Mijn kms vorig jaar

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Stefke
Posts: 2914
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by Stefke »

Droopy wrote: 03 Jan 2022 10:58 het laagste cijfer in 20 jaar denk ik. :oops:
met ergens rond de 48000km kom ik dan weer aan het hoogste aantal in de afgelopen 25 jaar. Vreemd want ik het heb gevoel dat het en rustig jaar was. :?
Ik had zelfs tijd voor een plezierritje 8-)
Image

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by den Bullet »

Stefke wrote: 03 Jan 2022 11:29 Image
Da 's voor augustus :P 8-)

User avatar
Stefke
Posts: 2914
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by Stefke »

den Bullet wrote: 03 Jan 2022 11:43 Da 's voor augustus :P 8-)
Ik hoop het want de organisatie heeft toch serieuze klappen gekregen afgelopen 2 jaar... :(

User avatar
Schussboelie
Posts: 485
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by Schussboelie »

Stefke wrote: 03 Jan 2022 11:29met ergens rond de 48000km kom ik dan weer aan het hoogste aantal in de afgelopen 25 jaar. Vreemd want ik het heb gevoel dat het en rustig jaar was. :?
Ik had zelfs tijd voor een plezierritje 8-)
Image
As ge met drie moto's tegelijk rijdt is het moeilijk om aan veel kilometers te geraken! :whistling:
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by den Bullet »

Stefke wrote: 03 Jan 2022 11:49
Ik hoop het want de organisatie heeft toch serieuze klappen gekregen afgelopen 2 jaar... :(
Volgens de CRMB zelf is het dit jaar toch weer feest!

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by F M »

Muug wrote: 03 Jan 2022 09:59
F M wrote: 03 Jan 2022 09:29 Tja, als zelfs de forumadministrator niet goed kan quoten, waar gaat het naartoe? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:?:
Kijk eens goed, 't is Werner die altijd IN de quote van een ander zijn antwoord typt. :)
Dus 't is hem die zichzelf Nestor noemt. En ik qoute dat niet, ik antwoord erop. ;)
Laps, dacht ik de administrator eens bij zijn lurven te kunnen pakken, blijkt dat ik zelf verkeerd zag. :oops:

Mea Culpa
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by Muug »

F M wrote: 03 Jan 2022 16:21
Muug wrote: 03 Jan 2022 09:59
:?:
Kijk eens goed, 't is Werner die altijd IN de quote van een ander zijn antwoord typt. :)
Dus 't is hem die zichzelf Nestor noemt. En ik qoute dat niet, ik antwoord erop. ;)
Laps, dacht ik de administrator eens bij zijn lurven te kunnen pakken, blijkt dat ik zelf verkeerd zag. :oops:

Mea Culpa
't is niets manneke 8-)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by OzzePaa »

Na z'n eindejaarstotter in 2020 is Den Blaawe Geschelpte pas half maart weer kunnen beginnen bollen, zodat die z'n tellerke van 127.500 naar slechts nipt 134.500 geklommen is :roll:
Gertruud heeft, ook begin vorig jaar, en dit na 155.000km's maar een weekske in haren blote gestaan voor een nieuw koppeling, zodat ik daarnet nie echt verschoot om 166.760 te noteren ;) :rayof:
Voor de gemoedsrust tel ik dan nu toch ook niet precies naar wat dat plezierke allemaal weer aan drinkgelag gekost heeft ... ;) :mrgreen: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by Werner »

Muug wrote: 03 Jan 2022 10:31
Werner wrote: 03 Jan 2022 10:16 maar ik weet dan ook wel meer van een moto(r) af dan van een stomme PC :lipsrsealed2:
Lol, ge zijt niet de enigste. En dat ligt niet aan uw IQ. Er zijn genoeg dokters en advocaten en andere hooggeleerden voor wie een pc een zwarte doos is. Dus ge hoeft geen minderwaardigheidscomplex te hebben.

Kleine tip ivm quoten: zie dat uw tekst buiten deze twee woordjes valt:

Code: Select all

[quote]

Code: Select all

[/quote]
:thumbsup:
Blij dat het niet aan mijn IQ ligt.
Ook qua complexen ben ik redelijk gerustgesteld doch ik erger mij aan het feit dat ik er
niet (meer) in slaag om op een treffelijke manier een antwoord te plaatsen :furious3:
Versnelde aftakeling zeker?

User avatar
Schussboelie
Posts: 485
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by Schussboelie »

Werner wrote: 04 Jan 2022 09:02
Muug wrote: 03 Jan 2022 10:31
Lol, ge zijt niet de enigste. En dat ligt niet aan uw IQ. Er zijn genoeg dokters en advocaten en andere hooggeleerden voor wie een pc een zwarte doos is. Dus ge hoeft geen minderwaardigheidscomplex te hebben.

Kleine tip ivm quoten: zie dat uw tekst buiten deze twee woordjes valt:

Code: Select all

[quote]

Code: Select all

[/quote]
:thumbsup:
Blij dat het niet aan mijn IQ ligt.
Ook qua complexen ben ik redelijk gerustgesteld doch ik erger mij aan het feit dat ik er
niet (meer) in slaag om op een treffelijke manier een antwoord te plaatsen :furious3:
Versnelde aftakeling zeker?
Maar kijk!! Het is gelukt!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :rayof: :ricky: :w00t:
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

User avatar
Schussboelie
Posts: 485
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by Schussboelie »

Terug on-topic, als ik er vorig jaar 3000 gedaan heb zal 't veel zijn.
De enduro heb ik drie keer buiten gehaald en verkocht.
Woon-werk is weggevallen door corona (rustiger op de baan dus meer met de auto) en een pied-à-terre korter bij 't werk.
Fun-ritten geminimaliseerd (2 stuks?) door tijdsgebebrek en een botsingske begin mei.
Al een sjans da'k nog een week ben gaan rijden op de Frans-Italiaanse grens of het had nog erger geweest... :oops:
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by F M »

Schussboelie wrote: 04 Jan 2022 09:21 Al een sjans da'k nog een week ben gaan rijden op de Frans-Italiaanse grens of het had nog erger geweest... :oops:
Awel, ook bij mij een chance dat ik een motorreis gedaan heb. Ik denk dat ik maar een 3 of 4 ritjes op het hele seizoen gemaakt heb. Een triestig record in mijn motorloopbaan... :cry:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by Muug »

Schussboelie wrote: 04 Jan 2022 09:21 Terug on-topic, als ik er vorig jaar 3000 gedaan heb zal 't veel zijn.
De enduro heb ik drie keer buiten gehaald en verkocht.
Woon-werk is weggevallen door corona (rustiger op de baan dus meer met de auto) en een pied-à-terre korter bij 't werk.
Fun-ritten geminimaliseerd (2 stuks?) door tijdsgebebrek en een botsingske begin mei.
Al een sjans da'k nog een week ben gaan rijden op de Frans-Italiaanse grens of het had nog erger geweest... :oops:
Oesje! :(
Die Cocoricorando is dan ook helemaal niet meer doorgegaan? :?
Zelf sta ik te springen om er aan deel te nemen, maar gezien mijn rechterschouder zal ik maar wachten met mij in te schrijven. :roll:
Ik mag trouwens ook nog blij zijn dat ik met de GS een weekske door de Vogezen gereden heb. :thumbsup:

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by petervdc »

Rond de 7000.
Een mindervoud van "vroeger", maar nog altijd voldoende om de 1190 te houden !
Keep going

User avatar
FransST
Posts: 67
Joined: 20 Aug 2016 00:06

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by FransST »

Ik heb in 2021 toch nog 6560 km gereden met de motor. Maar een paar ritten van een hele dag, meestal maar een middag. Toch beter dan 2020 toen ik ruim 5600 km heb gereden.
Voor deze afstand gebruikte de motor 360 l benzine ( meestal E10, soms E5, maar dat leverde alleen een hogere literprijs op, geen lager verbruik) , wat neerkomt op 1 ltr op 18,2 km oftewel zo'n 5,5 l op 100 km.
De prijs van die benzine varieerde nogal: in januari € 1,27 /liter, in juni € 1,44 / liter en eind dec. € 1,57liter.
Hopelijk kan ik dit jaar weer wat meer km's maken.

Frans.
Nog steeds met een sprint ST 1050 en Zumo XT.

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by Mario »

FransST wrote: 04 Jan 2022 21:48 Ik heb in 2021 toch nog 6560 km gereden met de motor. Maar een paar ritten van een hele dag, meestal maar een middag. Toch beter dan 2020 toen ik ruim 5600 km heb gereden.
Voor deze afstand gebruikte de motor 360 l benzine ( meestal E10, soms E5, maar dat leverde alleen een hogere literprijs op, geen lager verbruik) , wat neerkomt op 1 ltr op 18,2 km oftewel zo'n 5,5 l op 100 km.
De prijs van die benzine varieerde nogal: in januari € 1,27 /liter, in juni € 1,44 / liter en eind dec. € 1,57liter.
Hopelijk kan ik dit jaar weer wat meer km's maken.

Frans.
rij je nog steeds met een Triumph, Frans ?

Boysnoize
Posts: 62
Joined: 11 Jun 2021 08:05
Location: Kluisbergen

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by Boysnoize »

Ik heb zojuist de tienduizend gehaald vlak voor de winter!
maar ik heb m'n rijbewijs pas van 19 Augustus 2020 dus er zitten wel wat kilometers van vorig jaar nog bij..
maar goed..

Had verwacht er ondertussen meer te hebben, maar in de vrije tijd met de kindjes thuis lijk ik toch moeilijk alleen weg te raken (voor de grotere toerkes dan toch).

Er zat m'n eerste tweedaagse Ardennen in.. En hopelijk kan ik dit dit jaar nog eens herhalen.. En dan natuurlijk als alles goed gaat rond augustus/september eens een weekje er op uit!

Soit op naar de 20000!
Ps m'n eerste 10000 ongevalvrij, valvrij EN boetevrij! Toch ook iets om content over te zijn :rayof:

Is dit mijn gedacht of heeft iedereen hier meerdere moto's?

Boysnoize
Posts: 62
Joined: 11 Jun 2021 08:05
Location: Kluisbergen

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by Boysnoize »

Stefke wrote: 03 Jan 2022 11:29
Droopy wrote: 03 Jan 2022 10:58 het laagste cijfer in 20 jaar denk ik. :oops:
met ergens rond de 48000km kom ik dan weer aan het hoogste aantal in de afgelopen 25 jaar. Vreemd want ik het heb gevoel dat het en rustig jaar was. :?
Ik had zelfs tijd voor een plezierritje 8-)
Image
Delen door 365 maakt een gemiddelde van 131, 5 per dag :shock:
Stevig :grin:

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by Koeno »

Ik denk dat daar bij Stefke ook zijn rijschoolinstructeurkilometers bijzitten?
of ben ik mis?

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Mijn kms vorig jaar

Post by F M »

Dat veronderstel ik ook.

En wat dat meerdere moto's per forumlid betreft, er zijn er inderdaad wel een aantal. Er zijn er hier zelfs die één motor hebben per land waar ze wonen :mrgreen: .

Maar er zijn ook uitzonderingen met maar één motor, zoals ik. :)
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply