Yamaha XT660R - TET Ready !!!
Posted: 23 Aug 2019 20:07
Allez, hop ermee!
Goede gewoontes moet ne mens niet veranderen, dus na vijf circuitdagen met de ene Yamaha-telg, is het nu weer tijd voor wat anders met een andere Yamaha-telg. We verzetten dus een R, en zo krijgen we een XTR ipv een TRX. Logisch, toch?
Voor wie peist dat dit een lichtzinnige daad was, u moet ik teleurstellen, ik ben al een jaar of vijf aan 't overwegen of ik zulke bolide zou aanschaffen. 'k heb van mezelf nl. topics van 2015 terug gevonden waarin ik vragen stel over dat modelleke.
Zo, eerst de foto's dus.
Ik daag u allen uit om alle mods en accessoires te ontdekken. Er zijn er trouwens een paar die ge niet ziet.
Afin, ik wil u niet te moe maken, dit is wat in de annonce stond:
-SW-motech middenbok
-Hyperpro progressieve binnenveren in de voorvork.
-Powercommander V met mapping van een erkende Yamaha garage (Felix en Jos in Beringen)
-K&N stage 1 uitwasbare luchtfilter
-Sw-motech instelbare voetsteunen
-OTR 2 in 1 uitlaat met Laser Produro demper met verwijderbare db-killer
-Feling valbeugels
-OTR alu bodemplaat
-Volledige werkplaats handleiding (digitaal)
-Givi monokey topkoffer en verwijderbare zijkoffer houders (excl. Koffers) Zijkofferhouders zijn zelfgemaakt, gestraald EN gepoedercoat want deze worden niet meer geproduceerd door Givi!!!
-Hilox powerled koplamp en standlicht (2600 lumen)
-Koso temperatuur meter met sensor op de koelvloeistof
-Twenty 28mm fatbar stuur met alu verstevigde handkappen en stuur adapters
-Titax instelbare hendels (koppeling en voor rem)
-HEL stalen remleidingen (zit nu ook DOT 5.1 remolie in) voor en achter.
-DIY zeer sterke alu tailtidy
-Edge LED achterlicht met nummerplaat verlichting
-LED pinkers met electronisch gestuurde pinkrelais (relais is OEM Yamaha)
-Met relais gestuurde contactdoos voor in de toekomst electonica geschakeld bij te plaatsen.
-OTR Valdoppen op de assen
TET Ready, dus, gelijk ze zeggen.
Kortom, ik heb weer iets waarmee ik dien "itch" kan bestrijden.
Goede gewoontes moet ne mens niet veranderen, dus na vijf circuitdagen met de ene Yamaha-telg, is het nu weer tijd voor wat anders met een andere Yamaha-telg. We verzetten dus een R, en zo krijgen we een XTR ipv een TRX. Logisch, toch?
Voor wie peist dat dit een lichtzinnige daad was, u moet ik teleurstellen, ik ben al een jaar of vijf aan 't overwegen of ik zulke bolide zou aanschaffen. 'k heb van mezelf nl. topics van 2015 terug gevonden waarin ik vragen stel over dat modelleke.
Zo, eerst de foto's dus.
Ik daag u allen uit om alle mods en accessoires te ontdekken. Er zijn er trouwens een paar die ge niet ziet.
Afin, ik wil u niet te moe maken, dit is wat in de annonce stond:
-SW-motech middenbok
-Hyperpro progressieve binnenveren in de voorvork.
-Powercommander V met mapping van een erkende Yamaha garage (Felix en Jos in Beringen)
-K&N stage 1 uitwasbare luchtfilter
-Sw-motech instelbare voetsteunen
-OTR 2 in 1 uitlaat met Laser Produro demper met verwijderbare db-killer
-Feling valbeugels
-OTR alu bodemplaat
-Volledige werkplaats handleiding (digitaal)
-Givi monokey topkoffer en verwijderbare zijkoffer houders (excl. Koffers) Zijkofferhouders zijn zelfgemaakt, gestraald EN gepoedercoat want deze worden niet meer geproduceerd door Givi!!!
-Hilox powerled koplamp en standlicht (2600 lumen)
-Koso temperatuur meter met sensor op de koelvloeistof
-Twenty 28mm fatbar stuur met alu verstevigde handkappen en stuur adapters
-Titax instelbare hendels (koppeling en voor rem)
-HEL stalen remleidingen (zit nu ook DOT 5.1 remolie in) voor en achter.
-DIY zeer sterke alu tailtidy
-Edge LED achterlicht met nummerplaat verlichting
-LED pinkers met electronisch gestuurde pinkrelais (relais is OEM Yamaha)
-Met relais gestuurde contactdoos voor in de toekomst electonica geschakeld bij te plaatsen.
-OTR Valdoppen op de assen
TET Ready, dus, gelijk ze zeggen.
Kortom, ik heb weer iets waarmee ik dien "itch" kan bestrijden.