BMW's
BMW's
vandaag achter een Ssangyong Rodius gereden, euh excuseer, een BMW X7
wat een mottige auto's maken die soms toch en de bestaansreden ontgaat me soms ook compleet tenzij het de expliciete bedoeling is ze in de markt te zetten als patserbak, als de-mijne-is-groter-dan-de-jouwe
meest flagrante voorbeeld wat dat betreft voor mij is toch de X6 ; nooit begrepen wat ze daarmee eigenlijk willen, buiten een variant op de X5 die er wat dynamischer moet uitzien
stommen en lilekken otto, wat mij betreft
zo'n X7 is ook zo'n bakbeest heb ik vandaag dan gezien, groter nog en zeker niet mooi
enfin, ze doen maar voort, die dingen verkopen blijkbaar relatief goed maar zeker niet aan mij besteed
wat een mottige auto's maken die soms toch en de bestaansreden ontgaat me soms ook compleet tenzij het de expliciete bedoeling is ze in de markt te zetten als patserbak, als de-mijne-is-groter-dan-de-jouwe
meest flagrante voorbeeld wat dat betreft voor mij is toch de X6 ; nooit begrepen wat ze daarmee eigenlijk willen, buiten een variant op de X5 die er wat dynamischer moet uitzien
stommen en lilekken otto, wat mij betreft
zo'n X7 is ook zo'n bakbeest heb ik vandaag dan gezien, groter nog en zeker niet mooi
enfin, ze doen maar voort, die dingen verkopen blijkbaar relatief goed maar zeker niet aan mij besteed
Re: BMW's
is hier toch het subforum mbt auto's, niet ?
dit viel me vandaag op toen ik er zo een zag rijden
en ja, het was ook om op BMW te kappen , die zullen daar wel tegen kunnen gezien de verkoopcijfers
als je wil, kan ik ook nog wel de afzichtelijke grille vermelden van hun recentste modellen, getrouw het adagio 'hoe groter/opzichtiger, hoe beter'
merci Muug voor de morele steun
- den Bullet
- Posts: 1481
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: BMW's
Ik heb niks met (huidige) vierwielers; een noodzakelijk kwaad dat op geen orgel meer trekt
Een camionette, tot daar aan toe; da's tenminste nog nuttig (daarom dat ik er twee heb).
En voor een schoon auto-exemplaar heb ik geen plaats; anders stond er hier allang (terug) ne Saab 96 (of nog liever 95).
Een camionette, tot daar aan toe; da's tenminste nog nuttig (daarom dat ik er twee heb).
En voor een schoon auto-exemplaar heb ik geen plaats; anders stond er hier allang (terug) ne Saab 96 (of nog liever 95).
Re: BMW's
ah, eindelijk nog eens een topic waarin we BMW's mogen bashen.
Goe bezig Mario
Al zijn ze lang niet meer de primus inter pares om mottige kweddelen op 't straat te dumpen want schone auto's rijden er de dag van vandaag niet meer rond. Eigenlijk zouden al die fabrikanten een megaboete moeten krijgen wegens het lozen van grof vuil
Enne, Mario, geef nu eerlijk toe: uwe Maserati was toch ook niet moeders mooiste hé?
Goe bezig Mario
Al zijn ze lang niet meer de primus inter pares om mottige kweddelen op 't straat te dumpen want schone auto's rijden er de dag van vandaag niet meer rond. Eigenlijk zouden al die fabrikanten een megaboete moeten krijgen wegens het lozen van grof vuil
Enne, Mario, geef nu eerlijk toe: uwe Maserati was toch ook niet moeders mooiste hé?
lou tems passo
passo lou ben
Boo Ya
sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant
passo lou ben
Boo Ya
sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant
Re: BMW's
die eer laat ik aan u over, je hebt precies behoefte aan compensatie
ga gerust uw gang, misschien leer ik er iets van
neen, da's waar
straf dat jij dat (nog) weet ! en ik kan u geen ongelijk geven
een Ghibli I was een betere keuze geweest
een GranTurismo of zelfs een 3200 met bananenlichten heb ik me helaas nooit kunnen aanschaffen
- TuttoTerreno
- Motorzot
- Posts: 1243
- Joined: 30 Apr 2019 14:08
Re: BMW's
maserati diesel is anders ook wel cult.
helaas geen trekhaak voor te vinden, dat zou het helemaal Cult maken.
Ooit koop ik ne porsche diesel met trekhaak, als enige overblijvend Cult alternatief.
helaas geen trekhaak voor te vinden, dat zou het helemaal Cult maken.
Ooit koop ik ne porsche diesel met trekhaak, als enige overblijvend Cult alternatief.
Re: BMW's
Helaba Koene, 't is niet de bedoeling om op mijne kap te zitten, alleen op die van de BMW rijders hé.... eeuuhhh de BMW "auto" rijders bedoel ik...
Kijk, we zijn het jaar 1999, rij ik met een prachtige Opel Calibra met 3 kids op de achterbank, om te ontdekken begin jaar 2000 dat vrouwlief opnieuw een kindje verwacht, 4 bengels achterin een Opel Cailbra? Neen dat lukt niet meer. Welk auto kun je anno 2000 kopen waar 6 personen in geraken, goed uitgerust is en toch betaalbaar blijft en vooral niet op een camionette gelijkt.. dan kwamen we uit bij de Multipla. Dat is zo'n auto, either you love it or you hate it.... Hij was voldoende ruim, zeer praktisch, heel goede motor en aangenaam rijden, toch 7 mooie jaren mee gehad, de oudsten was toen alleen gaan wonen en ik kon mezelf weer een deftige sedan kopen.
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Re: BMW's
Bof, les goûts et les couleurs.... Er zijn minder elegante auto's gebouwd, sommigen plaatsen dat onder de noemer "een spuuglelijk hok". Wel lastig als ge daar een probleem mee hebt omdat ge zelf zo een auto gehad hebt... Maar het ging inderdaad om BMW's....
Re: BMW's
oh, bij mij ook hoor ; een aantal modellen uit de jaren '60 (een 507 (cabrio)) bijvoorbeeld of ook de oer-M3 uit de tweede helft van de jaren '80 (zal wel met jeugdnostalgie te maken hebben)
de 5-reeks uit de jaren '70 is ook niet mis, of de opvolger ervan
en de 635csi, yummie (en mogelijk het toenmalig equivalent van wat ik hier afkeur, maar dat was ten minste een sierlijke auto)
Re: BMW's
Van mij mag je de Bentley Bentayga ook vermelden, hier rijden er een paar rond en lijkt mij toch een van de duurste en tegelijk mottigste jeeps die ooit is uitgebracht.Mario wrote: ↑20 Jul 2021 11:43 vandaag achter een Ssangyong Rodius gereden, euh excuseer, een BMW X7
wat een mottige auto's maken die soms toch en de bestaansreden ontgaat me soms ook compleet tenzij het de expliciete bedoeling is ze in de markt te zetten als patserbak, als de-mijne-is-groter-dan-de-jouwe
meest flagrante voorbeeld wat dat betreft voor mij is toch de X6 ; nooit begrepen wat ze daarmee eigenlijk willen, buiten een variant op de X5 die er wat dynamischer moet uitzien
...
Ergens kan ik het wel begrijpen dat die constructeurs zo'n reuzejeeps maken, Porsche is ooit tot de conclusie gekomen dat zowat elke eigenaar van een 911 nog een twee grote wagen in de garage staan had en dat die tweede wagen meestal een jeep was, daarom zijn ze ooit begonnen met de Cayenne omdat ze liever hadden dat die wagen ook een Porsche zou zijn, dubbel winst.
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: BMW's
Alweer een referentie naar SsangYong, die X6, de legendarische Actyon. De designers van Ssangyong hadden een coupé SUV bedacht die spuuglelijk was een geen kat mee wou rijden en wat doen die van BMW? Ja, correct, die kopieren dat lelijk onding en maken zelf een coupé SUV. En om de een of andere reden slaat dat aan en kopen mensen dat.
Recent hebben ze dat nog eens overgedaan met die worstvormige achterlichten. Ik weet niet meer welk stylloos Korieaans merk dat het deze keer was waar de designers dachten: "Ja, worsten als achterlichten? Cool" En designers bij BMW zijn het gaan kopieren. Met succes, meer succes trouwens als die Koreaanse designers. Vreemd, hangt er een BMW badge op en er zijn mensen die ervoor vallen.
Nog zo een ding. Vroeger was het toch een voorrecht voor BMW rijders om geen pinkers te moeten gebruiken? Waarschijnlijk was er een illustere Koreaans voorganger waarbij het ook niet moest maar dan zonder veel succes. En nu moet dat voor niemand meer. Gewoon links afslaan zonder pinker? Doe maar, zelfs zonder BMW badge. Waar gaan we naartoe tegenwoordig?
Me gusta la moto, me gustas tu.