IST4 - zondag 7 mei

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: IST4 - zondag 7 mei

Post by Blackbert »

Marsman wrote: 13 May 2023 22:16 En zo hebben we met plezier en volle overgave de zweedse heks en ollands frenske nog maar eens tevreden gesteld door wat fossiele brandstof te vermoosen en bijhorende koolmonoxide, dioxide, trioxide en andere gassen de lucht in te jagen. How dare you? Do it for our grandchildren! een dikke YUCK FOU Greta & Frans
:rayof: :rayof: :rayof:
De boeren in Soedan die blaadjes uit de bomen moeten schudden omdat hun geiten op de grond niets meer te eten vinden, laten weten blij te zijn dat ge u nog eens geamuseerd hebt. De bewoners van de Fiji-eilanden wiens huis in de zee verdween hebben dat bericht geliked.
grease up your baby for a ball on the hill

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: IST4 - zondag 7 mei

Post by Mario »

Blackbert wrote: 14 May 2023 12:51
Marsman wrote: 13 May 2023 22:16 En zo hebben we met plezier en volle overgave de zweedse heks en ollands frenske nog maar eens tevreden gesteld door wat fossiele brandstof te vermoosen en bijhorende koolmonoxide, dioxide, trioxide en andere gassen de lucht in te jagen. How dare you? Do it for our grandchildren! een dikke YUCK FOU Greta & Frans
:rayof: :rayof: :rayof:
De boeren in Soedan die blaadjes uit de bomen moeten schudden omdat hun geiten op de grond niets meer te eten vinden, laten weten blij te zijn dat ge u nog eens geamuseerd hebt. De bewoners van de Fiji-eilanden wiens huis in de zee verdween hebben dat bericht geliked.
en ziet dat die gasten het niet aandurven om tot hier te geraken en aan te kloppen hé!

't is al naar de botten hé Bert maar onze generatie zal waarschijnlijk nog aan de ergste effecten ontsnappen, dus why bother?

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: IST4 - zondag 7 mei

Post by Muug »

Geen paniek mensen, de natuur trekt zijn plan wel, met of zonder ons. :thumbsup: 8-)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: IST4 - zondag 7 mei

Post by OzzePaa »

Beetje off-topic, dees, en wie het in gang geschoten heeft wil ik evenmin vingertje opsteken, maar t'is gewoon supergoe datter rond eender welk isseu altijd stemmen aan één extreme zijde klinken, en andere aan de .... euhhh ... even extreme andere kant.
Wat er dan (hopelijk) uitkomt is ergens een grijs midden, want dat zegt immers ook het spreekwoord voor een kerk.

Inallegeval gaat er mij genen ene een schuldgevoel aanpraten dat het enkel of mede omwille van mijn toerkes met een 1150cc brommer het in 2012 inderdaad echt wel serieus was op Fiji, en één van de geplande 600 dorpen al is verhuisd.
Als ze er bedankt hadden voor al de vliegtuigen met ladingen duiktoeristen had dat meer effect gehad mijgedacht :whip: :mrgreen:
Maar de bedenkingen van doemscenariodenkers die maakten dat er filters op fabrieksschouwen en auto-uitlaten kwamen waardoor we bv. de zure regen konden stoppen juich ik alleen maar toe. Alhoewel Ulrich in 1995 zijn "Grosse Waldsterben"-hypothesis wel moest herroepen :whistling:

En wat het kom-maar-af-issue betreft : "das schaffen wir" ... (wol auch) zeker ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: IST4 - zondag 7 mei

Post by F M »

Ik ga morgen de rit rijden. Ik ga ervan uit dat mijn darmen deze keer meewerken :geek:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: IST4 - zondag 7 mei

Post by Blackbert »

F M wrote: 03 Jun 2023 12:35 Ik ga morgen de rit rijden. Ik ga ervan uit dat mijn darmen deze keer meewerken :geek:
Droog weer, dus geen probleem als je af en toe extra boost krijgt/geeft. :thumbsup:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: IST4 - zondag 7 mei

Post by F M »

Ik heb in Redu eindelijk een mooi bankje gevonden om mijn sandwichkes te eten.
Maar die IST4 is toch echt mijn ding niet...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: IST4 - zondag 7 mei

Post by Muug »

Verklaar u nader :)

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: IST4 - zondag 7 mei

Post by F M »

Dat eerste deel van de IST4 zit vol met kleine, smalle wegjes met slecht asfalt. Zo ondermeer die weg die Ozzepaa togevoegd heeft, terug weg van Maas. Als je die rit in groep rijdt, stoort me dat niet. Ik volg dan supergeconcentreerd omdat het tempo op zulke wegen dan boven mijn comfortzone zit. En onderweg kan er bij stops lekker geleuterd worden.

Maar als ik alleen rijd, gaat dat gewoon tergend langzaam, heb ik nergens het gevoel dat ik leuk en vlot aan het rijden ben, en kan ik enkel tegen mezelf praten.

In St Hubert heb ik de rit dan ook afgesneden richting Barrière de Champlon, omdat de wegen daarop volgend wel tot de categorie 'vlot' behoren.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: IST4 - zondag 7 mei

Post by Muug »

Kan ik wel snappen. Alleen rijden vind ik ook echt niet leuk.

Post Reply