F M wrote: ↑23 Feb 2019 12:31
Afhankelijk van hoe/wat je wil opnemen is even stoppen voor het starten/stoppen van de opname niet onoverkomelijk.
Ik ben blij dat je het resultaat al veel beter vindt. En dat is het natuurlijk ook.
Ik ben na iets meer dan 5 jaar filmpjes opnemen veeleisender. Voor mij is beeldstabilisatie ondertussen een absolute must. Maar dat kost een stuk meer.
Dat starten/stoppen is inderdaad niet onoverkomelijk, ondertussen ben ik er ook achter gekomen dat de camera in loops van 1,3 of 5 minuten kan filmen en dat de schermbeveiliging na 3 minuten voor een zwart scherm zorgt maar dat de camera blijft lopen.
De gebruiksaanwijzing erbij is nogal...euh...summier dus ik zoek het wel al doende uit.
Voor mij zijn die camerabeelden (voorlopig?) goed genoeg, de kwaliteit van foto's is heel zwak maar dat is niet zo erg, daar heb ik smartphone en camera oplossingen voor.
In het standaardprogramma kan je ook muziek bij de filmpjes zetten en ik ga nog eens uitvissen hoe ik van verschillende loops een film kan maken. Met andere woorden, ik denk dat ik een nieuwe hobby zal hebben.