Re: Kogel door de kerk, back to the future
Posted: 16 Apr 2018 07:40
ik heb denben nog weten rijden met een licht cruiser-achtig ding (of shopper of hoe heet dat in het jargon ?), die zag er ook proper uit
Het motorforum met een hoek af
http://motorpraat.be/
Tja, 't is nu eenmaal de meest polyvalente machine die er bestaat:
Ik dacht dat de laatst gebouwde 1100 GS'en al een zesbak hadden (ik had er - dacht ik - over gelezen in 't Hollands GS-forum)
Wel... je kàn er agressief mee rijden: door de rechtop-positie en door het erg brede stuur heb je de moto enorm onder controle, door het krachtige koppel bij lage toeren kan je hard wegacceleren, door de voorvering die onverstoorbaar zijn werk doet maakt het niet uit wat je doet. Je kan ook vierkant je voeten vegen aan de rijlijnen, dus je gooit en smijt de moto waar hij wilt. .... maar an sich is het een brave boeredochter van een moto. Zeer neutraal van karakter.den Bullet wrote: ↑16 Apr 2018 09:48 Daarom dat de Felix mijnen 1150 niet wilde/durfde overnemen ...
Hij reed daar agressiever mee dan op zijnen Duc
Aangezien ik een mietje ben die zich -- op het occasionele stukje gravel na, en dan nog -- niet van het asfalt waagt, verklaart dit dus waarom ik met een V-Strom rijdt
bof, lichtjes onverhard dan toch... om te ploeteren zijn er betere machines.