Re: Ducati gaat laagbijdegrond
Posted: 28 Mar 2021 12:11
Ola, dan is daar toch iets niet just nee.
Exactly mijn gedacht!Muug wrote: ↑29 Mar 2021 13:36
...
Ik zou ne keer bij Ducati Herzele durven gaan - desnoods ga ik met u mee, ik ken Jacky een beetje. Als ik een Ducati heb - lol - dan ben ik daar klant. En ik durf daar al eens wat onderhoudsproducten kopen, zelfs een pet heb ik daar al eens gekocht. En, Jacky is gelegans zot van zijn mooie grote honden. Afin, back on topic, die doen dus al etteiljke decennia Ducati. Nooit niks anders gedaan. Héél veel mee geraced ook, toen hij nog jong en zot was. Eén van de beste dealers van Europa. Die gaan wel weten hoe die vorkpoten in elkaar horen te zitten en die gaan ook de expertise hebben om dat weer in orde te brengen. En dan gaat ge écht genot hebben van dat beestje.
Overlaatst had ik mij bijna weer een Ducati 900SS gekocht gelijk gij en Fé nu hebben... was jaren in het bezit geweest van de grote man bij Motorrijder, iemand met wie ik nog samen rijvaardigheidscursussen bij M&T Aktief gegeven heb. Ik had 'm bijna gekocht! Maar af en toe moet ne mens zijn tong afbijten...den Bullet wrote: ↑29 Mar 2021 14:01 Dat is ook de plaats van waar Fé de zijn komen (en ook onderdelen de 900 SS - carbs en voorvork).
Altijd goeie service gehad
Die zijn - volgens Jacky - goed op weg om erg gewilde classics te worden; hijzelf (en Sven, die Benny zijn garage in S-P-Leeuw heeft overgenomen) zijn alvast op de loer liggende kandidaten om diene van Fé over te nemen. Ze halen (de carbu-versies) vlot verkoopprijzen van boven de 4K €. Maar daar denkt 'm in de verste verte niet aanMuug wrote: ↑29 Mar 2021 14:35 Overlaatst had ik mij bijna weer een Ducati 900SS gekocht gelijk gij en Fé nu hebben... was jaren in het bezit geweest van de grote man bij Motorrijder, iemand met wie ik nog samen rijvaardigheidscursussen bij M&T Aktief gegeven heb. Ik had 'm bijna gekocht! Maar af en toe moet ne mens zijn tong afbijten...
Ik dacht dat Jacky er 4500 voor vroeg. Het kuipwerk zag er redelijk ok uit, hoewel er naar mijn gevoel iets teveel verfsplinters ontbraken. En dan zie je de witte primer, wat wel opvalt. Het blok zelf was ook heel lelijk geoxideerd, maar Jacky vond dat minder erg, omdat hij natuurlijk wel wist dat het intern nog erg goed was. Het was tempting, maar voor die prijs heb ik ze liever in schonere conditie.den Bullet wrote: ↑29 Mar 2021 15:21Die zijn - volgens Jacky - goed op weg om erg gewilde classics te worden; hijzelf (en Sven, die Benny zijn garage in S-P-Leeuw heeft overgenomen) zijn alvast op de loer liggende kandidaten om diene van Fé over te nemen. Ze halen (de carbu-versies) vlot verkoopprijzen van boven de 4K €. Maar daar denkt 'm in de verste verte niet aanMuug wrote: ↑29 Mar 2021 14:35 Overlaatst had ik mij bijna weer een Ducati 900SS gekocht gelijk gij en Fé nu hebben... was jaren in het bezit geweest van de grote man bij Motorrijder, iemand met wie ik nog samen rijvaardigheidscursussen bij M&T Aktief gegeven heb. Ik had 'm bijna gekocht! Maar af en toe moet ne mens zijn tong afbijten...
Ik denk dat 'm voor woon/werkverkeer zo 'n 12K km aflegt per jaar en dat zou fifty fifty gebeuren met beide Ducs. Buiten die verplaatsingen gebruikt hij (tegenwoordig toch) weinig de moto.
Jawadde, da's toch al niet slecht!den Bullet wrote: ↑29 Mar 2021 16:11Ik denk dat 'm voor woon/werkverkeer zo 'n 12K km aflegt per jaar en dat zou fifty fifty gebeuren met beide Ducs.