vanmorgen upgrade gedaan

Lees hier wat de beheerder van het forum te zeggen heeft.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

vanmorgen upgrade gedaan

Post by Muug »

Omdat mijn werkgever mij te weinig werk geeft
omdat er te weinig werk is dat ik zelf kan nemen
omdat ik mij thuis zit te vervelen
omdat ik zo stilaan mij zo hard verveel dat ik stilaan begin te denken om een andere job te zoeken (met meer werk, stel u voor :pillepalle: )
omdat ik toch iets nuttigs wou doen
heb ik vanmorgen een upgrade van de phpbb gedaan van dit forum.
Er zouden dus wat bugs dood moeten zijn.
Nu zouden mensen opnieuw in staat moeten zijn om zelf hun wachtwoord te wijzigen, bvb.

Meer info over bugs: https://nl.wikipedia.org/wiki/Bug_(technologie)

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: vanmorgen upgrade gedaan

Post by Tom Twin »

Muug wrote: 16 Jun 2022 12:45 omdat ik zo stilaan mij zo hard verveel dat ik stilaan begin te denken om een andere job te zoeken (met meer werk, stel u voor :pillepalle: )
Been there, done that en geen minuut spijt van gehad. Niks zo erg als je vervelen en je niet zinvol te voelen op je werk. En dingen die ik tussendoor deed die ik wel plezant vind, waren zelfs niet meer plezant, dat werd een soort tijdverdrijf. Voor mij was dat echt geen gezonde situatie. Nu terug een andere job met veel werk en veel verantwoordelijkheid dat ik haast geen tijd heb voor mijn hobby's maar dat neem ik er graag bij. 40 uren per week met je vingers liggen draaien. Daar is tijd te kostbaar voor.

En dan moet je weten dat er in "den IT" werk met hopen is. Daar moet toch iets te vinden zijn dat je interesseert? Ik ben ook wel niet meer actief in de IT maar een drastische verandering is ook niet voor de hand liggend. Misschien voor second best gaan, iets dat je toch wat voldoening geeft al is het niet echt de droomjob van je leven maar iets dat wel ok is en waar je een goeie boterham mee verdient? Moet toch te vinden zijn? https://be.indeed.com/jobs?q=ict&l=Oost ... 904b320041
Me gusta la moto, me gustas tú.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: vanmorgen upgrade gedaan

Post by Muug »

Dat i-mens jobke heb ik al zien passeren inderdaad. Tijdelijk contract blijkbaar. Been there, done that, een 20 jaar geleden, een contract van twee jaar toen, sorry, maar dat nooit meer. :(

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: vanmorgen upgrade gedaan

Post by den Bullet »

Tom Twin wrote: 16 Jun 2022 15:46... Niks zo erg als je vervelen en je niet zinvol te voelen op je werk.

...
... of (verplicht) thuis :roll:

Vorige en deze week geen oproep gekregen; volgende week dinsdag en donderdag (eindelijk) terug op pad met de Focus Cruiser.
Nu ja, als er niet te veel werk is hebben ze genoeg vaste chauffeurs en worden de "interim-oudjes" niet ingeschakeld. Nogal wiedes.
Maar het drukste seizoen komt er aan (vakanties = meer paspoorten en kids-eId ...).

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: vanmorgen upgrade gedaan

Post by TuttoTerreno »

De bug "wrong format, submit..."heeft de update met glans overleefd
:furious3:

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: vanmorgen upgrade gedaan

Post by TuttoTerreno »

met google chrome is er een layout probleem... forum pagina's worden niet tegoei getoond.

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: vanmorgen upgrade gedaan

Post by petervdc »

beter te rustig dan te druk, toch
Keep going

Post Reply