Zwarten Bert en Mister Muug op ontdekking in ZWUK

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Muug

Zwarten Bert en Mister Muug op ontdekking in ZWUK

Post by Muug » 10 Sep 2019 19:04

Me redelijk hopeloos afvragend waarom ik meer sleutel- dan rij-uren heb, en meer moto's dan vrouwen, en mezelf ook al een tijd fundamentele existentiële vragen stellende over het nut en het waarom van deze motorhobby, begon ik langzaam door te hebben dat het uiterst dringend tijd was geworden om nog eens te gaan controleren of ik wel nog die hendels en pedaaltjes wist te bedienen op dusdanige wijze dat er van een zekere vorm van motorrijden gesproken kon worden. :ugeek:
Wetende dat er veel te ver van hier ook nog zo iemand zat te zitten, werkend en peuterend en sleutelend tijdens allerlei amechtige pogingen om in het zweet des aanschijns zijn met baksteengruis belegde droge boterham te verdienen, pleegde ik aldus een ouderwets telefoontje om eens te horen of die persoon een handvol dagen kon vrij maken, zo ongeveer van 5 t/m 9 september.
Hij kon.
En ik ook.
En zo geschiedde.
Het reisje naar ZWUK kon beginnen.

duibhce Kaelann

Re: Zwarten Bert en Mister Muug op ontdekking in ZWUK

Post by duibhce Kaelann » 10 Sep 2019 19:30

:lurker:
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Muug

Post by Muug » 10 Sep 2019 19:36

Foto's uploaden ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... :lurker:

TRooPER

Post by TRooPER » 10 Sep 2019 20:10

:whip:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Davy78

Post by Davy78 » 10 Sep 2019 20:33

Muug wrote:
10 Sep 2019 19:36
Foto's uploaden
Ik zien allien stippekes jong ...

Muug

Post by Muug » 10 Sep 2019 20:48

dat zijn hélé kleine thumbnails :mrgreen:

Cotthem

Post by Cotthem » 10 Sep 2019 21:05

:lurker: :lurker: :lurker:

Met nonkel Bert op schok....kan alleen maar leuk zijn....hup hup met die foto's
"...the path is the destination"

laouen

Post by laouen » 10 Sep 2019 21:39

Cotthem wrote:
10 Sep 2019 21:05
:lurker: :lurker: :lurker:

Met nonkel Bert op schok....kan alleen maar leuk zijn....hup hup met die foto's
:stupid:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Blackbert

Post by Blackbert » 11 Sep 2019 06:53

Eigenlijk paste het niet echt goed.
Eerder op het jaar al een 3 weekse WYOA laten voorbijgaan, en een tiendaagse in de Alpen, mij intussen ook afvragende waarom ik feitelijk nog de staat en verzekering sponsorde via die moto ...
Dus: no excuses, ja zeggen en ne keer kijken hoe we het goedkoopst in ZWUK geraken, voor heel de UK wegdrijft naar Atlantis.

Met DFDS via Dunkerque. Ge moet minder ver door Frankrijk rijden, ge moogt langer op de ferry zitten en ge komt maar 3 zwarte medemensen tegen, wandelend op de snelweg. Al tig keren overgestoken naar WUK en zelfs UK, maar dit was de eerste keer dat ik mijn helm moest afzetten voor mijnheer de douanier.

Foto's , aja, wacht ..........
grease up your baby for a ball on the hill

Blackbert

Post by Blackbert » 11 Sep 2019 14:08

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake :geek:
Verder nog Sammy, Brexit Babes, Darling Nicky en vele anderen. :ricky:
grease up your baby for a ball on the hill

Post Reply