IST 2.1 26 oktober!

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by OzzePaa »

bompa wrote: 24 Oct 2019 18:27
F M wrote: 24 Oct 2019 14:52
Ik denk spontaan aan twee spreekwoorden.
Iets met hooi en vork en teveel
en iets met papa en ouder en wordt
Inderdaad ,eigenlijk had ik dat over heel de maand moeten verdelen om te doen ,maar 't ging goed en dan denk je daar niet aan, maar nu terug wel, maar te laat nu moet ik het uitzweten :wall:
Verdorie :shock: ... spijtig, Bompa :( al veel te lang geleje dat we noggis een toerke gedaan hebben samen.
En nu krijgen we je nief gerief nog niet in 't echt te zien :mrgreen:
Maar, om er nog een spreekwoord bij te sleuren (en je zegt het trouwens ook zelf al) : berouw komt na de zonde hé :wall:
Nu ken ik van vijvers niks, maar misschien had het beter voor je rug geweest om hem gewoon met de tuinslang te vullen inplaats van hetzelfde water er weer in te scheppen :dontknow: :?: ;) :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 24 Oct 2019 21:07
bompa wrote: 24 Oct 2019 18:27
Inderdaad ,eigenlijk had ik dat over heel de maand moeten verdelen om te doen ,maar 't ging goed en dan denk je daar niet aan, maar nu terug wel, maar te laat nu moet ik het uitzweten :wall:
Verdorie :shock: ... spijtig, Bompa :( al veel te lang geleje dat we noggis een toerke gedaan hebben samen.
En nu krijgen we je nief gerief nog niet in 't echt te zien :mrgreen:
Maar, om er nog een spreekwoord bij te sleuren (en je zegt het trouwens ook zelf al) : berouw komt na de zonde hé :wall:
Nu ken ik van vijvers niks, maar misschien had het beter voor je rug geweest om hem gewoon met de tuinslang te vullen inplaats van hetzelfde water er weer in te scheppen :dontknow: :?: ;) :mrgreen:
:grin: Van dat water heb ik niks overgehouden , ik had een paar weken geleden zo een groot zwembad op 2dehans gekocht voor een paar euro's en het water daar ingepomt , nadien het slijk uit de vijver geschept ,filters gekuist en daar had ik het van ,en het water er dan terug ingepompt, maar dan had ik het al zitten .
Wel spijtig da ik weeral is moet passen :( ,in ieder geval amuseer jullie zaterdag. 8-)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Muug »

bompa wrote: 24 Oct 2019 21:45 Wel spijtig da ik weeral is moet passen :( ,in ieder geval amuseer jullie zaterdag. 8-)
Ik begin u te verdenken, bompa, dat gij uw klusjes opspaart tot het ne keer een rit is, en dan gaat ge u gauw ne keer forceren, om te kunnen zeggen dat ge niet mee kunt! :grin:

Maar soit, alle gekheid op een stokje, laat u goe soigneren, en doe het de volgende keer wat rustiger aan ;)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Muug »

Muug wrote: 03 Oct 2019 08:30 Tegen een uur of acht moet ik wel thuis zijn. Er komt plezant en schoon bezoek. Dat willen we niet missen :thumbsup:
Het is bijna twee uur rijden vanaf mijn deur. Niemand een bed teveel, daar ergens tussen Leuven en Luik? Dan vertrek ik al vrijdagavond.

260km a rato van 50km/u gemiddeld. Vijf uur rijtijd. Grofweg twee uur aan pauzes als we 's middags tenminste ergens vlot bediend worden. Twee uur om terug te rijden. Dat is 9u strak gerekend.
Aan de rit beginnen om 10u en om 20u thuis moeten zijn. Tien uur tijd dus. Theoretisch is dat dus haalbaar. Als het bezoek daarentegen al om 19u komt is elke vorm van reserve op.
't volk komt dus om 19u :shock:
'k peis dat ik die pauze inderdaad ga beperken tot een broodje in dat benzinestation in Vianden. :whistling:

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by diskeletloetje »

Voila, de route zit in de zumo. Tot morgen vriendjes!
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 24 Oct 2019 21:53
Muug wrote: 03 Oct 2019 08:30 Tegen een uur of acht moet ik wel thuis zijn. Er komt plezant en schoon bezoek. Dat willen we niet missen :thumbsup:
Het is bijna twee uur rijden vanaf mijn deur. Niemand een bed teveel, daar ergens tussen Leuven en Luik? Dan vertrek ik al vrijdagavond.

260km a rato van 50km/u gemiddeld. Vijf uur rijtijd. Grofweg twee uur aan pauzes als we 's middags tenminste ergens vlot bediend worden. Twee uur om terug te rijden. Dat is 9u strak gerekend.
Aan de rit beginnen om 10u en om 20u thuis moeten zijn. Tien uur tijd dus. Theoretisch is dat dus haalbaar. Als het bezoek daarentegen al om 19u komt is elke vorm van reserve op.
't volk komt dus om 19u :shock:
'k peis dat ik die pauze inderdaad ga beperken tot een broodje in dat benzinestation in Vianden. :whistling:
Bwah ... volgens mijne Zumo 550 hedde toch wat reserve, Muug ;)
Dat trouwe apparaat berekent voor de originele rit 3u55 RIJ-tijd. (Met détourkes 20 minuten langer) :lipsrsealed2: :peepwall:
Afgaande op mijn jarenlange ervaring met dat ding, klopt die tijd kwaazi altijd, give or take een kwartier.
Al dikwijls achteraf gecontroleerd a.h.v. de tracklog. :ugeek:
Da's natuurlijk wel als ik op mijnen alleen rij, geen onvoorziene omleidingen of andere vertragende factoren tegenkom, en her en der vergeet hoe snel ge daar moogt :sweeet: :mrgreen: ...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by zappa »

Allee hup, allemaal op tijd in ulder bedje, vergeet dat fototoestel niet en maak mij maar ne keer zaloes héé :mrgreen:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by OzzePaa »

Aster eventueel nog iemand via de E313 richting Duitstalig België rijdt (Chris :?: ), ik ben daar morgen zo 8u15 à 8u20 aan de ToTal naftpomp/LunchGarden in Tessenderloo. Tot Hoeselt/Bilzen hou ik het nog uit op dottostraat maar dan binnedoor langs de Voerstreek naar Eupen. :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Muug »

Gps vol. Gsm vol. Sena vol. Tank vol. Goesting vol. 8-)
Twee uur ottoroet da's eigenlijk maar zes keer 20 minuten: 20 tot Bxl, 20 ring, 20 tot Leuven, 20 tot...

african
Posts: 24
Joined: 02 Oct 2019 14:53

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by african »

OzzePaa wrote: 25 Oct 2019 21:47 Aster eventueel nog iemand via de E313 richting Duitstalig België rijdt (Chris :?: ), ik ben daar morgen zo 8u15 à 8u20 aan de ToTal naftpomp/LunchGarden in Tessenderloo. Tot Hoeselt/Bilzen hou ik het nog uit op dottostraat maar dan binnedoor langs de Voerstreek naar Eupen. :ricky:
Oei; 'k lees da nu pas...
Ik wilde een beetje 'ontvangstcomité' gaan spelen, dus ik rij algauw langs de ottostraat. Maar om terug te komen is da wel 'dessert'... :thumbsup:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by OzzePaa »

Volgens het wegwijsapparaat bennik om 9u26 aan de LukOil azzek nu vertrek ... :rayof:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by diskeletloetje »

Lap wij gaan te laat zijn. Pepijn heeft de verkeerde ist in zijne zumo ingegeven en we staan nu in celles... E komen pas toe kwart na tien...
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by OzzePaa »

diskeletloetje wrote: 26 Oct 2019 09:03 Lap wij gaan te laat zijn. Pepijn heeft de verkeerde ist in zijne zumo ingegeven en we staan nu in celles... E komen pas toe kwart na tien...
:wall: :lol: :lol: :lol: ... daartegen is de koffie koud, maar we wachten wel :whip:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

kirikoe 1.0
Posts: 27
Joined: 28 Jul 2019 11:25

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by kirikoe 1.0 »

Hou het veilig gasten en veel rijplezier

african
Posts: 24
Joined: 02 Oct 2019 14:53

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by african »

OzzePaa wrote: 26 Oct 2019 09:55
diskeletloetje wrote: 26 Oct 2019 09:03 Lap wij gaan te laat zijn. Pepijn heeft de verkeerde ist in zijne zumo ingegeven en we staan nu in celles... E komen pas toe kwart na tien...
:wall: :lol: :lol: :lol: ... daartegen is de koffie koud, maar we wachten wel :whip:
hela, hela, we hadden gezegd dat we er niet mee zouden lachen (als 'em erbij was...)

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Cotthem »

Twas fijn en pittig...dank u African voor de alweer sublieme rit. Blij dat ik terug enkele anciens gezien heb...en op bepaalde anciens een gezicht kon plakken...topdag! En nu .....slapen
"...the path is the destination"

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by diskeletloetje »

Ik had hier een heel uitgebreid verslag geschreven van deze fantastische rit, maar toen ik foto's wilde toevoegen was alles ineens weg.... :wall: :wall: :wall: :wall:
Dus even de korte samenvatting : de afwezigen hadden dus weer maar eens ongelijk. Dit was, maar dat is mijn persoonlijk gedacht, de mooiste IST tot nu toe, en hopelijk volgen er nog!
Bedankt aan de fijne bende, het was leuk om enkele anciens na een lang gemis, eindelijk nog eens weer te zien.
Wie foto's wil zien, moet maar deze link volgen van mijn fb, ik weet anders niet hoe ik die hier op het forum krijg.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Muug »

Maar allee zo moeilijk is dat toch niet om hier foto's te zetten. Het is natuurlijk wel zo dat je alleen maar hyperlinks kan plaatsen. Ik zou wel gek zijn om hier tientallen en tientallen megabytes aan foto's te gaan opslaan. Daar ga ik die webpage niet verdoen.
Welke mens plaatst hier eens ergens een topic daarover? wipr? Davey? Ozzepa?

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Muug »

Merci African!
Ferme rit aan een vlot tempo!
En alweer zat ik me af te vragen waarom ik me nooit in de Oostkantons gevestigd heb.... geografisch echt ideaal gelegen voor een motorrijder.

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Davy78 »

Muug wrote: 26 Oct 2019 23:21 Het is natuurlijk wel zo dat je alleen maar hyperlinks kan plaatsen. Ik zou wel gek zijn om hier tientallen en tientallen megabytes aan foto's te gaan opslaan. Daar ga ik die webpage niet verdoen.
:lol: :lipsrsealed2: :lipsrsealed2: :lipsrsealed2:
zo doe je dat.JPG
(62.52 KiB) Downloaded 65 times

Post Reply