kon die echt ni laten staan...
Posted: 27 Oct 2018 18:45
als de 950S de sloerie was en de 1190R de supersloerie...
dan emmek just de madam van't hoerekot gekocht
1190R na 5 jaar verkocht aan een endurorijder die er mee in de pyrenneekes hangt
1090R gekocht en na 500 meter terug verkocht wegens soort regenmodus 1190 blok
dan CB1000 op de kop getikt, na 10 km lekkende vering achter, geld terug gekregen
CB1300 gekocht voor de zomer
op 3 maanden 5000 km mee gereden
zalig machien maar weg zonder pijn in het hart
omdat ik wist dat de volgende klaarstond...
goede contacten met KTM invoerder leveren superdeal op op één van hun directie-testmoto's
me happy
da spel heeft ongeveer elke optie
kan er ook ni aan doen
travelpack ttz alle elektronische snufjes qua HHC MSR en kweeni wa nog allemaal da ne mens ni nodig heeft (op ne normale moto)
alhoewel die Quickshift + wel yammie is natuurlijk
bijkomende led schijnwerpers
verwarmde handvaten
alarm
riserkes onder 't stuur
paar oranje dekselkes op rem en koppelingreservoir
touratech zijkoffers
grote bagagedrager
heb er zelfs hun waterdichte KTM bagagerol bijgekregen ( zat nog een paar proper sokken in ook )
carterbescherming in alu
en nog ne nest anderen brol
enfin, veel fuller option kan hij denk ik ni zijn
dus in't vloms
nen brommer mè;
*kruuzkontrool
*geirindiketer
*eebie-yes plus vu de bochten oek
*traksjen kontrool
*hiloold kontrool
*bloetoet
*fletskrien dash
*tajerprecheurmoniter
*ietit grips
*reen modus
*striet modis
*sport modus
*ofroot modus
*kwikshifteur
*dijaarel
...
nen Oostenrijker in Waterloo
efkes getest op gravel
rechtstaan, heel makkelijk, voetseunen zitten er voor iets tussen (ook optie)
zitten, nog veel makkelijker, als hij dribbelt gewoon gas bij om te stabiliseren
ongelofelijk... maar op gravel remmen van 160 naar nul is moeilijker... met enkel achterrem zoals ik dat geleerd heb
als ge dan denkt... da spel heeft het meest geavanceerde ABS ter wereld en ge nijpt gewoon de voorrem toe staat ge verbazend rap stil...
die Quickshift... wist zelfs ni dat die erop zat...
ik vertrek in de buurt van Genappes en die snijdt precies vermogen af net voor ik schakel
QS stond aktief en als ge maar tegen 't schakelpedaalke komt gaat gas dus efkes toe maar gezien ik ontkoppelde deed da nogal vies...
stoppen, nadenken, in menu surfen... tiens.. Quickshift activated...
spel afgezet en idd schakelen als vanouds
maar vol doorsleuren en met gas vol open in de volgende versnelling shotten is toch een speciaal gevoel in't begin
terugschakelen ook trouwens
iets voor circuit want ge houdt bijna helemaal op met nadenken en dan wordt het gevaarlijk op de openbare weg natuurlijk
dash is verbazend duidelijk
menu ben ik gewoon van den 1190R behalve dat deze langer is
één ding is echt ni goe
ruimte onder zadel is bijna nul door electronica
en wat doen ze dan met het laatste stukske ruimte?
daar steken ze DIAGONAAL de etra stuurunit van travelpack (denk ik) in
resultaat... toolkit moet ge onderverdelen in 3 plastieken zakskes om het erin te peuteren
dus eerste werk, nieuw supporke maken en da spel daar gewoon recht tegen de zijkant in, kan de toolkit tenminste mee
jommo...
nagommenegank
dan emmek just de madam van't hoerekot gekocht
1190R na 5 jaar verkocht aan een endurorijder die er mee in de pyrenneekes hangt
1090R gekocht en na 500 meter terug verkocht wegens soort regenmodus 1190 blok
dan CB1000 op de kop getikt, na 10 km lekkende vering achter, geld terug gekregen
CB1300 gekocht voor de zomer
op 3 maanden 5000 km mee gereden
zalig machien maar weg zonder pijn in het hart
omdat ik wist dat de volgende klaarstond...
goede contacten met KTM invoerder leveren superdeal op op één van hun directie-testmoto's
me happy
da spel heeft ongeveer elke optie
kan er ook ni aan doen
travelpack ttz alle elektronische snufjes qua HHC MSR en kweeni wa nog allemaal da ne mens ni nodig heeft (op ne normale moto)
alhoewel die Quickshift + wel yammie is natuurlijk
bijkomende led schijnwerpers
verwarmde handvaten
alarm
riserkes onder 't stuur
paar oranje dekselkes op rem en koppelingreservoir
touratech zijkoffers
grote bagagedrager
heb er zelfs hun waterdichte KTM bagagerol bijgekregen ( zat nog een paar proper sokken in ook )
carterbescherming in alu
en nog ne nest anderen brol
enfin, veel fuller option kan hij denk ik ni zijn
dus in't vloms
nen brommer mè;
*kruuzkontrool
*geirindiketer
*eebie-yes plus vu de bochten oek
*traksjen kontrool
*hiloold kontrool
*bloetoet
*fletskrien dash
*tajerprecheurmoniter
*ietit grips
*reen modus
*striet modis
*sport modus
*ofroot modus
*kwikshifteur
*dijaarel
...
nen Oostenrijker in Waterloo
efkes getest op gravel
rechtstaan, heel makkelijk, voetseunen zitten er voor iets tussen (ook optie)
zitten, nog veel makkelijker, als hij dribbelt gewoon gas bij om te stabiliseren
ongelofelijk... maar op gravel remmen van 160 naar nul is moeilijker... met enkel achterrem zoals ik dat geleerd heb
als ge dan denkt... da spel heeft het meest geavanceerde ABS ter wereld en ge nijpt gewoon de voorrem toe staat ge verbazend rap stil...
die Quickshift... wist zelfs ni dat die erop zat...
ik vertrek in de buurt van Genappes en die snijdt precies vermogen af net voor ik schakel
QS stond aktief en als ge maar tegen 't schakelpedaalke komt gaat gas dus efkes toe maar gezien ik ontkoppelde deed da nogal vies...
stoppen, nadenken, in menu surfen... tiens.. Quickshift activated...
spel afgezet en idd schakelen als vanouds
maar vol doorsleuren en met gas vol open in de volgende versnelling shotten is toch een speciaal gevoel in't begin
terugschakelen ook trouwens
iets voor circuit want ge houdt bijna helemaal op met nadenken en dan wordt het gevaarlijk op de openbare weg natuurlijk
dash is verbazend duidelijk
menu ben ik gewoon van den 1190R behalve dat deze langer is
één ding is echt ni goe
ruimte onder zadel is bijna nul door electronica
en wat doen ze dan met het laatste stukske ruimte?
daar steken ze DIAGONAAL de etra stuurunit van travelpack (denk ik) in
resultaat... toolkit moet ge onderverdelen in 3 plastieken zakskes om het erin te peuteren
dus eerste werk, nieuw supporke maken en da spel daar gewoon recht tegen de zijkant in, kan de toolkit tenminste mee
jommo...
nagommenegank