Tuttifrutti

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Tuttifrutti

Post by TuttoTerreno »

Op vraag vd administrator even voorstellen.
ik woon al 20j niet meer in België, maar wel in de buurt van München.
Heb in die 20j enige tijd in een bananenrepubliek gewoond, een vroegere nick dateert nog uit die tijd: bananatuffer. Ik was dat zelf al lang vergeten ;)

Motorgewijs:
ik had 4-5 jaar geleden mijn laatste ingeschreven motorverkocht, een geweldige XR400.
Daarna uitsluitend MX met een Yzf250 gereden - puur hobby, erg erg bescheiden beginnersnivo en veel te weinig om vooruitgang te boeken.

Helaas, wegens tijdsgebrek en omdat ik het triestig vond dat de yzf veel te veel stil stond, heb ik die ook verkocht.

Bij het zien van de nieuwe Guzzi V85TT, een acuuuute midlife crisis gekregen, op zoek gegaan naar een dealer, en op zoek gegaan (in de verhuiskartons) in de kelder naar mijn motorpak en straathelm enzo... alles past nog :ricky:

me na 13 jaar of zo opnieuw aangemeld op forum(s). :ugeek:


Wel raar dat ik quasi al de nicks hier "herken". :lol:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Tuttifrutti

Post by zappa »

TuttoTerreno wrote: 30 Apr 2019 18:11 de nieuwe Guzzi V85TT
YESS ! iemand die weet hoe die V85TT aanvoelt :grin: :grin: :grin: ? ? ?


Ik herken uwen naam niet ? Zal van voor mijne moto tijd zijn.

Alle fruit gewenst op uwen tweewieler ! :mrgreen:
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Tuttifrutti

Post by Muug »

Zappa, ex-bananatuffer is een bijzonder zeldzaam exemplaar van het menselijk ras. :mrgreen:
Ferm om te horen dat hij het al zolang uit houdt daar in Zuid-Duitsland. Maar, eigenlijk, wij zijn de zotten, want die banaan heeft daar de schoonste wegen en bergpassen en bergdalen van heel dit werelddeel binnen 't half uur onder zijn banden.
Geheel onbegrijpelijk dat hij zolang nauwelijks motor gereden heeft.
Ik vermoed een lichtelijk tijdgebrek veroorzaakt door een bloeiende carrière? :thumbsup:

...

bij nader inzien is het gewoonweg schandelijk dat hij nog geen motorreisbureau heeft opgericht voor ons. :devil: ;)

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Tuttifrutti

Post by TuttoTerreno »

zappa wrote: 30 Apr 2019 20:26
TuttoTerreno wrote: 30 Apr 2019 18:11 de nieuwe Guzzi V85TT
YESS ! iemand die weet hoe die V85TT aanvoelt :grin: :grin: :grin: ? ? ?


Nog 3 keer slapen en dan mag ik er eens mee rijden. Proefzitten telt niet als aanvoelen, eh.

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Tuttifrutti

Post by TuttoTerreno »

Muug wrote: 30 Apr 2019 20:43 Zappa, ex-bananatuffer is een bijzonder zeldzaam exemplaar van het menselijk ras. :mrgreen:
Ferm om te horen dat hij het al zolang uit houdt daar in Zuid-Duitsland. Maar, eigenlijk, wij zijn de zotten, want die banaan heeft daar de schoonste wegen en bergpassen en bergdalen van heel dit werelddeel binnen 't half uur onder zijn banden.
Geheel onbegrijpelijk dat hij zolang nauwelijks motor gereden heeft.
Ik vermoed een lichtelijk tijdgebrek veroorzaakt door een bloeiende carrière? :thumbsup:

...

bij nader inzien is het gewoonweg schandelijk dat hij nog geen motorreisbureau heeft opgericht voor ons. :devil: ;)
Haha, dat van een zeer bijzonder iemand die ooit vanuit Vlaanderen efkes via München naar zuid Frankrijk reed :rayof:

Bloeiende carrière niet echt, eerder een groot gezin (4 juniors ondertussen) waaronder voetballende jongetjes en zo... Papataxi is my middle name...

Het weinig baan rijden heeft 2 redenen:
1)Ik redeneerde dat ik "later" nog tijd genoeg zou hebben om die passen te rijden, terwijl crossen en zo stukken beter gaat wanneer het lichaam nog niet helemaal versleten is... En we hebben daarenboven geweldig veel plezier gehad in de modder, bos en bergen :w00t:
2) ik heb veel tijd gemaakt voor fiets/trekking tochtjes. Daarvoor ligt het paradijs letterlijk naast, voor en achter mijn woning...


Een motorreisbureau? Voor al die plantrekkers hier? :mrgreen:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Tuttifrutti

Post by OzzePaa »

TuttoTerreno wrote: 30 Apr 2019 22:31 ................

Een motorreisbureau? Voor al die plantrekkers hier? :mrgreen:
Ah :!: Nu zijn we zeker dagge dat zootje ongeregeld hier wel degelijk kent ;) :thumbsup: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Tuttifrutti

Post by Muug »

TuttoTerreno wrote: 30 Apr 2019 22:31 Haha, dat van een zeer bijzonder iemand die ooit vanuit Vlaanderen efkes via München naar zuid Frankrijk reed :rayof:
Excuseer, we waren onderweg naar Zuid-Spanje. :ugeek:

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Tuttifrutti

Post by TuttoTerreno »

Excuseer, dan was het de kortste weg inderdaad :mrgreen:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Tuttifrutti

Post by Muug »

Het ging langs ginder ook naar beneden :laughing:
Afin, dat was met de XJR1300SP toen. Wat een comfort, wat een souplesse. Een naked Goldwing als het ware.

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Tuttifrutti

Post by Mario »

TuttoTerreno,
geen idee of je deze video al gezien hebt of het kanaal/tijdschrift kent, maar misschien toch interessant/fijn om te weten voor jou en andere eigenaars : https://www.youtube.com/watch?v=SirEj7QIa2I

ik vermoed dat uw Italiaans goed genoeg is om ten minste de grote lijnen te begrijpen

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Tuttifrutti

Post by TuttoTerreno »

we moeten het mei nummer van het magazine kopen voor de alle details :mrgreen:


grootste probleem was blijkbaar de lekkende cardan.


mijn italiaans is niet goed genoeg om echt te verstaan wat er wordt gezegd,
maar met de italiaanse ondertitels die youtube automatisch kan genereren, lukt het wel redelijk.

Post Reply