TUUR 2.0
TUUR 2.0
EINDELIJKtm
Thunderbolts and lightning, waarschijnlijk wraak van mijne kleine italiaan, omdat ik achter gelaten heb, maar op terugweg met ne gloednieuwe moto ( voorzichtig zijn met de nieuwe bandjes in de regen, dit advies tot 3x toe ) toch wel een van de verschrikkelijkste onweders over me heen gekregen.
Ik kan me niet herinneren dat na ne verblindende flits enkele sec later zo'n krakend gedonder me ooit overkomen is, ik schrok er verschrikkelijk van, dacht even dat de Ezeventiene openscheurde
Mijn waterdichte botten kon ik uitgieten, mijn waterdichte broek hangt nu uit te druppen, mijn lang ondergoed en kousen heb ik in rollekes van mijn benen moeten pellen. Juist mijn vest heeft buiten de mouwgaten en kol het water tegen gehouden.
Maar Tuur staat nu in mijn schuur
Thunderbolts and lightning, waarschijnlijk wraak van mijne kleine italiaan, omdat ik achter gelaten heb, maar op terugweg met ne gloednieuwe moto ( voorzichtig zijn met de nieuwe bandjes in de regen, dit advies tot 3x toe ) toch wel een van de verschrikkelijkste onweders over me heen gekregen.
Ik kan me niet herinneren dat na ne verblindende flits enkele sec later zo'n krakend gedonder me ooit overkomen is, ik schrok er verschrikkelijk van, dacht even dat de Ezeventiene openscheurde
Mijn waterdichte botten kon ik uitgieten, mijn waterdichte broek hangt nu uit te druppen, mijn lang ondergoed en kousen heb ik in rollekes van mijn benen moeten pellen. Juist mijn vest heeft buiten de mouwgaten en kol het water tegen gehouden.
Maar Tuur staat nu in mijn schuur
sig nature
Re: TUUR 2.0
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar welk model is dat nu eigenlijk???? Dat lettertype is versc-hri-kkel-ijk slecht te lezen
Nu gaan we eindelijk weer tesamen ritjes kunnen doen!!!!
Merci Bart!
Maar welk model is dat nu eigenlijk???? Dat lettertype is versc-hri-kkel-ijk slecht te lezen
Nu gaan we eindelijk weer tesamen ritjes kunnen doen!!!!
Merci Bart!
Re: TUUR 2.0
Proficiat, Zappa!
Het iets grotere broertje van de mijne.
Maar het is geen R wel de straatversie. Zoals mijn 790.
Vertel eens, welke opties?
Het iets grotere broertje van de mijne.
Maar het is geen R wel de straatversie. Zoals mijn 790.
Vertel eens, welke opties?
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: TUUR 2.0
Mercikes FM !
opties ? Geen, misschien ne middenbok?? misschien quickshifter ?? als die op 1000 eerste onderhoudje gaat ? En een gps steuntje ook.
kroescontrol dat gebruik ik nooit, zelfs niet op mijn of nen anderen zijn auto.
Rally ..... ga ik daar mee offroad gaan ? = nee, behalve die foto naar mijn paarden (hierboven), verschillende weiden door, in de natte zeepklei, die bandjes zijn daar niet voor geschikt. Wel even op offroad gezet, kwestie van dat eens te proberen hé
sig nature
- TuttoTerreno
- Motorzot
- Posts: 1249
- Joined: 30 Apr 2019 14:08
Re: TUUR 2.0
en in uw schuur staat precies ook al nen Duc scrambler
Re: TUUR 2.0
nee die stond in mijn schuur, maar die heb ik achter gelaten en die staat nu in iemand anders schuur. In mijn schuur staat nu alleen naast de kersverse oostenrijker ook nog ne dunnen zweed en in mijn verre weg schuur staat nog een suzy.
sig nature
Re: TUUR 2.0
Proficiat Zappa, daar ga je heel veel plezier mee beleven, je doop heb je al gehad dus daar moeten wij niet meer voor zorgen
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Re: TUUR 2.0
Middenbok heb ik laten installeren, maar heb ik nog nooit gebruiktzappa wrote: ↑07 Aug 2021 22:20Mercikes FM !
opties ? Geen, misschien ne middenbok?? misschien quickshifter ?? als die op 1000 eerste onderhoudje gaat ? En een gps steuntje ook.
kroescontrol dat gebruik ik nooit, zelfs niet op mijn of nen anderen zijn auto.
Rally ..... ga ik daar mee offroad gaan ? = nee, behalve die foto naar mijn paarden (hierboven), verschillende weiden door, in de natte zeepklei, die bandjes zijn daar niet voor geschikt. Wel even op offroad gezet, kwestie van dat eens te proberen hé
Ik ben een cc fanaat, maar enkel op snelwegen. Omdat mijn motormaat in Genk woont, kom ik wel veel op snelwegen. Ik zou de cc niet meer willen missen.
En de quickshifter wil ik ook niet meer missen. Die vind ik geweldig.
En misschien een topkoffer, om uw commissies in kwijt te kunnen?
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: TUUR 2.0
Dat doet mij denken aan de werkplaats van De Smet in Waregem...
Proficiat trouwens
Once u go orange u never go back (dat zou hier ook nog wel eens ooit het geval kunnen zijn )....
Proficiat trouwens
Once u go orange u never go back (dat zou hier ook nog wel eens ooit het geval kunnen zijn )....
Nil volentibus arduum
Re: TUUR 2.0
Merci!
Yep Desmet, moest er geen corona zijn hij had me waarschijnlijk in zijn armen gesloten en geknuffeld eindelijk het verloren schaap is terug
De enigste ook die me met respect behandelde, wel een offerte maakte, of niet probeerde me ne 790 aan te smeren en me dan maar proberen wijs maken dat de 890 op die 100cc niks anders is en wel duurder, maar ja als je van de 790 nog 10 staan hebt en iedereen wil ne 890, zou ge voor minder proberen die onnozele trien wat anders in de handen te duwen?
sig nature
Re: TUUR 2.0
Wel, imho zou ik direct gaan voor een 790 met korting.zappa wrote: ↑08 Aug 2021 19:24 De enigste ook die me met respect behandelde, wel een offerte maakte, of niet probeerde me ne 790 aan te smeren en me dan maar proberen wijs maken dat de 890 op die 100cc niks anders is en wel duurder, maar ja als je van de 790 nog 10 staan hebt en iedereen wil ne 890, zou ge voor minder proberen die onnozele trien wat anders in de handen te duwen?
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: TUUR 2.0
zal ik u 't adres doorgeven? Zelf vond ik de korting niet genoeg om me over de streep te trekken en het aalmoesje voor mijn aangeboden motor ter overname.F M wrote: ↑08 Aug 2021 21:59Wel, imho zou ik direct gaan voor een 790 met korting.zappa wrote: ↑08 Aug 2021 19:24 De enigste ook die me met respect behandelde, wel een offerte maakte, of niet probeerde me ne 790 aan te smeren en me dan maar proberen wijs maken dat de 890 op die 100cc niks anders is en wel duurder, maar ja als je van de 790 nog 10 staan hebt en iedereen wil ne 890, zou ge voor minder proberen die onnozele trien wat anders in de handen te duwen?
Waarschijnlijk is dit de laatste motor die ik me koop, dus ineens maar nen euro5 nemen zeker?
sig nature
Re: TUUR 2.0
Proficiat met de aanwinst, kan niet anders als dat dit een betere match is voor jou dan de scrambler!
Veel plezier ermee en hou hem niet té proper he
Veel plezier ermee en hou hem niet té proper he