Verleden maand nog is kosten gemaakt

Memmen, zagen, kreften en andere onderhoudende discussies over van die blikken dozen met teveel wielen
bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by bompa »

Verleden maand ons een ander toestelletje aangeschaft .Onze Peugeot 607 daar waren wat veel kosten aan gekomen en hebben we de knoop maar doorgehakt en een andere gekocht ,maar nu iets kleiner ,want tegenwoordig al die nieuwe parkings maken ze een stuk kleiner, en paste die 607 er nog maar juist op :? :grin: maar nu met die nieuwe heb ik plaats genoeg op die nieuwe parkings,maar of ik er goed aangedaan heb om iets kleinere te kopen zal den tijd uitwijzen, maar voor de moment marcheert die goed , het is een 2008 geworden , wij zijn nog maar met twee thuis,en we hebben er plaats genoeg in,hij is iets hoger en stapt wel makkelijker in .

Image
Bij het afhalen waren ze de bloemen niet vergeten :mrgreen:
Last edited by bompa on 15 Nov 2018 11:52, edited 1 time in total.

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by vet on wheels »

goede keuze!
ottomatik?

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by bompa »

vet on wheels wrote: 14 Nov 2018 20:50 goede keuze!
ottomatik?
Een naft en 6 versnellingen, dat was wel even wennen nu op naft ,maar nu ben ik het al redelijk gewoon. 8-)

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by zappa »

Proficiat, zo'n auto die nog naar nieuw ruikt aaah zalig, ge zou er zo gaan in zitten al moet je nergens naar toe ;)

Maar uw foto, kan ik niet zien? :dontknow:
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by bompa »

zappa wrote: 15 Nov 2018 09:38 Proficiat, zo'n auto die nog naar nieuw ruikt aaah zalig, ge zou er zo gaan in zitten al moet je nergens naar toe ;)

Maar uw foto, kan ik niet zien? :dontknow:
:mrgreen: ruiken doet hij binnen inderdaad nog goed , maar rijden ook wel,
Ik heb de foto er terug opnieuw opgezet, maar nu met onze andere laptop ,ik neem gewoonlijk die met xp nog op uit gewoonte, maar blijkbaar lukt het dan niet om foto's op het forum te zetten ,maar nu zou hij er op moeten staan.

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3445
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by Blackbert »

zappa wrote: 15 Nov 2018 09:38 Proficiat, zo'n auto die nog naar nieuw ruikt aaah zalig, ge zou er zo gaan in zitten al moet je nergens naar toe ;)

Maar uw foto, kan ik niet zien? :dontknow:
ideetje voor onder uw winterboom? :dontknow: :mrgreen:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by zappa »

Blackbert wrote: 15 Nov 2018 13:32
zappa wrote: 15 Nov 2018 09:38 Proficiat, zo'n auto die nog naar nieuw ruikt aaah zalig, ge zou er zo gaan in zitten al moet je nergens naar toe ;)

Maar uw foto, kan ik niet zien? :dontknow:
ideetje voor onder uw winterboom? :dontknow: :mrgreen:
Image

Wouw dus ! :o

euh ik had echt wel iets anders in gedachten onder mijne winter-constuctie met ballen en lampkes :mrgreen: ;)
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by Muug »

ik zie ook gene foto :?

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by zappa »

zappa wrote: 15 Nov 2018 21:20


euh ik had echt wel iets anders in gedachten onder mijne winter-constuctie met ballen en lampkes :mrgreen: ;)
Wegens gekuch, verstopping, en geen zwart goud meer ter beschikking, wat vooral 's morgens ondraaglijk mijn cafeïne spiegel beneden pijl houdt. Dus ook maar al (nog voor Kerst) kosten gedaan en overgegaan tot de aankoop van (zwitserse kwaliteit??) een nieuw koffiemachien


Image
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by Tom Thumper »

zappa wrote: 20 Nov 2018 13:32
Wegens gekuch, verstopping, en geen zwart goud meer ter beschikking, wat vooral 's morgens ondraaglijk mijn cafeïne spiegel beneden pijl houdt. Dus ook maar al (nog voor Kerst) kosten gedaan en overgegaan tot de aankoop van (zwitserse kwaliteit??) een nieuw koffiemachien


Image
Goei machientje, doet hier al een paar jaar dienst. Wel de versie met koffiemolen. Laat elke ochtend mijn slecht humeur verdwijnen.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by Muug »

Ik zie alleen maar "image" :dontknow: :dontknow: :dontknow:

Trouwens, het idee van nen "verleden maand nog is kosten gemaakt" topic is best wel grappig en kan zeer entertainend zijn, maar om nu een auto-topic te kapen voor uw koffiemachien :mrgreen:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by bompa »

Muug wrote: 21 Nov 2018 13:45 Ik zie alleen maar "image" :dontknow: :dontknow: :dontknow:

Trouwens, het idee van nen "verleden maand nog is kosten gemaakt" topic is best wel grappig en kan zeer entertainend zijn, maar om nu een auto-topic te kapen voor uw koffiemachien :mrgreen:
Ik dacht dat de foto er stond want ik zie hem wel staan , en ik heb de foto er laatst terug opgezet met de nieuwste versie van software op de laptop, want mijne oude laptop met de XP op lukt het niet meer, ik heb hem hier nog is op gezet ,en als het nu niet lukt weet ik het ook niet meer maar ik zie hem wel staan,
Ik heb geen koffiemolen of koffiemachien gekocht,ik kaap die auto topic niet ,want het ging hier wel degelijk over een auto :mrgreen:
Image

Image

Nu staan er 2 foto's onder mekaar , ik zie ze staan, en als het nu niet gelukt is weet ik het ook ni meer
Last edited by bompa on 21 Nov 2018 15:27, edited 1 time in total.

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by Koeno »

@Bompa: tot voor kort stond er ook een foto van Zappa haar nief koffiemasjien, nu niet meer. Ik denk zowaar dat muug zijn opmerking dus niet over u en uw prachtig masjien gaat. Maar over Zappa en haar even prachtig koffiemasjien

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by zappa »

Muug wrote: 21 Nov 2018 13:45
Trouwens, het idee van nen "verleden maand nog is kosten gemaakt" topic is best wel grappig en kan zeer entertainend zijn, maar om nu een auto-topic te kapen voor uw koffiemachien :mrgreen:
:lol: de werking is't zelfde, ge voegt brandstof toe, de motor slaat aan en er komt ruwe stookolie uit (ongeveer in die volgorde, zal nog vlug eentje pressen, mijn ene hersencel heeft het nu nodig :mrgreen: )
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by zappa »

bompa wrote: 21 Nov 2018 15:13
Ik dacht dat de foto er stond want ik zie hem wel staan , en ik heb de foto er laatst terug opgezet met de nieuwste versie van software op de laptop, want mijne oude laptop met de XP op lukt het niet meer, ik heb hem hier nog is op gezet ,en als het nu niet lukt weet ik het ook niet meer maar ik zie hem wel staan,
Ik heb geen koffiemolen of koffiemachien gekocht,ik kaap die auto topic niet ,want het ging hier wel degelijk over een auto :mrgreen:
Image

als het nu niet gelukt is weet ik het ook ni meer
Nu zie ik uw foto's ook, mooie auto, en inderdaad wat hogere instap, dat zal je vlug gewoon zijn, wacht maar als je nog eens in zo'n (normaal model ) lage moet instappen ! Je gaat het wel voelen ;)

En de bloemmetjes zijn voor Annemarie :thumbsup:
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by zappa »

Koeno wrote: 21 Nov 2018 15:23 @Bompa: tot voor kort stond er ook een foto van Zappa haar nief koffiemasjien, nu niet meer. Ik denk zowaar dat muug zijn opmerking dus niet over u en uw prachtig masjien gaat. Maar over Zappa en haar even prachtig koffiemasjien
ziege die ni meer ??? :o heb bijna een half uur bezig geweest met die verrekte google foto's, tegen dat ik de juste link gevonden had :evil:

Vantegenwoordig vind je geen site's meer waar ge uw foto's kan opzetten om de foto te delen op 't forum.... of via FB, maar niet iedereen heeft dat ? Of wil dat ?
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by bompa »

Koeno wrote: 21 Nov 2018 15:23 @Bompa: tot voor kort stond er ook een foto van Zappa haar nief koffiemasjien, nu niet meer. Ik denk zowaar dat muug zijn opmerking dus niet over u en uw prachtig masjien gaat. Maar over Zappa en haar even prachtig koffiemasjien
Ja maar ik dacht ik zal de foto er nog is opzetten, want de eerste keer had ik het nog geprobeerd met XP, toen zag ik de foto staan maar blijkbaar niemand anders , dus dacht ik dat het nu nog zo was . :mrgreen:

Maar van mij mogen ze daar gerust een koffiemachien tussen zetten, geen enkel probleem en alst een nief is wil ik daar wel is koffie van gaan proeven ook :thumbsup: :mrgreen:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by bompa »

zappa wrote: 21 Nov 2018 15:35
Koeno wrote: 21 Nov 2018 15:23 @Bompa: tot voor kort stond er ook een foto van Zappa haar nief koffiemasjien, nu niet meer. Ik denk zowaar dat muug zijn opmerking dus niet over u en uw prachtig masjien gaat. Maar over Zappa en haar even prachtig koffiemasjien
ziege die ni meer ??? :o heb bijna een half uur bezig geweest met die verrekte google foto's, tegen dat ik de juste link gevonden had :evil:

Vantegenwoordig vind je geen site's meer waar ge uw foto's kan opzetten om de foto te delen op 't forum.... of via FB, maar niet iedereen heeft dat ? Of wil dat ?
:mrgreen: Nee ik zie dat ook niet staan, maar nu weet ik om ne foto te plaatsen da ik deze laptop moet nemen of ' t komt ni goed.

Nu bij deze wagen is het inderdaad gemakkelijker met die hogere opstap om in te stappen .

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by bompa »

In het begin toen ik voor het eerst me die wagen reed zag ik pijltjes verschijnen op het instrumentenpaneel met cijfertjes er bij van twee tot zes , ik dacht hier se, hij geeft de versnellingen aan :grin: tot ik verder ging kijken :mrgreen: als ik dan keek wat die verbruikte :o ik dacht da komt ni goe ,van de 11 tot 18 L :shock: als dat pijltje en cijfer verschijnt zou ik normaal moeten schakelen voor eco. te rijden ,maar nu ben ik er achter, nu is het van 3 tot 6 L en dat is te doen :mrgreen:

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Verleden maand nog is kosten gemaakt

Post by Koeno »

Ik heb ook zo ne schakelassisten in mijn ASX'ke...
ne platte 1600cc naft met 110pk en met moeite meer koppel,
en dat spel wilt mij 50 in 5de doen rijden...
met alle respect, maar dan zit ge net boven de grens van bokkend rijgedrag...

Post Reply