VW T4 syncro camper van Fischer
Re: VW T4 syncro camper van Fischer
Die dakhemel is mooi gedaan 
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.
Ondertussen is ook de dakhemel van het hefdak gedaan. Niet simpel, zo ondersteboven werken, maar ik geef mezelf 8/10 deze keer.
Dat was het:

En dit is het:

Dat was het:
En dit is het:
Huidig project is het vervangen van de oude absorptie-ijskast door een mooie nieuwe compressor-versie.
Dat ondertussen als uitbreiding gekregen heeft het compleet herontwerpen en heraanleggen van de elektriciteit van het campergedeelte.
En ook wat schrijnwerkerij komt erbij, want de nieuwe ijskast is OK qua breedte maar 5cm te hoog. Dus op al dan niet magische wijze ga ik die ijskast toch onder die gootsteen moeten krijgen.
Ook wat loodgieterij is aan de orde, want ik moet de overbodige gasaanvoer verwijderen en te goei afsluiten.
Maar ik zit nu dus nog in deze fase:

Tegen Kerstmis moet alles "up and running" zijn.
Dat ondertussen als uitbreiding gekregen heeft het compleet herontwerpen en heraanleggen van de elektriciteit van het campergedeelte.
En ook wat schrijnwerkerij komt erbij, want de nieuwe ijskast is OK qua breedte maar 5cm te hoog. Dus op al dan niet magische wijze ga ik die ijskast toch onder die gootsteen moeten krijgen.
Ook wat loodgieterij is aan de orde, want ik moet de overbodige gasaanvoer verwijderen en te goei afsluiten.
Maar ik zit nu dus nog in deze fase:
Tegen Kerstmis moet alles "up and running" zijn.
Tussen Kerst en Nieuw gaan we kijken welk weer het in Friesland is.