Zin in herstritje door de Dardennen?

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 12 Oct 2022 09:42 Allez speciaal voor FM doen we dan de IST5. Ook als 't regent. :grin:

Om tien uur aan 't vertrekpunt?
Owkee ... den Nr-5 dus :ricky:
Die heb ik al 't meest gereden : 5 keer :tongue: , o.a. in 2019 nog ne keer met de Lietjes omstreeks deze tijd vant jaar 8-)
Maar 't is natuurlijk wel een schoneke :sweetheart: ... en de langste :rayof:

Zal ne keer kijken of in de loop der jaren daar détourkes ingeslopen zijn die het origineel nog een titske meer cachet geven :lipsrsealed2: :geek:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by F M »

Neeeeeeeeeeeeeee, geen detourkes !!!!! :o :o

:mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by Muug »

Ik heb zeker nog de originele. Maar of ik vandaag nog op de pc geraak....

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by OzzePaa »

F M wrote: 12 Oct 2022 19:26 Neeeeeeeeeeeeeee, geen detourkes !!!!! :o :o

:mrgreen:
Geen zorg, FM ... ik kom mee den FJR, dus dat gaat allemaal wel meevallen :angel:
Hieronder GPX-ke met die lichtjes aangepaste versie en tevens het origineel kruimelspoor ...
Die drie korte alternatieve stukskes verteert de KTM op z'n sokken ;) :thumbsup:

P.S. Ik merk net dat ik de dag van de rit zelf (29-10-2011) er niet bij was :o ... wél vééééél KTM's

Image

Naar de Soepbus van PH-4 gaan we helaas tevergeefs zoeken :neutral:
Attachments
IST_5.gpx
(324.91 KiB) Downloaded 150 times
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by Muug »

Hier de originele versie :grin:
en alle bijhorende documentjes :thumbsup:
Last edited by Muug on 17 Oct 2022 14:53, edited 1 time in total.

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by F M »

Muug wrote: 12 Oct 2022 21:42 Hier de originele versie :grin:
en alle bijhorende documentjes :thumbsup:
Het is exact dezelfde track als die op mijn PC.

Het zal zondag waarschijnlijk niet helemaal droog zijn, maar ik ga het erop wagen. Rond 10 uur in Celles, dus. :thumbsup:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by Muug »

Zo, de gpx (track) staat op die Navigator. Moet ik dat nu omzetten naar een "reis"?

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by F M »

Dat moet niet. Als je op zicht op de track wil rijden.
Wil je aanwijzingen, dan ja, omzetten in een reis. Net zoals bij je Zumo. Want deze Navigator is softwarematig een Zumo. Weliswaar zonder de uodates die Zumo's van Garmin krijgen.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by Muug »

Aanwijzingen, jazeker! Mijn ogen zijn zo goed niet als die van Ozzepa.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 15 Oct 2022 08:03 Aanwijzingen, jazeker! Mijn ogen zijn zo goed niet als die van Ozzepa.
Wisselen :?: ;) :lol:

Hoe zit het ivm de inwendige mens morgen ? Gaan we picknicken, of ergens de voetjes onder tafel steken ? Mocht het laatste de voorkeur genieten, tis zo'n 2 uur tot Bouillon ... Als we laatstens 10u30 vertrekken, zou dat een mogelijkheid zijn.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by F M »

Eeuuhh, mijn vrouw heeft al besloten dat ik thuis geen middageten hoef, dus graag ergens iets eten, ja. :oops:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by zappa »

Ja op zondag zal er niet veel open zijn in Frankrijk? Misschien als je net over de grens komt in Bohan?

Mocht ik nu niet vanavond een verplicht en niet onderuit te komen [maar anderzijds vind ik het eigenlijk ook niet zo erg] restaurantbezoek op de planning staan hebben, ik was vandaag reeds doorgereden naar dardennen en morgen ook een stukje mee gereden.
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 15 Oct 2022 16:10 Ja op zondag zal er niet veel open zijn in Frankrijk? Misschien als je net over de grens komt in Bohan?

Mocht ik nu niet vanavond een verplicht en niet onderuit te komen [maar anderzijds vind ik het eigenlijk ook niet zo erg] restaurantbezoek op de planning staan hebben, ik was vandaag reeds doorgereden naar dardennen en morgen ook een stukje mee gereden.
Geniet van het cullinaire annex gezelschapsgebeuren :thumbsup: We zullen efkes aan je denken als de praaaachtige herfstkleuren in de panoramische landschappen onder Dinant en de massaal onder onze wielen opdwarrelende blaadjes voor een evenzeer heerlijke ervaring zorgen ;) :rayof:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by Tom Twin »

Ik besef ten volle dat ik een schoon weer rijder geworden ben. Ik vermoed dat dit te maken heeft met een helm in matching colors. Ik vrees dus dat ik er morgen niet bij zal zijn. Veel plezier voor de stoere binken die de herfst trotseren! Moest ik nu een regenpak in herfstkleuren hebben, het zou een wereld van verschil gemaakt hebben.
Me gusta la moto, me gustas tú.

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by duibhce Kaelann »

Vandaag nog een hoop moeite gedaan om een werkende knipperlichtrelais op de kop te tikken. Het zou zonde zijn om na al dat werk geen ritje te doen. Ik Heb mijn wekker dus wel gezet voor morgen. :ricky:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by OzzePaa »

Tom Twin wrote: 15 Oct 2022 18:14 Ik besef ten volle dat ik een schoon weer rijder geworden ben. Ik vermoed dat dit te maken heeft met een helm in matching colors. Ik vrees dus dat ik er morgen niet bij zal zijn. Veel plezier voor de stoere binken die de herfst trotseren! Moest ik nu een regenpak in herfstkleuren hebben, het zou een wereld van verschil gemaakt hebben.
Een helm in matching colors zouwek nu niet echt een belemmering vinden om wat dreigende onguurheid kwa weersgesteldheid een rol van betekenis aan te meten zenne TT ;) :dontknow:

Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by OzzePaa »

duibhce Kaelann wrote: 15 Oct 2022 18:44 Vandaag nog een hoop moeite gedaan om een werkende knipperlichtrelais op de kop te tikken. Het zou zonde zijn om na al dat werk geen ritje te doen. Ik Heb mijn wekker dus wel gezet voor morgen. :ricky:
We zullen persoonlijk controleren of uw bricolage-werkzaamheden naar volle tevredenheid het beoogde effect teweeg brengen ;) :grin: :thumbsup: :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by F M »

Tom Twin wrote: 15 Oct 2022 18:14 Ik besef ten volle dat ik een schoon weer rijder geworden ben. Ik vermoed dat dit te maken heeft met een helm in matching colors. Ik vrees dus dat ik er morgen niet bij zal zijn. Veel plezier voor de stoere binken die de herfst trotseren! Moest ik nu een regenpak in herfstkleuren hebben, het zou een wereld van verschil gemaakt hebben.
Regenpakken? De enige waargenomen druppels kwamen van het gezever van de deelnemers 😄😄😄
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by Muug »

De afwezigen hadden ongelijk!! :w00t: Wat is het tof om mensen in het echt te ontmoeten! :grin:

Wat een pracht rit, ongelooflijk, nogmaals duizend complimenten voor African!

Verder hebben we geen drup gezien inderdaad. :ricky: Ergens maar goed ook, veel wegen waren al redelijk vet of glad van de bladeren! Desondanks ging het wel goed vooruit denk ik zo :mrgreen:

Op naar de IST4 :rayof:

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by Marsman »

Muug wrote: 16 Oct 2022 19:35 De afwezigen hadden ongelijk!! :w00t: Wat is het tof om mensen in het echt te ontmoeten! :grin:
...en met echt geld betalen
Muug wrote: 16 Oct 2022 19:35 Wat een pracht rit, ongelooflijk, nogmaals duizend complimenten voor African!
Dito
Muug wrote: 16 Oct 2022 19:35 Verder hebben we geen drup gezien inderdaad. :ricky: Ergens maar goed ook, veel wegen waren al redelijk vet of glad van de bladeren! Desondanks ging het wel goed vooruit denk ik zo :mrgreen:
Zeker weten
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

Post Reply