Restauratie

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Restauratie

Post by Blackbert »

Nee, ikke niet.

Iemand met skills. We laten in het midden of zo'n ijzer de moeite is om er aan te beginnen. Maar het tempo en de manier waarop het gefilmd is maken het een half uur waar je helemaal zen van wordt. En onderweg pik je nog enkele tips op voor wanneer je zelf met oud metaal aan de gang wil gaan.

grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Restauratie

Post by Raketman »

Filmpke ken ik. De vraag is idd of het sop hier de kolen waard is, want de kwaliteit van die stukken is zoals ge russisch gerief van dienen tijd kunt verwachten : waardeloos. Slechte kopieën van Zundapp KS600-750 of BMW R12-R75. Ik heb er ooit zo eentje gedaan, volledig opgezet, motorke draaide gelijk ne wekker. Die mens is er prompt mee de velden in gedoken thuis en na een half uur was't gepasseerd : krukas gebroken :wall: . Ik had hem nochthans gewaarschuwd dat veel meer dan vlakke ritjes rond de kerk niet aangewezen waren als hij er wat geniet van wou hebben, maja. Staan dus nu op de zwarte lijst van '73 Repairshop : Oeral, Dnjepr en al wat chinees is.

En desondanks ziet ge ze meer en meer, en al voor serieuze bedragen. Worden dikwijls optisch ook omgebouwd zodat ze sterk lijken op de oorlogse R-12's bvb een Steib kopij van een sidecar eraan en dan zo oplichtersgewijs verkocht voor 20k en meer :evil: . Vorig jaar op een meeting stond er zo nen hollander luid te stoeffen over zijn geweldige BMW. We hebben den onze er dan maar eens naast gezet, twintig minuten vergelijken en uitleggen later zat die mens te huilen op de grond naast zijne rus, veel geld kwijt en een dikke illusie rijker :? :whistling: ...
Nil volentibus arduum

Post Reply