Ontdek je plekje

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Ontdek je plekje

Post by Tom Twin »

En dan ben je daar al zo vaak gepasseerd en dan weet je niet meer waar dat is.

Ik zoek een dorp in Wallonië, je komt eerst langs een, ik vermoed, 18de-eeuwse buurt met mijnwerkershuisjes die in een geometrisch patroon zijn gebouwd, kunnen ook arbeidershuizen zijn maar vermits ik vermoed dat het in de buurt van Charleroi is, denk ik eerder aan mijnbouwsite. Daarna kom je langs velden voorbij een classicistische poort waar je onderdoor rijdt en dan kom je op een plein waar het helemaal niet meer mooi is. Waar is dat nu ook alweer?
Me gusta la moto, me gustas tú.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Ontdek je plekje

Post by OzzePaa »

Lobbes :?: :dontknow:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: Ontdek je plekje

Post by Tom Twin »

OzzePaa wrote: 19 Nov 2022 12:50 Lobbes :?: :dontknow:
Bedankt Pa, dat is inderdaad de poort die ik zoek, nu nog die arbeiderscité vinden.
Me gusta la moto, me gustas tú.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Ontdek je plekje

Post by OzzePaa »

Tom Twin wrote: 19 Nov 2022 13:17
OzzePaa wrote: 19 Nov 2022 12:50 Lobbes :?: :dontknow:
Bedankt Pa, dat is inderdaad de poort die ik zoek, nu nog die arbeiderscité vinden.
Misschien kun je de vermoedelijke route eens "track-backen" vanaf de "Portelette" en kom je ze vanzelf tegen ;) :idea: :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply