wel, ik vond de achterrem op de ktm echt niet zo denderend.Blackbert wrote: ↑05 May 2023 11:50 Kan niet vergelijken met de T7, maar de KTM geeft, wanneer je tot tegen de aanslag draait, het gevoel te willen omvallen. Alsof alles ineens vastzit. Veel oefenen op gas-koppeling-achterrem en evenwicht. Op straat lukt het wel, maar op een hobbelige ondergrond wordt hij ineens heel topzwaar. Vind ik.
moeilijk doseren... van 0 naar BIJT in 1 mm (bij wijze van spreken).
Weet niet of dat normaal is voor de ktm, of dat die gewoon eens wat liefde nodig heeft.
Het omgevalgevoel herken ik inderdaad. Bizar was dat ik bij de tenere (die toch "topzwaarder" zou moeten zijn als ktm) dat probleem zich minder leek voor te doen.
Tetoet, nu cult-bike zoals 950 of 990 moet tegen elke moderne versie kunnen opboksenSchussboelie wrote: ↑05 May 2023 10:53Je vergelijkt natuurlijk ook een motor van minstens jaar oud (waarvan de basis nog een pak eerder gelegd werd) met één die in 2019 pas op de markt gekomen is...