Even voorstellen

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Even voorstellen

Post by Tom Twin »

Goeie avond allemaal,

Ik ben nieuw hier. Ik rij sinds afgelopen zaterdag met een Africa Twin 2022 en ben daar heel gelukkig van geworden. Vroeger nog gereden met een V-twin, een paar monocylinders en wat triples maar nu dus voor de eerste keer met een tweecilinder in lijn.

Ik kwam op youtube een tof filmke tegen over cilinder configuraties van een mens die wel meer interessante filmkes maakt. https://www.youtube.com/watch?v=a9ZFZABaLbg. Sorry als die vent zijn filmkes al 38 keer gepost zijn, Als dat hier al achterdertig keer gepost zijn, vermits ik nieuw ben, kan ik dat niet weten.

Verder heb ik een groot bakkes en neem ik alles heel serieus.

Ik heb ook een meervoudige persoonlijkheid en een helm die matcht met de kleuren van mijn moto: wit, blauw en rood. Zoals de Franse vlag maar dat is niet relevant.
Me gusta la moto, me gustas tú.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Even voorstellen

Post by Tom Thumper »

Je liegt, jij hebt vroeger toch nog met een Super Ténéré gereden? De bitch, dat ding dat zoop en dan zwabberend over de autostrade reed? Dat was toch ook een tweecilinder in lijn van 750 cc?
Me gusta la moto, me gustas tu.

Tom Triple
Posts: 240
Joined: 05 Oct 2010 07:06

Re: Even voorstellen

Post by Tom Triple »

Welkom hier! Ik heet ook Tom maar heb geen moto meer, mijn laatste een Triumph Tiger Explorer XC is zaterdag verkocht. Mij ga je hier niet meer al te veel tegenkomen.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: Even voorstellen

Post by Tom Twin »

Tom Thumper wrote: 28 Feb 2022 16:53 Je liegt, jij hebt vroeger toch nog met een Super Ténéré gereden? De bitch, dat ding dat zoop en dan zwabberend over de autostrade reed? Dat was toch ook een tweecilinder in lijn van 750 cc?
Ja, maar de bitch telt niet echt mee, die heb ik maar een maand of 3 in huis gehad.
Me gusta la moto, me gustas tú.

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: Even voorstellen

Post by Tom Twin »

Tom Triple wrote: 28 Feb 2022 16:57 Welkom hier! Ik heet ook Tom maar heb geen moto meer, mijn laatste een Triumph Tiger Explorer XC is zaterdag verkocht. Mij ga je hier niet meer al te veel tegenkomen.
Bedankt! Ga je die loodzware Tiger niet te hard missen? :dontknow:
Me gusta la moto, me gustas tú.

User avatar
Blackbert
Posts: 3442
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Even voorstellen

Post by Blackbert »

Ik heb die nog allemaal gekend, die Tommekes. Moeilijk te zeggen welke den tofste was.
Ooit nog met ene in hetzelfde bed mogen liggen zelfs, voor wat hoognodige rust onderweg.
Dan was er nog ene, Tom Diesel, maar die is niet lang gebleven.

Maar kom, Tom Twin, wellekom. :ricky:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11770
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Even voorstellen

Post by Muug »

Handig zo, als ge met zovelen bent. Dan heb je niemand anders meer nodig.

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: Even voorstellen

Post by Tom Twin »

Muug wrote: 28 Feb 2022 18:04 Handig zo, als ge met zovelen bent. Dan heb je niemand anders meer nodig.
Maar soms ook een beetje verwarrend, gelukkig dat ze allemaal dezelfde voornaam hebben.
Me gusta la moto, me gustas tú.

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: Even voorstellen

Post by Tom Twin »

Blackbert wrote: 28 Feb 2022 17:24 Ik heb die nog allemaal gekend, die Tommekes. Moeilijk te zeggen welke den tofste was.
Ooit nog met ene in hetzelfde bed mogen liggen zelfs, voor wat hoognodige rust onderweg.
Dan was er nog ene, Tom Diesel, maar die is niet lang gebleven.

Maar kom, Tom Twin, wellekom. :ricky:
Dat was een schoon reisje, binnenland van Portugal in het vroege voorjaar, alle bloemekes stonden daar open. Dan reden we over een gele berg, de volgende was dan weer wit of blauw. Zo schoon! En gezwommen dat we hebben! :lol: :lol: :lol:

Toch wel een van de trafste motomomenten, die Ténéré die daar aan het zwemmen was en een beetje later sprong dan nog een Honda CRF (?) achterna. Zalig en die Fiona heb ik nog eens tegen mogen komen in Albanië, dat was opnieuw een waarlijk genoegen.
Me gusta la moto, me gustas tú.

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Even voorstellen

Post by F M »

Welkom Tom Twin ! En proficiat met de AT ! :thumbsup:

Als je nog een gps nodig hebt op je twin, ik kan een Garmin Zumo XT aanbevelen!

:peepwall:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Even voorstellen

Post by duibhce Kaelann »

F M wrote: 28 Feb 2022 19:05 Als je nog een gps nodig hebt op je twin, ik kan een Garmin Zumo XT aanbevelen!
kunt ge toevallig ook goeie sleutelhangers aanraden? :lipsrsealed2:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: Even voorstellen

Post by Tom Twin »

duibhce Kaelann wrote: 28 Feb 2022 19:13
F M wrote: 28 Feb 2022 19:05 Als je nog een gps nodig hebt op je twin, ik kan een Garmin Zumo XT aanbevelen!
kunt ge toevallig ook goeie sleutelhangers aanraden? :lipsrsealed2:
Kan een Zumo dan niet als sleutelhanger gebruikt worden? Nu dacht eindelijk een bruikbare toepassing gevonden te hebben voor die dingen'.
Me gusta la moto, me gustas tú.

Stoffel
Posts: 479
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Even voorstellen

Post by Stoffel »

Welkom! Proficiat met de Africa Twin :)
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Even voorstellen

Post by zappa »

Blackbert wrote: 28 Feb 2022 17:24 Ik heb die nog allemaal gekend, die Tommekes. Moeilijk te zeggen welke den tofste was.
Ooit nog met ene in hetzelfde bed mogen liggen zelfs, voor wat hoognodige rust onderweg.
Dan was er nog ene, Tom Diesel, maar die is niet lang gebleven.

Maar kom, Tom Twin, wellekom. :ricky:
Ik heb met Tom Vodka ook ééns op de zelfde kamer gele(d)gen, ééns !! :shock: zijn imitaties van straalmotoren was er echt over, "TOM DRAAAAAIDTTTT U !! " en toen werd het Tom dieselschip :roll:
Chance dat zijn imitatie van den Ivan Rebroff 's Kalinka me wel kon bekoren, incl het dansje :rayof:

Maar zeker welkom Tom Twin, :grin: met uw mooie mooie motor in drie kleur, die ene mug die zich tegen je AT te pletter heeft gevlogen zal ook een seconde vol bewondering aan het staren geweest zijn.
sig nature

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: Even voorstellen

Post by Tom Twin »

Lap, gaan we nu ineens alle bedgeheimen op tafel gooien?
Me gusta la moto, me gustas tú.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Even voorstellen

Post by OzzePaa »

Ook vanharte welgekomen Tom Twin :!: 8-) Zo op één Thumperbeen kunde toch niet lang blijven staan, op Tripple poten weet je soms niet welke eerst vooruitzetten en Tom Quadruple zou zelfs niet uit te spreken zijn ... Twin legs is the best :!:
Hoe ze er ook bij staan, hangen of liggen ;)
Schoon apparaat in schoon kleurkes en van die schoon gouden zjanten 8-) :thumbsup: ...
Ister éne geworden waar ze aan het rechterhandvat een hendeltje vergeten zijn, of mag uw linkergroteteen nog spelen met een exemplaar in zijn nabijheid :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: Even voorstellen

Post by Tom Twin »

OzzePaa wrote: 28 Feb 2022 22:53 Ook vanharte welgekomen Tom Twin :!: 8-) Zo op één Thumperbeen kunde toch niet lang blijven staan, op Tripple poten weet je soms niet welke eerst vooruitzetten en Tom Quadruple zou zelfs niet uit te spreken zijn ... Twin legs is the best :!:
Hoe ze er ook bij staan, hangen of liggen ;)
Schoon apparaat in schoon kleurkes en van die schoon gouden zjanten 8-) :thumbsup: ...
Ister éne geworden waar ze aan het rechterhandvat een hendeltje vergeten zijn, of mag uw linkergroteteen nog spelen met een exemplaar in zijn nabijheid :?:
Het is er een met een manuele bak. Ik had een testrit gedaan met een automaat. Enerzijds deed me dat erg denken een de Peugeot Vandenbaas met een automatische bak. Dat is goed, daar valt niks op aan te merken maar toch... En omdat ik er maar niet in slaag om kilo's te verliezen, had ik besloten dat mijn moto dat dan maar moest doen. Vandaar een manuele.
Me gusta la moto, me gustas tú.

User avatar
Muug
Posts: 11770
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Even voorstellen

Post by Muug »

OzzePaa wrote: 28 Feb 2022 22:53 Tom Quadruple zou zelfs niet uit te spreken zijn ...
Tom of Tommi Quattro :thumbsup:

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Even voorstellen

Post by F M »

OzzePaa wrote: 28 Feb 2022 22:53 Ister éne geworden waar ze aan het rechterhandvat een hendeltje vergeten zijn
Leveren ze ook AT's zonder voorrem? :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

Verkoopt dat goed?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3442
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Even voorstellen

Post by Blackbert »

F M wrote: 01 Mar 2022 10:36
OzzePaa wrote: 28 Feb 2022 22:53 Ister éne geworden waar ze aan het rechterhandvat een hendeltje vergeten zijn
Leveren ze ook AT's zonder voorrem? :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

Verkoopt dat goed?
Zoals een van al die Tommen ooit eens zei: "remmen is voor jeanetten". 8-)
Tuurlijk verkoopt dat, er is voor alles een niche.
grease up your baby for a ball on the hill

Post Reply