Rondje Condroz doen nu zaterdag 12 juni

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11753
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Rondje Condroz doen nu zaterdag 12 juni

Post by Muug »

Het kriebelt zo verschrikkelijk hard om nog eens een toerke te doen dat ik tegen mijn gewoonte in op zaterdag ga rijden. :ricky:
Duibdinges heeft ne keer een toerke doorheen de Condroz in elkaar geflanst en 'k ga dat nog ne keer afrijden. Da was een schone toer waarbij we langs veel schone kastelen en andere kasten van huizen passeerden, meestal temidden van hun eigen schoon park. Parken die zelf ook in zeer mooie valleien en landschappen liggen. Veel mogelijkheden tot prachtige fotomomenten kortom. Als ge daar zin in hebt.
Exacte uur van vertrek moet ik nog eens uitdokteren.
Boterhammekes meenemen zoals afgelopen jaar is niet meer nodig, ongetwijfeld gaan er nu genoeg eetmogelijkheden zijn.
Wie zin heeft om mee te rijden is zeker welkom! :thumbsup:
We spreken dan gewoon ergens af aan 't beginpunt van de route.

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Rondje Condroz doen nu zaterdag 12 juni

Post by duibhce Kaelann »

Veel plezier. Ga zelf niet mee kunnen. zaterdag staat er wat tuinwerk en een BBQ op de planning.

Overschat wel het aantal eetgelegenheden op de route zelf niet. Die is expliciet getekend om kleinere baantjes uit te zoeken en grote (dorps)kernen te vermijden. Afhankelijk van waar je precies een hongertje begint te krijgen ga je misschien een beetje van de route af moeten gaan zoeken.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings


Koeno
Posts: 3197
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Rondje Condroz doen nu zaterdag 12 juni

Post by Koeno »

Muug jong, uw planning he.... Zaterdag BBQ voor zus haar verjaardag.
Al moet ik zeggen dat zondag ook niet zou pakken, omdat ik mij dan mentaal ga voorbereiden voor circuitdag :lipsrsealed2:

volgende keer, sowieso... :p

User avatar
Muug
Posts: 11753
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Rondje Condroz doen nu zaterdag 12 juni

Post by Muug »

Koeno wrote: 09 Jun 2021 10:33 Muug jong, uw planning he.... Zaterdag BBQ voor zus haar verjaardag.
Al moet ik zeggen dat zondag ook niet zou pakken, omdat ik mij dan mentaal ga voorbereiden voor circuitdag :lipsrsealed2:
Wie doet er nu nen BBQ op zaterdag! :shock:

Normaal ben ik wel een zondagsrijder, maar omdat het zondag de papazondag is, zitten we met een pak verplichtingen waardoor motorrijden niet kan.
En ik zit al zo verschrikkelijk lang op hete kolen - 't is erg - dat ik écht wil rijden van 't weekend.
Dus de zaterdag. :thumbsup:

User avatar
F M
Posts: 5044
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Rondje Condroz doen nu zaterdag 12 juni

Post by F M »

Ik moet zaterdag gaan klussen bij de dochter.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3431
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Rondje Condroz doen nu zaterdag 12 juni

Post by Blackbert »

ik moet mijn 5g spuit gaan halen.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Rondje Condroz doen nu zaterdag 12 juni

Post by OzzePaa »

Met alle respect, maar ik hoop dat de link die den Boellit https://motokicx.com/toerroute-condroz/ plaatst, niet de route van Duibs is die je bedoelt ... :?
Gij gaat voor die slechts 128km Condroz-wegen toch niet helemaal van bezijën Brussel komen zekers :o :?: ;)
Er zitten daar best wel aardig wat intressante stukken in, maar alst aan mij lag ... :lipsrsealed2:
Alleen al : de N66 brengt je voorzekers niet van Hamoir langs de Neblon naar Ocquir ... daarvoor zulde de N623 en na Jenneret de N638 moeten volgen :roll: Er zit ook een stukje off-road in waar we ooit tijdens een MPR "doorgesukkeld" zijn :pillepalle: :wall:
De hele verdere beschrijving van de route tout-court is mijgedacht trouwens ook niet echt flawless :whistling: :peepwall:

Hier zijn er zaterdag eveneens al andere bezigheden als prioritair aangevinkt en vermits m'n vermogen om op twee plekken tegelijk te zijn, tegenwoordig niet meer zo uitgesproken is :mrgreen: , kan ik je helaas alleen ook maar veel plezier wensen en hopen op verrassende fottookes ;) :grin:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11753
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Rondje Condroz doen nu zaterdag 12 juni

Post by Muug »

Neenee 't is echt wel een andere route. Geen idee waarom denbullet met die link afkomt. :dontknow: Hij is eigenlijk het vraagteken vergeten.
Handgemaakt dus, door één van de forumleden hier.

User avatar
den Bullet
Posts: 1475
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Rondje Condroz doen nu zaterdag 12 juni

Post by den Bullet »

Muug wrote: 10 Jun 2021 08:35 Neenee 't is echt wel een andere route. Geen idee waarom denbullet met die link afkomt. :dontknow: Hij is eigenlijk het vraagteken vergeten.
Handgemaakt dus, door één van de forumleden hier.
Ik had uwen beginpost gelezen en iets daarna op FB dat bericht van Motokics zien passeren. En wegens tijdsgebrek hier op 't werk gewoon die link geplaatst zonder commentaar.

En bij deze: ?

:mrgreen:

User avatar
Muug
Posts: 11753
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Rondje Condroz doen nu zaterdag 12 juni

Post by Muug »

:thumbsup:

User avatar
Muug
Posts: 11753
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Rondje Condroz doen nu zaterdag 12 juni

Post by Muug »

Uiteindelijk wat gaan verloren rijden regio Dour. :thumbsup:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Rondje Condroz doen nu zaterdag 12 juni

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 12 Jun 2021 23:07 Uiteindelijk wat gaan verloren rijden regio Dour. :thumbsup:
Da's nog niet de Condroz, maar alla : wel wat schoon wegskes daar ook ... "La Frontière" gepasseerd :?: En uw duiven gelost in Quiévrain :?: ;) :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11753
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Rondje Condroz doen nu zaterdag 12 juni

Post by Muug »

Gewoon in BE gebleven hoor. :thumbsup:

Post Reply