Testritjes-topic: plaats je eigen ervaringen

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Muug

Re: Testritjes-topic: plaats je eigen ervaringen

Post by Muug » 06 Oct 2018 11:06

't spook wrote:
06 Oct 2018 10:22
madam ni content, bagage nog steeds tevreden
:jester:

Blackbert

Post by Blackbert » 06 Oct 2018 17:21

TRooPER wrote:
06 Oct 2018 10:52
Raketman wrote:
04 Oct 2018 15:48
Ondertussen ben ik bijna anderhalf jaar verder met mijnen Africa Twin. .....

......(of hoe ge 12 jaar met KTM verdekke niet zomaar uit uw systeem krijgt :whip: )

en ik dacht: " het is daar zo stil bij raketman, die is precies heel tevreden met de overgang van een KTM naar de nieuwe AfricaTwin"
en ik bedenk in mijn eigen dat als zelfs een raketman tevreden kan zijn met een onda frica win, dat misschien toch wel een goede opvolger zou kunnen zijn voor de ktm .....

maybe think again.... :whistling:
Kwasda psies ook aant denken. :mad:
De nieuwe spelling terzijde, dat dus.
Na een paar dagen de overwegend onverantwoord goeie wegen in D straktoeristisch bereden te hebben: De vering van de KTM heeft er geen zin in als je aan politiek correcte snelheden over wat beschadigd asfalt hobbelt. Trek dat kot open, verstand bijna op nul en je voelt niet eens wat je ziet: de met stukken ontbrekende bovenlaag. Ook niet in de bocht.
Ready to race is niet zomaar een slogan. Daar zit misschien het verschil met Honda, waarmee je bijna steeds een beetje het gevoel van thuiskomen hebt, al van de eerste kilometers.
Trooper, als die blauwe van ons het opgeven toch eens moeten proberen om het te weten. Tenzij tegen dan alles elektrisch moet. ;)
grease up your baby for a ball on the hill

Raketman

Post by Raketman » 06 Oct 2018 18:51

Als ik er wat langer over nadenk( nog langer :? ) dan lag een heel deel van het probleem, zoniet het grootste deel, bij die banden. Als ge'r ooit ene koopt en er liggen nog Dunlops onder, zwier die er dan per direct af. Ik denk dat ge in de regen nog meer grip hebt op de blote velgen dan met die bazaar erop. Werkelijk schandalig was dat. Maar kijk, vandaag klein 500 km gereden en ik heb mij wreed goed geamuseerd.

Wat mijne vorige betreft : die is weggegaan omdat hij fiscaal afgeschreven was én redelijk wat olie verbruikte (maar ik weet waar) én de waterpomp eens moest gedaan worden. Wat ik duidelijk laten blijken heb bij verkoop. Voor de rest ging die nog altijd gelijk een speer.
Ik had dat allemaal kunnen aanpakken, maar op dat moment had ik geen plaats (feitelijk nog altijd nie maar kom) om nog maar eens een motorblok open te gooien, en nog veel minder de goesting. Ik wou ook eens een woonwerk/reis/vanalles machien waar ik technisch geen omkijken naar had. 'k Heb zo al genoeg moto's die hun jaarlijkse dosis TLC nodig hebben.
Nil volentibus arduum

Drummer

Post by Drummer » 06 Oct 2018 20:50

8-) 8-) 8-)

Het probleem van de banden is bij velen gekend als je een nieuwe Honda koopt.
Spreek ook uit ervaring met ons madam hare NC700X van destijds.
Na enkele duizende kms ook eraf gezwierd en vervangen door deftige bandjes.

Reed plots veel beter, en gaf vooral veel meer vertrouwen bij madam.

robman

Post by robman » 10 Nov 2018 19:14

Nine T it is

8-)

OzzePaa

Post by OzzePaa » 11 Nov 2018 22:37

robman wrote:
10 Nov 2018 19:14
Nine T it is

8-)
Keidroog, dees :mrgreen: ... en zozonder testverslagske :krabje:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

F M

Post by F M » 12 Nov 2018 10:23

2 pagina's terug, Paa... ;)
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply