam
-2- onbetaalbaar
-3- combinatie van bovenstaande

:? :mrgreen:
Nil volentibus arduum

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Wat is een Niddy?

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: IST4 - cuando?

Post by zappa »

Even nenupdeet van uit dardennen=
De banen liggen goed, als er al sompige blaarkes liggen, dan is dat in 2 sporen, dus beetje mikken op de vrije plek.
Wat het meest schrik aanjaagt bij mij, zijn al die enorm veel, vers omgewoelde graskanten langs de banen, wat kan betekenen dat er plots een evertje van 100 a 150 kg voor je wiel kan springen, mede door het jachtseizoen, die beesten lopen soms in blinde paniek een paar bossen verder om aan de kogel te ontkomen. :shock:
Verder is het te fris voor die zomerhandschoenen, te warm voor de winterversie :?
Die zon staat toch wel heel laag, de tegenliggers zien je niet komen, zo met hun handje iets boven hun ogen en één hand aan het stuur :|
De bossen zien er prachtig uit, al die kleurkes :smitten:
Er zijn geen (echt niet) horden fietsers en ook geen rugzaktrekkers die nu niet in de kant kunnen lopen, want die strook ligt nogal ongemakkelijk te bewandelen door de evertjes, dus ook geen achter ne bocht plots opduikende en op 't straat aan 't stappende 2m² rugzak met een paar benen onder :mrgreen:
Eigenlijk is 't moment om nog eens van zachte t° te genieten, nu het nog net een uurke langer klaar is ? :grin:
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Dagtripfoto.

Post by Blackbert »

Image
Mijn ma had dat, om de wol van een breiwerk dat gedemonteerd werd op te rollen zonder dat het een warboel werd.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: IST4 - cuando?

Post by Muug »

Zappa, die evers komen toch niet uit hun nest overdag? Daar zou'k mij geen zorgen over maken. Plus, we hebben ABS, zij niet. 8-)
Tussen mijn vijf (of zes?) paar handschoenen zit er wel een paar dat ideaal is voor deze lauwwarme temperaturen. ;)
In de bossen tussen de bomen heb je geen last van laaghangende zonnelichtstralingsinval. :geek:

In de rubriek "Heb ik gekocht voor mijn moto", die hier niet bestaat, kan ik nu (niet) melden dat ik een RAM-mount-ding gekocht hebt dat zich laat plaatsen boven het dashboard van de BMW, zodat ik a) nog wat meer turbulenties kan hebben en b) de GPS beter in mijn zicht ga hebben :thumbsup:

Stroomvoorziening is nog iets anders natuurlijk, maar de mogelijkheid om een datum in te plannen komt met rasse schreden dichter.

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Dagtripfoto.

Post by Raketman »

Koeno wrote: 27 Oct 2022 21:24 Wat is een Niddy?
De LC8 950's werden wel eens Fiddy's genoemd, de 990's waren dan de Niddy's...
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

In welke kringen? Niet in de mijne alleszins. Eerste keer sinds 2008 dat ik die bijnaam hoor.

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Dagtripfoto.

Post by Raketman »

Ik meen mij te herinneren dat ik dat in het prille begin van de LC8 opgepikt heb op het AdvRider forum...lang geleden in ieder geval.
Nil volentibus arduum

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Dagtripfoto.

Post by Blackbert »

Oneigenlijk gebruik van materiaal ...
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: IST4 - cuando?

Post by F M »

F M wrote: 17 Oct 2022 22:45 En ik denk dat het motorrijden voor mij dit jaar gedaan is. De wegen worden te vettig opdat ik daar nog veel plezier aan heb.
Ik heb dus gelogen. Op het laatste moment afgesproken met mijne maat om vandaag nog een rit te doen. Van Barchon naar Waremme. Met wat omwegen.

Nauwelijks bladeren op de wegen, behalve hier en daar op de Lienne. Schitterend motorweer, enkel wat last van de laagstaande zon.
:rayof:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: IST4 - cuando?

Post by Bij »

Vandaag voor de allerlaatste keer samen met mijne neef nog eens de herfstrit gereden (tja ze stoppen ermee wegens geen opvolging....)
In de voormiddag was het nogal filerijden. Eens de middagstop gepasseerd ging het redelijk vlot :)
Maar zoals alle jaren eigenlijk te veel volk op da parcours.4200 inschrijvingen... 't is dat het voor de VVA is (en met wat autisten in de familie) weet ik dat die alle centen goed kunnen gebruiken. Dus het sociale doel heeft dit jaar toch weer wat steun gekregen van mij ;)
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Image

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Ge gaat me nu toch niet vertellen dat dat dezelfde bocht is als waar ik vorige week afstapte hé Stef ;)

Image

Trouwens ... zie ik daar een "wechselblinkend" ABS-lampeke op dat stoere GS-dashboard :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Image

Gisteren op de herfstrit.
Tante Bavette mocht de ktm ook eens keuren...

Locked