MotoGP 2023

Voor alle mogelijke klap en achterklap over races en circuits, motorkoers en motorcross.
Online
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MotoGP 2023

Post by Muug »

Ehm, gastjes, die ducati's van nu zijn niet te vergeiljken met hetgeen waarop ze Rossi gezet hebben. Dus dat is een erg kromme vergelijking die ik niet kan smaken. :whip:

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: MotoGP 2023

Post by den Bullet »

Muug wrote: 06 Oct 2023 09:19 Ehm, gastjes, die ducati's van nu zijn niet te vergeiljken met hetgeen waarop ze Rossi gezet hebben. Dus dat is een erg kromme vergelijking die ik niet kan smaken. :whip:
Zelfs niet te vergelijken met die van Stoner? :whistling:

Online
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MotoGP 2023

Post by Muug »

den Bullet wrote: 06 Oct 2023 10:18
Muug wrote: 06 Oct 2023 09:19 Ehm, gastjes, die ducati's van nu zijn niet te vergeiljken met hetgeen waarop ze Rossi gezet hebben. Dus dat is een erg kromme vergelijking die ik niet kan smaken. :whip:
Zelfs niet te vergelijken met die van Stoner? :whistling:
Zelfs niet. Stoner won in 2007 de wereldtitel met Ducati, en pas vier jaar later heeft Rossi zijn been over een Duc geslagen (seizoen 11 en 12).
(heb ik toch effe moeten opzoeken).
Maar Rossi was toen al wat "verwend" door de zachte RC211V en daarna de nog zachtere Yamaha, en de overstap naar die bonkige Ducati zal te groot geweest zijn.
Zet rossi op een Ducati van nu en 't gaat ook een groot verschil zijn, daar ben ik zeker van. Idem voor Fabio, die nu in de rol van Rossi zit, arme kerel.
Eigenlijk, waarschijnlijk gaat Marquez mijn stelling volgend jaar bewijzen. :whistling:
Soit, Stoner was über, Rossi was über en Marquez was über, afin, misschien wordt hij het opnieuw, met vijf Ducati-titels op een rij 8-)

Online
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MotoGP 2023

Post by Muug »

Al maaaaaaaaaaaaaaaaanden is dat silly season bezig. Ik ben het kotsbeu, echt waar.
Het is echt gelijk in de F1 geworden. Alle coureurs, alle managers, alle techniekers zijn al minstens het halve seizoen bezig over wie waar komend seizoen zou kunnen gaan rijden, en waarom, en voor hoeveel, en of de movers al dan niet techniekers gaan meenemen naar dat ander team.
Als ze dat niet doen zijn ze aan het zagen over de bandenspanningsregels, waarin ik ze wel begrijp, of gewoon over het feit dat er teveel geslipstreamed wordt om een snelle ronde te behalen. Of, of, of.
Het zijn zagen geworden. Gelijk ik bijna.
McGuinness zei het overlaatst nog in BIKE, de racers in de MotoGP racen niet meer, "they circulate".

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: MotoGP 2023

Post by Blackbert »

Wacht tot ze volgend jaar ook in Las Vegas mogen moeten circuleren. Kan nog enigszins iets worden als de riooldeksels door de lucht vliegen. :twisted:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: MotoGP 2023

Post by Stefke »

Muug wrote: 17 Nov 2023 17:46 Het is echt gelijk in de F1 geworden.
Ha F1, daar weet ik ook heel weinig van af. Ik zag terloops wel ergens dat de 1ste in de stand 524 punten heeft en de tweede 258, dat is dubbel zoveel.... :shock: Dan is er toch iets mis denk ik... :wall:
Ik denk dat ik ergens in de jaren 90 blijven hangen ben bij Senna, Boutsen, Prost, Mansell... 8-)

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: MotoGP 2023

Post by den Bullet »


User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: MotoGP 2023

Post by OzzePaa »

Stefke wrote: 18 Nov 2023 17:41
Muug wrote: 17 Nov 2023 17:46 Het is echt gelijk in de F1 geworden.
Ha F1, daar weet ik ook heel weinig van af. Ik zag terloops wel ergens dat de 1ste in de stand 524 punten heeft en de tweede 258, dat is dubbel zoveel.... :shock: Dan is er toch iets mis denk ik... :wall:
Ik denk dat ik ergens in de jaren 90 blijven hangen ben bij Senna, Boutsen, Prost, Mansell... 8-)
Mie toe ;) ... efkes later wast naar de kl :lipsrsealed2: ten :roll:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply