Neenee, gij staat in La Gratiere, op deze baan wat verderop. Ik reed de overkant van het kanaal in Henripont.
Jazeker, foutcode 6 of 7, ik weet het niet meer, relaisfout blijkbaar. Ik krijg het niet opgelost, zal er mij nog eens moeten aanzetten...
Meer gewicht opt achterwiel ... beter tractie in the dirt ... wheelies met twee vingers in de neus
Manneke Ga ne keer semi-sportief rijden met uw madam achterop, over honderd kilometer mottig slechte Vlaamse betonwegen, schandalig vol barsten, breuken, putten en bulten. Vraag haar dan ne keer of de KTM nog steeds evenwaardig is aan de GSA
Zonder dienen trap moet ge daar een duikerspak aandoen ...
't was e graptjen hoor ik weet ook wel dat dat zijn nut zal hebben.
als ge niet de trap zou gebruiken, maar gewoon beneden door de deur zou wandelen hebt ge ook geen duikerspak nodig, het water zou er uitgelopen zijn.
Inderdaad.duibhce Kaelann wrote: ↑03 Nov 2022 11:06als ge niet de trap zou gebruiken, maar gewoon beneden door de deur zou wandelen hebt ge ook geen duikerspak nodig, het water zou er uitgelopen zijn.
Ik voel een milde vorm van aversie tov de GSAMuug wrote: ↑31 Oct 2022 20:26Manneke Ga ne keer semi-sportief rijden met uw madam achterop, over honderd kilometer mottig slechte Vlaamse betonwegen, schandalig vol barsten, breuken, putten en bulten. Vraag haar dan ne keer of de KTM nog steeds evenwaardig is aan de GSA
Tweede test: gaat gij zélf ne keer die weg rijden, zo rap als je kan, asociaal hard. Hoe meer putten en bulten in de weg hoe beter. Doe die weg één keer met de KTM en één keer met de GSA. En laat mij 't verschil weten.
Afin, ik wil maar zeggen: aan ultraslome snelheden zijn er véél moto's gelijkwaardig. Lol.
Ik wil trouwens gerust met u meerijden, kwestie van eens te weten hoe goed/slecht de vering van die RS is.
Koeno wrote: ↑03 Nov 2022 13:08Ik voel een milde vorm van aversie tov de GSAMuug wrote: ↑31 Oct 2022 20:26
Manneke Ga ne keer semi-sportief rijden met uw madam achterop, over honderd kilometer mottig slechte Vlaamse betonwegen, schandalig vol barsten, breuken, putten en bulten. Vraag haar dan ne keer of de KTM nog steeds evenwaardig is aan de GSA
Tweede test: gaat gij zélf ne keer die weg rijden, zo rap als je kan, asociaal hard. Hoe meer putten en bulten in de weg hoe beter. Doe die weg één keer met de KTM en één keer met de GSA. En laat mij 't verschil weten.
Afin, ik wil maar zeggen: aan ultraslome snelheden zijn er véél moto's gelijkwaardig. Lol.
Ik wil trouwens gerust met u meerijden, kwestie van eens te weten hoe goed/slecht de vering van die RS is.
Of een grote adoratie van KTM
Ik zit nog steeds in de ontkenningsfase