saai forum....

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

saai forum....

Post by Muug »

al zeg ik het zelf :|

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: saai forum....

Post by Mario »

die vaststelling is (hier eveneens ?) al wel vaker gemaakt over forums
heel wat mensen communiceren nu via andere kanalen
bovendien, er is hier relatief weinig instroom en stilletjesaan zijn er anciens die met stille trom vertrekken omdat ze gestopt zijn met motorrijden of hier minder aan hun trekken komen als elders of om andere redenen

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: saai forum....

Post by F M »

En wat wil je? Het WK voetbal is bezig en iedereen is daarmee bezig natuurlijk !
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: saai forum....

Post by Davy78 »

Troost u, ik heb een forum dat al 20 jaar draait, en ooit 1 miljoen pageviews had per maand, en sinds dit jaar is het ook morsdood. Iedereen zit nu op faceboek groepen, discord, ...

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: saai forum....

Post by Muug »

ja
de slinger is inderdaad weer terug gekeerd naar hoe het vroeger was.
Ik merk ook dat meer een meer mensen in kleine groepjes met elkaar afspreken. Zoals het was toen er nog geen internet of social media waren.
Op zich is dat heel goed, want echte sociale contacten zijn zoveel beter dan enkel digitale.

Het leidt best wel tot interessante situaties. Mensen die op dezelfde media zitten maar los van elkaar naar dezelfde evenementen gaan bvb. :grin: Omdat ze natuurlijk gewoon met hun eigen vriendenkring gaan.
Last edited by Muug on 04 Jul 2018 11:29, edited 1 time in total.

zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

Re: saai forum....

Post by zwiep »

bwa, ik vind zo een forum wel leuk om smiddags bij mijn lunch te doorbladeren
tegenwoordig heb ik er een viertal nodig om mijn lunchbox leeg te krijgen, een aantal jaren terug had ik boterhammekes te weinig om alle lektuur die mee interesseerde te doorbladeren.
wat me heel hard opvalt is dat er geen tijd meer is om vakantie te nemen. ik heb een paar kameraden die altijd wel te vinden zijn voor een weekendje weg, maar nieuwe instroom is stilgevallen.
de laatste keer was toen we op een meeting van het forum b4b met een man of 20 met een tentje bij de vlamme stonden in monshau en we terug naar huis wilden rijden via boullion…. een gigantische omweg en de meesten verklaarden ons zot, den ene die dat eigenlijn niet zo een slecht idee vond is een vriend voor het leven geworden en is altijd wel te vinden voor een weekendje, tent of b&b maakt niet uit
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: saai forum....

Post by Blackbert »

F M wrote: 04 Jul 2018 11:02 En wat wil je? Het WK voetbal is bezig en iedereen is daarmee bezig natuurlijk !
Ah bon. Zou 't daardoor zijn dat er sommige dagen zo weinig verkeer is. :lipsrsealed2:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: saai forum....

Post by Muug »

Blackbert wrote: 04 Jul 2018 13:14
F M wrote: 04 Jul 2018 11:02 En wat wil je? Het WK voetbal is bezig en iedereen is daarmee bezig natuurlijk !
Ah bon. Zou 't daardoor zijn dat er sommige dagen zo weinig verkeer is. :lipsrsealed2:
Het is dé moment om naar 't containerpark te gaan, boodschappen te doen in de grote Colruyt of Delhaize, rustige wandelingen te maken of met de enduro in de bossen te gaan rijden. :mrgreen:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: saai forum....

Post by F M »

Muug wrote: 04 Jul 2018 13:17
Blackbert wrote: 04 Jul 2018 13:14
F M wrote: 04 Jul 2018 11:02 En wat wil je? Het WK voetbal is bezig en iedereen is daarmee bezig natuurlijk !
Ah bon. Zou 't daardoor zijn dat er sommige dagen zo weinig verkeer is. :lipsrsealed2:
Het is dé moment om naar 't containerpark te gaan, boodschappen te doen in de grote Colruyt of Delhaize,...
Hoe , zijn de winkels open tijdens het WK ? :shock: :shock: :shock:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: saai forum....

Post by Muug »

F M wrote: 04 Jul 2018 13:59 Hoe , zijn de winkels open tijdens het WK ? :shock: :shock: :shock:
Hoe, moet ne mens eten tijdens het WK ? :w00t: :w00t: :w00t:

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: saai forum....

Post by Davy78 »

Wat is dat wk waar iedereen het over heeft?

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: saai forum....

Post by Muug »

Davy78 wrote: 04 Jul 2018 15:49 Wat is dat wk waar iedereen het over heeft?
8-) Ah, een verwant. :thumbsup:

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: saai forum....

Post by Koeno »

Ik vind persoonlijk dat zomerseizoenen op veel fora voelbaar is...
mensen gaan meer buiten zijn, fietsen, wandelen motorrijden, als dat ze achter hun pc willen kruipen...

ik merk dat aan mijzelf ook, dat ik s'avonds meer op mijn terras zit, of in de tuin nog wat aan't werken ben, als dat ik op laptop zit te tokkelen....

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: saai forum....

Post by Drummer »

F M wrote: 04 Jul 2018 11:02 En wat wil je? Het WK voetbal is bezig en iedereen is daarmee bezig natuurlijk !

Spreek eens voor uzelf :mrgreen: niet iedereen is met die voetbal bezig hoor. ;) ;)

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: saai forum....

Post by F M »

Dat begrijp ik dus niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: saai forum....

Post by Droopy »

Koeno wrote: 04 Jul 2018 16:35 Ik vind persoonlijk dat zomerseizoenen op veel fora voelbaar is...
mensen gaan meer buiten zijn, fietsen, wandelen motorrijden, als dat ze achter hun pc willen kruipen...

ik merk dat aan mijzelf ook, dat ik s'avonds meer op mijn terras zit, of in de tuin nog wat aan't werken ben, als dat ik op laptop zit te tokkelen....
:stupid:
Met andere woorden : even geduld en het zal hier weer wat drukker zijn. ;)

En ondertussen supporter ik verder voor de :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:
(en alle begrip voor zij die niet willen kijken naar overbetaalde mannen die 90 minuten achter een bal aanhollen in de hoop dat ding in een netje tussen drie palen te stampen, tijdens die matchen is er niet veel verkeer dus da's een ideaal om een motorritje te rijden ). :grin: ;)

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: saai forum....

Post by duibhce Kaelann »

Droopy wrote: 07 Jul 2018 14:58 (en alle begrip voor zij die niet willen kijken naar overbetaalde mannen die 90 minuten achter een bal aanhollen in de hoop dat ding in een netje tussen drie palen te stampen, tijdens die matchen is er niet veel verkeer dus da's een ideaal om een motorritje te rijden ). :grin: ;)
Afgelopen maandag was het alvast mega-rustig op het terras van het restaurant waar we voor de gelegenheid sushi gaan eten zijn :mrgreen:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: saai forum....

Post by Raketman »

Van mij mag dat WK nog maanden duren. De matchen zijn idd prachtige gelegenheden om nekeer met mijn ouwe rakkers en meerbepaald de Victoria te gaan rijden. Geen mongolen die in uw gat liggen te boren omdat ge maar 50-60 km/h doet ondanks dat ze ruimte zat hebben om in te halen...
Nil volentibus arduum

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: saai forum....

Post by Stefke »

Raketman wrote: 07 Jul 2018 18:01 Van mij mag dat WK nog maanden duren.
oh neeeeee! ik ben die vlagskes, spiegelhoezen toeters en bellen kotsbeu...

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: saai forum....

Post by zappa »

Bedoel je die grijs+vuil wit + roze dingen aan spiegels en op de motorkap? Ouderdoms verschijnselen :mrgreen:
sig nature

Post Reply