Kurviger app

Zolang er maar knopjes aan zitten
Muug

Kurviger app

Post by Muug » 02 Feb 2019 11:37

Iemand ervaring mee?

Lijkt mij een zeer plezante app. Ik heb onlangs de freeware versie gedownload en dan de optie "meest bochtig" aangevinkt. En jawel, dat ding vermijdt echt wel elke rechte baan! :rayof:
Ik denk dat ik de betalende versie eens ga uitproberen, dan is er ook gesproken begeleiding bij. :thumbsup:

https://kurviger.de/about/nl

F M

Re: Kurviger app

Post by F M » 02 Feb 2019 16:21

Ik heb vorig jaar de Kurviger.de website gebruikt om een eerste ontwerp van de routes naar en in de Pyreneeën te maken.

Als je hem zet op zo veel mogelijk bochten, dan zitten er ook heel veel bochten in. En voor de meesten onder jullie werkt dat erg goed, want er zitten dan ook smalle wegjes tussen. Voor Wim en mij heb ik achteraf nog heel veel gewijzigd, want wij hebben die kleine baantjes niet zo graag. :dontknow:
I am confused. Oh no, maybe not!

duibhce Kaelann

Post by duibhce Kaelann » 02 Feb 2019 19:33

Ik gebruik die al van in den tijd dat het nog gewoon moto-planer.de was. Werkt best goed. Veel kleine bochtige baantjes, da's fantastisch :mrgreen: :whistling: :ricky:
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

zappa

Post by zappa » 02 Feb 2019 19:53

duibhce Kaelann wrote:
02 Feb 2019 19:33
Werkt best goed. Veel kleine bochtige baantjes, da's fantastisch :mrgreen: :whistling: :ricky:
ook in Olland ? ik ga dat wel eens proberen, net over 't grenske :mrgreen:
sig nature

pingu

Post by pingu » 04 Feb 2019 21:21

F M wrote:
02 Feb 2019 16:21
Ik heb vorig jaar de Kurviger.de website gebruikt om een eerste ontwerp van de routes naar en in de Pyreneeën te maken.

Als je hem zet op zo veel mogelijk bochten, dan zitten er ook heel veel bochten in. En voor de meesten onder jullie werkt dat erg goed, want er zitten dan ook smalle wegjes tussen. Voor Wim en mij heb ik achteraf nog heel veel gewijzigd, want wij hebben die kleine baantjes niet zo graag. :dontknow:
:stupid:
Vorig jaar ook de website versie gebruikt voor de trip naar Eifel / Zwarte Woud. Dan geëxporteerd en overgezet op de Zumo. Werkt erg goed. Inderdaad wel opletten met de selectie van "gewenste bochtigheid". :grin:

F M

Post by F M » 05 Feb 2019 11:43

En raar maar waar.

Voor onze Vogezentrip ben ik weer gewoon de weg aan het uitstippelen op de (Via)Michelinkaart. Niks route laten maken door software. Gewoon zelf kijken welke wegen ik wil rijden. Dat blijf ik uiteindelijk de leukste manier vinden.
I am confused. Oh no, maybe not!

zappa

Post by zappa » 10 Feb 2019 21:37

ik heb dat kurviger ding eens uitgetest op mijn pc .. 8-) maar ik ben nu mijn basecamp kwijt?? Wat heb ik nu (al) uitgestoken??? :dontknow:

en terug installeren lukt niet, ik kan het 1x openen en dan is 't terug weg ?
sig nature

duibhce Kaelann

Post by duibhce Kaelann » 10 Feb 2019 23:17

Op de pc is Kurviger toch gewoon een website? :dontknow:
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

zappa

Post by zappa » 11 Feb 2019 07:55

ja, maar ik zal weer wel ergens "iets" uitgestoken hebben zeker? :roll:

Ik heb Basecamp dan maar terug gedownload, maar dat heet dan basecamp 470 en dat "verdwijnt" als ik het sluit. Dan heb ik ook ineens basecamp (2D only) op mijn start scherm kunnen zetten, en blijkbaar loopt deze versie niet weg voor mij :mrgreen: Dus voorlopig kan ik terug base campen, maar ik vraag me toch af wat er nu weer mis gegaan is?
sig nature

Tom Thumper

Post by Tom Thumper » 11 Feb 2019 10:30

zappa wrote:
11 Feb 2019 07:55
... maar ik vraag me toch af wat er nu weer mis gegaan is?
Volgens mij is dit de gekende PMAC error of ook wel ID-10T error genoemd. Als je hierop googelt zal je wel het een en het ander vinden. :thumbsup:
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply