Chimay

Voor alle mogelijke klap en achterklap over races en circuits, motorkoers en motorcross.
Post Reply
User avatar
Stefke
Posts: 2896
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Chimay

Post by Stefke »

Chimay Classic Races. Het was alweer een geweldig weekend! Op naar Gedinne in augustus!

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Chimay

Post by Marsman »

Stefke wrote: 20 Jul 2022 23:11 Chimay Classic Races. Het was alweer een geweldig weekend! Op naar Gedinne in augustus!
't zou kunnen dat ik daar ook eens kom piepen. Tenminste, als ik niet in Wespelaar blijf hangen....
;) :mrgreen:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
den Bullet
Posts: 1475
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Chimay

Post by den Bullet »

Stefke wrote: 20 Jul 2022 23:11 Chimay Classic Races. Het was alweer een geweldig weekend! Op naar Gedinne in augustus!
Inderdaad geweldig! Weer overvloedig Engelse piloten aanwezig en ouwe getrouwen tegengekomen 8-)

One bij family ...

Spijtig van de vele rode vlaggen; dat zal aan de vlamdrang gelegen hebben, vermoed ik :?

Verslag van Télésambre

User avatar
Stefke
Posts: 2896
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Chimay

Post by Stefke »

Dit weekend kunnen we ons weer vergapen aan schone dinges in Chimay! Ik kijk er naar uit!

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
den Bullet
Posts: 1475
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Chimay

Post by den Bullet »

Stefke wrote: 12 Jul 2023 10:05 Dit weekend kunnen we ons weer vergapen aan schone dinges in Chimay! Ik kijk er naar uit!
Ah non peut-être 😎

Was nog aan 't twijfelen wegens de rugpijn en sinds een dikke week heuppijn, maar de kiné heeft mij vorige maandag weer moed gegeven (wel met wandelstokske).

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Chimay

Post by petervdc »

Schoon foto's !
Keep going

User avatar
Stefke
Posts: 2896
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Chimay

Post by Stefke »

Het werd een weekend dat blijft nazinderen. Helaas, omdat er zondag kort na elkaar twee zware ongevallen gebeurden met telkens een dodelijk slachtoffer. Dat komt hard aan in dat kleine wereldje waar iedereen iedereen kent en men voor het plezier wedstrijdjes rijdt. Ik heb zelden zoveel verslagenheid en verdriet gezien. :cry:
Het is ook jammer dat na jaren stilte het evenement vandaag weer eens de pers haalt omdat er twee slachtoffers zijn gevallen. :furious3:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Chimay

Post by Muug »

Altijd hetzelfde eh. Alleen maar negatief nieuws.
Gelijk bij flitsen. Ze vermelden het aantal overtreders, maar nooit het aantal mensen dat wél onder/aan de limiet zat.

Post Reply