Keuringsperikelen

Memmen, zagen, kreften en andere onderhoudende discussies over van die blikken dozen met teveel wielen
User avatar
Blackbert
Posts: 3467
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Keuringsperikelen

Post by Blackbert »

tss, panikeurs.
twee weken terug met de 2003 V70 met 293000km. eerst effe lichten laten regelen en hopla. No comments. :rayof:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Keuringsperikelen

Post by OzzePaa »

Blackbert wrote: 28 Mar 2018 17:48 tss, panikeurs.
twee weken terug met de 2003 V70 met 293000km. eerst effe lichten laten regelen en hopla. No comments. :rayof:
Ah mar de voorbije 10 jaar met den ouwe A6 ook nema problema gehad hoor ... Branden alle lampen ? Ruitenwissers OK ? :arrow: Vertel me maar watter scheelt keuringmeesters ;) :grin: Green all the way :thumbsup:
Auto had afneembare trekhaak ... is NOOIT gekeurd :roll:
Nooit naar gevraagd, nooit opgemerkt :whistling:
Maar voor dit akkefietje ga ik volgende week dus toggis klappen :furious3:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5068
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Keuringsperikelen

Post by F M »

:grin:
De Fiesta is erdoor. De brandblusser was wel voorbij vervaldatum, maar ze hebben het toch laten passeren. We zijn wel rap de nog goede brandblusser uit de perte totale Fiesta gaan halen, dus dat is zeker in orde voor volgend jaar.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Keuringsperikelen

Post by OzzePaa »

F M wrote: 28 Mar 2018 19:11 :grin:
De Fiesta is erdoor. De brandblusser was wel voorbij vervaldatum, maar ze hebben het toch laten passeren. We zijn wel rap de nog goede brandblusser uit de perte totale Fiesta gaan halen, dus dat is zeker in orde voor volgend jaar.
Allez, ge zijt er dan ook weer vanaf voor een jaartje :grin:
Brandblusser :?: :? Niet naar gevraagd geweest (zit in kofferbergvakje) vorige week :whistling: :dontknow:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Raketman
Posts: 1260
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Keuringsperikelen

Post by Raketman »

Zo'n lichten-klucht : ook eens meegemaakt.
Met mijne Corolla destijds geraakte ik nooit door de keuring als ik zelf ging, als de garagist ging was't elke keer OK. Ondertussen weet ik ook hoe dat in zijn werk ging (milieutest) :twisted: ...
Vorig jaar nog de laatste keuring met mijne Ford : op de ophangingstest verkrachten ze uw ophanging zo met die plateaukes onder uw wielen. Na de test staan er daar 2 mekaar te bezien. Probleem heren ? Aja, den test is niet goed gedaan. Nog nekeer. Allez, gijlie wilt hem precies echt kapot krijgen met dienen onzin...Ik ga betalen, rij weg uit de keuring en jawel, mijn linkerachterwiel zoemt dat het niet schoon is. Groene kaart, maar wel 120€ kosten voor een nieuw lager :veryangry: . Tof zenne, die keuring...
Nil volentibus arduum

User avatar
F M
Posts: 5068
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Keuringsperikelen

Post by F M »

O ja, bij de Berlingo met elektrische stuurbekrachtiging: na die test stuurt die altijd heel slecht, met horten en stoten. De electronica daarvan geraakt altijd in de war. :twisted:

Gelukkig is er een reset-procedure die je zelf kan uitvoeren...
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply