Een bleittopic exclusief voor iedereen

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Locked
User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2924
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by duibhce Kaelann »

F M wrote: 27 May 2021 18:53 Vandaag de loting: de Belgen moeten natuurlijk weer naar Krakau... :wall:
Krakau is best wel een leuk stadje. ik zou er gerust nog wel eens opnieuw naartoe willen.
Maar Tallinn is ook super, dan maar zonder belgen! :mrgreen:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
F M
Posts: 5074
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by F M »

Neen, ik ga niet voor Hollanders of Duitsers supporteren! Het zal opnieuw Krakau worden. Hotel is al geboekt. Maar ik kan het nog afzeggen tot de dag ervoor. Want wie weet geraak ik niet aan tickets. Of mag er gewoon geen publiek in de zaal, daar is nog niets van geweten. Maar Polen is een volleygek land, ik kan me niet voorstellen dat daar geen supporters toegelaten worden.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1238
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by TuttoTerreno »

F M wrote: 27 May 2021 21:23 Maar Polen is een volleygek land, ik kan me niet voorstellen dat daar geen supporters toegelaten worden.
Vital Heynen is daar een legende. Had iedereen in Polen tegen met zijn "tegendraads" beleid...tot hij het WK won :w00t:

User avatar
Stefke
Posts: 2925
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

afgelopen dagen een beetje rond gekacheld in mijnen habitat van een tijdje geleden... echt waar fuck man. Waar bebouwde kom eindigt begint zone 50, Als het gene zone 30 is hebben ze er wel een fietsstraat van gemaakt en de verlaten veldwegen in the middle of nowhere hebben ze ook allemaal gevonden om af te sluiten met een bordje uit de F99 serie... :furious3: :furious3: :furious3: :furious3:

User avatar
den Bullet
Posts: 1479
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

Stefke wrote: 30 May 2021 13:38 afgelopen dagen een beetje rond gekacheld in mijnen habitat van een tijdje geleden... echt waar fuck man. Waar bebouwde kom eindigt begint zone 50, Als het gene zone 30 is hebben ze er wel een fietsstraat van gemaakt en de verlaten veldwegen in the middle of nowhere hebben ze ook allemaal gevonden om af te sluiten met een bordje uit de F99 serie... :furious3: :furious3: :furious3: :furious3:
't Is inderdaad triestig om nog (legale) toerkes te doen in en rond de Zennevallei en Pajottenland :evil:

Dus voor mij Waals-Brabant en Henegouwen.

User avatar
Stefke
Posts: 2925
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

den Bullet wrote: 30 May 2021 15:59 't Is inderdaad triestig om nog (legale) toerkes te doen in en rond de Zennevallei en Pajottenland :evil:
per moto toch... 8-) maar waals brabant en henegouwen zijn niet veel beter af heb ik gemerkt...

User avatar
den Bullet
Posts: 1479
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

Stefke wrote: 30 May 2021 17:11
per moto toch... 8-) maar waals brabant en henegouwen zijn niet veel beter af heb ik gemerkt...
Als de rug zijn ja-woord geeft ga 'k dat es uittesten!

User avatar
Stefke
Posts: 2925
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

allez, hup we steken een tandje bij... https://www.hln.be/willebroek/politiehe ... ~af4be73e/

User avatar
Muug
Posts: 11806
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Vandaag begon als een prachtige dag... verkenning van MPR5 v2 gepland... motorfiets buiten gerold... zonnetje schijnt al... motorpak aan... "hm, daar zit iets niet goed tussen mijn schouderbladen"... Helm proberen op zetten... AUWCH gelijk ik mijn armen omhoog breng... ruggenwervel says "no"... :cry: braaf weer alle motorkledij uitgedaan en osteopaat gebeld... die natuurlijk pas maandag kan... :lipsrsealed2: en ik zal zo'n wereldreis maar op mijn buik schrijven ook zeker... of anders moet ik misschien een privé-ostheopaat meenemen. :whistling:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by OzzePaa »

Ajajaj ... :blink: :| ... als dat gebeurt voordagge, ik zeg maar wat, de vuilbakken moet buiten zetten of 't gras afdoen, tjah ... maar nu ist wel dubbelzuur omdagge net aan iets leuks wilde beginnen :mrgreen: Is dat zowiets waarvan ze zeggen dagger maar "moet mee leren leven" :?: :? :wall:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Marsman »

zeg Paa, nu moogt ge van mij zeggen dat ik zot ben, maar 't gras afdoen vinnekik best wel plezant hoor

:mrgreen:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Blackbert
Posts: 3467
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Blackbert »

wreed ambetant datte.

voor die wereldreis, belt ne keer met Obi Wan. in hun bagage moet nog wel ergens ene zitten sinds the long way . de moto hebde al. ;)
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4515
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by zappa »

Marsman wrote: 18 Sep 2021 15:05 zeg Paa, nu moogt ge van mij zeggen dat ik zot ben, maar 't gras afdoen vinnekik best wel plezant hoor

:mrgreen:
Wanneer kan ik je boeken? :mrgreen: 't is met nen honda om op te zitten ;)
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4515
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by zappa »

Echt bleiten deed ik er niet van, wel eens met mijn ogen gedraaid :roll:

Verschillende benzinestations voorbij gereden omdat ik er eentje wou waar ik ook een flesje drinken en een reep chocolade kon kopen in de shop.
Maar dus de avia in Tielrode die voldeed aan mijn wensen :grin: gestopt, motor stil, tanktas opzij gehangen, sleutel in tankdop, pistool afhaken, en proberen tanken...... en proberen tanken....... ne keer naar dat madamke achter haar venster gekeken, en proberen tanken.... er zullen een 7tal druppels uit gekomen zijn.
Blijkbaar had ze geen zin om de pomp aan te zetten, ben je verplicht om met je bankkaart de boel in gang te steken, maar dat wou ik niet, ik wilde afrekenen aan de kassa en nog iets extra kopen.
Alles terug op zijn plaats, gestart en verder gereden en in Hoei wel op die manier kunnen tanken en een flesje orangina en reep chocolade erbij.
Wat een luxe dat ik niet angstig net onder die 160 km moet blijven met mijne Tuur.
Nog een heeeeeel leuk dingetje aan Tuur : ik kreeg wat kramp in de onderkant van mijn bil, en zalig je kan je been op zijn linker tankwang leggen en sjopper highway stepsgewijs je been laten ontspannen :rayof:
sig nature

User avatar
den Bullet
Posts: 1479
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

Grounded.

Momenteel kan nog heel weinig doen wegens massieve artrose in de nekwervels, vernauwde zenuwopeningen en verschoven tussenwervels :?

Gevolg: Ongelooflijk veel pijn in linkerarm en -schouder en de nek zelf. Alleen in bed en relaxzetel kan ik nog functioneren. Op een stoel zitten houd ik maar vijf minuten vol. Rechtstaan en rondlopen is geen probleem.

Ik ben al voor een maand thuis gezet; ik had mijn loopbaan liever op een schonere manie beëindigd :cry:

User avatar
F M
Posts: 5074
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by F M »

Dat is inderdaad om te bleiten. Ik hoop dat er zicht is op beterschap?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Marsman »

Ja Jeanke, oud worden is niet altijd vanzelfsprekend. :( :(
Hou de moed erin en verzorg jezelf goed.
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Stefke
Posts: 2925
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Met mijn bus naar de keuring moeten voor 't einde van de maand. Blaas ik deze week een gat in de uitlaat en blijkt er ook nog een cardanhoes gescheurd te zijn... :wall:
Klein bier natuurlijk ivg met artrose, verschoven tussenwervels en andere ongemakken... :cry:

User avatar
Muug
Posts: 11806
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Bullet: ik erger me al dood aan mijn D3 of D4 die om de zoveel weken verkeerd gaat zitten. Dus ik kan me in de verste verte niet voorstellen wat jij nu moet voelen. Ik hoop dat er iets gevonden wordt om je last te verlichten. :thumbsup:

Ging je niet pas binnen een jaar of zo op pensioen, samen met je chef?

User avatar
den Bullet
Posts: 1479
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

Muug wrote: 25 Sep 2021 11:31 Bullet: ik erger me al dood aan mijn D3 of D4 die om de zoveel weken verkeerd gaat zitten. Dus ik kan me in de verste verte niet voorstellen wat jij nu moet voelen. Ik hoop dat er iets gevonden wordt om je last te verlichten. :thumbsup:

Ging je niet pas binnen een jaar of zo op pensioen, samen met je chef?
Op 1 mei volgend jaar (dus ik verlies al direct ne pensioendag :mrgreen: )

Volgende week vrijdag een epidurale infiltratie en voor de rest kinesist.

En morfinepleisters.

Daarna kijken of het verbetert, maar daar twijfelt de orthopedist zelf over ... dus zal het hoogstwaarschijnlijk opereren worden :?

Locked